De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Als ze zo spelen gaan ze überhaupt Twente niet oprollen, daar moet je namelijk kansen voor creëren en deze ook nog eens scoren.

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat is wel een vereiste ja om te winnen :+

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Matavz blijft een klasse hoger, maar zeker vaker laten invallen. Hij moet voetballend nog wat beter worden en echt enorm beweeglijk is hij niet, maar hij is enorm doelgericht, hij mist bijna nooit, goed tactisch inzicht en is erg sterk. Toppertje (voor PSV) in spé? Baas :cool:.

Laat hem en Depay zaterdag maar spelen. Beiden moeten sowieso vaker spelen.

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    gaat met advocaat niet gebeuren :p

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Helaas voldoet Ajax de laatste tijd niet aan dat vereiste. :+

6. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Toch heeft Ajax dit jaar in de toppers tot nu toe goed gepresteerd. Ook iets om je toch aan vast te houden. ;)

7. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Ik kan niet voor alle andere supporters spreken maar zo ben ik in ieder geval niet, ik vind het altijd kut :+ Ik heb ook nooit beweerd dat jullie de enige zijn trouwens, het viel me alleen op dat het zo snel om slaat.

Dit ben ik dan wel met je eens. Ik hoor De Boer al minstens 3 wedstrijden (Roda, ADO en nu AZ) hetzelfde riedeltje opdreunen. Tuurlijk zal hij vast wel een punt hebben, gisteren gaf Verbeek nog toe dat de 0-3 nergens op sloeg, maar iets meer kritiek zou wel mogen. Het is nu net alsof het weergaloos is exclusief de goals.

Zeikerd :+ Ze zeggen toch altijd: Als de kansen maar gecreeerd worden? En dat gebeurd volgens mij wel. Sigtorsson zou het nogsteeds kunnen worden maar z'n fysieke gesteldheid ... Met het gedeelte waar ik het over Fisscher heb wil ik alleen maar zeggen dat zo'n jongen, in ieder geval hier, nogal snel kritiek krijgt.

Ik snap wel wat je bedoelt, ik kan het me alleen moeilijk voorstellen dat je moe wordt van je club, ben je nou voor pak em beet PSV ok, maar dat is ook niet het geval.

8. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk wel want Matavz is ziek.

En aan de kwaliteiten van Depay wordt intern getwijfeld want hij heeft nauwelijks vooruitgang geboekt dit seizoen

9. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Het is ook wel lastig om veel vooruitgang te boeken als je niet regelmatig opgesteld wordt. Werkt natuurlijk twee kanten op in de zin dat hij het ook op de training moet laten zien, maar Advocaat is nu ook niet echt van het opstellen van veel jeugd.

Als hij bij Ajax speelde had hij waarschijnlijk veel meer speelminuten gehad. :+

10. Seh

Seh Guest

Je kunt het ook overdrijven hoor met die Locadia, leuk talentje maar gister had hij wel veel geluk. Als de grensrechter(s) oplet(ten) scoort hij er maar eentje. Die eerste goal deed hij zelfs heel erg slecht door niet achter de bal te blijven bijvoorbeeld. Laat het eerst maar eens wat meer wedstrijden zien, zoals een Fischer en Boëtius. Al zijn die ook nog zo wisselvallig als ik weet niet wat, Boëtius kwam de back van PEC niet eens 1 keertje voorbij geloof ik en Fischer zie je soms ook wedstrijden niet.

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Nee, precies. Het is een talent, maar daar houdt het dan ook op. Eriksen was ook ooit een talent, dus het kan alle kanten op. :+

12. Seh

Seh Guest

Eriksen is met Strootman de beste middenvelder van de Eredivisie.

:'-(

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Goeie grap.

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wie dan anders?

15. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Al gepost of ... ?

16. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
  17. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Classy bedoel je :+

18. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Siemen o Siemen wat ben jij toch een oervervelend manneke. Schijnheil:+

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    ? :+

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    ? Ik snap de point niet. Ben ik een schijnheil omdat ik Eriksen niet goed vind, of..? Ik vind Eriksen overduidelijk niet de beste middenvelder van de Eredivisie. Hij heeft misschien de meeste 'potentie' (hopen voor hem dat dat er ooit gaat uitkomen dan), maar als je kijkt naar hoe hij speelt, is hij gewoon niet beter dan andere middenvelders IMO. Ik vind bijvoorbeeld Clasie inderdaad veel beter spelen. Eriksen is een beetje een eeuwig talent, ben ik bang voor.

Deel Deze Pagina