De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik had verwacht dat Eriksen dit jaar de man op het veld ging zijn van Ajax, zoals Vertonghen dat vorig was en constant domineerde. Enkel heeft Siem deze rol op zich genomen waar niks mis mee is.

Enkel drukt Eriksen zijn stempel niet op de wedstrijd. Misschien komt zijn talent wel tot uiting wanneer hij een transfer maakt naar een topclub.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik vind Siem de Jong ook een betere middenvelder dan Eriksen. Eriksen heeft meer techniek en meer 'potentie' wellicht, maar het komt er gewoon nooit uit. Dan hoor je niet tot de beste middenvelders van de competitie, maar tot de beste eeuwige talenten. :)

Maar goed dat je het met me eens bent, is niet vaak, Wahl-e. :D

Trouwens:

Tof voor die jongen! Hopelijk blijft hij scoren. :)

Verder:
    Nice :cool:

En Toivonen gaat sowieso invallen. Speelde erg goed bij Jong PSV. :D

Wedstrijdselectie voor de voorhoede van morgen is dan wel tof, eens wat anders dan normaal bij PSV.

Mertens - Locadia - Depay (Bakkali). Weinig back-up door blessures/schorsingen/ziektes, maar wel 3 jeugdspelers. :eek: ?!!?

Laatst bewerkt: 1 mrt 2013
  3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Erikssen is niets meer dan een middelmatig talent dat veel te snel omhoog is geschreven. Ik heb op mijn werk ook eens per werkdag een helder moment, dat maakt me nog geen goede medewerker, aldus mijn baas.

Erikssen is een walgelijk mannetje, de manier hoe hij over het veld loopt is niet om aan te zien. Die houding is totaal misplaatst, want meneer heeft nog helemaal geen ene moer gepresteerd. Hij is lui, arrogant en gewoon middelmatig. Ik snap al die heisa over hem niet zo. Ja, je ziet potentie, maar als het er al drie jaar gewoon niet uitkomt, wat stelt het dan voor?

Laatst, met die corner in de EL. Die gast doet zo langzaam dat de corner niet eens meer genomen mag worden. Ik weet niet hoor fucking loser, je staat achter. Arrogant, dan haal je het vuil maar niet van je kicksen en val je maar een keertje. Daar zijn wasmachines voor. Ik hoop dat hij in elk geval snel oprot.

4. Seh

Seh Guest

5. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Eriksen zijn cijfers van dit seizoen zijn op zich prima, qua rendement dan. In dat opzicht functioneert hij prima, maar het 'probleem' is dat hij met zijn (toegeschreven) kwaliteiten nog betere cijfers zou moeten kunnen neerleggen. Dus nog meer goals en nog meer assists.

Zeggen dat Eriksen lui is slaat overigens wel als een tang op een varken. Hij legt van alle Ajax middenvelders per wedstrijd de meeste kilometers af vaak. Dat was in ieder geval in de CL zo (+10 km per wedstrijd). Dat zegt wel iets over het uitvoeren van zijn taken.

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Statistieken zijn leuk, maar als je over het algemeen onzichtbaar bent en met de bal aan de voeten amper iets voorstelt, ben je gewoon kut. Maakt niet uit dat je veel scoort. En verder ben ik het eens met de post van Cyrax.

Toevallig dat PSV zo'n zelfde speler heeft in de vorm van.... Wijnaldum! Kut spelen (er zit wel een stijgende lijn in), veel scoren.

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Of zoals ik al vaker zegt, betekent dat dat hij teveel rent waardoor hij minder scherp is. Want be real, er gaat zo ongelofelijk veel fout bij die jongen. Misschien komt dat wel door teveel hooi op zijn vork te nemen.

8. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Dat hij meer kilometers loopt dan de rest is toch niet per se iets waar je trots op moet zijn? Kan bv. duiden dat het positiespel slecht is waardoor hij gaten moet dicht lopen en dus sneller moe wordt en niet kan doordrukken wanneer het moet.

Hoe lager, hoe beter en hoe efficiënter je werkt. Ik dacht dat de spelers van Barça/Spanje soms rond de 8-9km zaten.

Wat je ook ziet, de spelers van Ajax zijn op na 60-70 minuten. Conditietraining iemand?

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Frank schijnt die jongens juist flink te drillen hoor ;) Tenminste dat kwam naar boven toen er zoveel spelers geblesseerd raakte

10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, hij is lui. Heb je weleens goed gekeken naar zijn reactie als hij (weer) eens balverlies lijdt? Dat ziet er niet uit, hij laat de boel veel te vaak de boel en verwacht dat anderen zijn foutjes wel rechtbreien. Daar gaat het mij vooral om, daar ben ik allergisch voor. Hij wil alleen rennen in balbezit, zonder bal rent hij maar wat halfslachtig heen en weer zonder echt doel of wil om de bal te heroveren.

11. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Zat nog wat verder terug te lezen. Altijd meteen als de kippen erbij als ajax verliest en lichtelijk provoceren.:+ Kan er wel om lachen hoor daar niet van.

Irriteer me ook al langer aan Eriksen hoor. Moet eens wat volwassener worden die gozer. Als je hem, bij wijze van spreken,bij zijn keel zou grijpen pist die in zijn broek en huilt díe om zijn moeder. Zeer vermoeiend

12. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Dat denken er wel meer op het middenveld bij Ajax, niet alleen Christian. Wat je wel kan zeggen is dat Eriksen eigenlijk de enige is die altijd druk vooruit durft te geven en altijd vooruit voetbalt. Dat is bij Schone, Poulsen en in mindere mate De Jong niet zo.

Let maar eens op hoe diep Eriksen vaak achter de spits kruipt en dat hij bijna altijd degene is die doorjaagt op de keeper, waardoor Ajax vaak weer snel een afvallende bal kan oppikken.

Ik vind het te kort door de bocht om te zeggen dat hij alleen echt lui is. Maar goed, meningen verschillen, no worries. :)

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Eriksen kan inderdaad wat 'lui' zijn in de omschakeling. Maar hij was evengoed vorig jaar in de CL in de eerste 4 groepswedstrijden degene met de meeste kilometers achter zijn naam van iedereen in de CL.

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik denk dat lui ook niet het goede woord is. Heeft eerder met pit en strijdkracht te maken. Dat mist ajax dit seizoen ook volledig. Techniek is bij veel spelers wel redelijk tot goed, maar ajax verliest vaak op het mentale vlak. Tsja als er al 3 inliggen is het ook niet zo'n punt, maar juist wanneer dat niet het geval is zie je bij alle ajacieden dat ze geen peper in hun reet hebben.

15. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Jantje Vertonghen. ;)

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hadden we Suarez en Vertonghen nog maar ;(

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dat ie niet brengt wat ie brengen moet ben ik met je eens, maar ik ben het niet eens over de reden daarvan. Volgens mij is Eriksen nog veel te veel een jochie dat nog helemaal niet mentaal geschikt is om boven de stof te staan (bij gebrek aan een betere verwoording). Alles lijkt nog veel indruk op 'm te maken en hij lijkt niet te beseffen dat ie veel pro-actiever moet zijn om te groeien. Hij laat alles maar een beetje op zich af komen zonder te beseffen dat hij degene is die de baas moet worden. Ik vind hem nou juist totaal niet het type dat naast z'n schoenen gaat lopen.

Dat gezegd hebbende, ik erger me wel net zo hard aan zijn totale gebrek aan effectiviteit en laks lijkende instelling. Ik heb 't al vaker gezegd, maar ik heb echt het gevoel dat z'n balletjes nog moeten indalen.

Edit: Ik zie dat m'n reactie tamelijk overbodig was inmiddels :+

18. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Zo cavani deelt ff een elleboogje uit zet op chielini. Grensrechter ziet het, krijgt ie alleen geel.

1-1 trouwens!

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Lekker verhit sfeertje weer in het San Paolo.

20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Dat kun je wel zeggen, 2e helft gaat zo nog uit de hand lopen!

Deel Deze Pagina