[XOne] Gears of War: Judgment

Discussie in 'Games' gestart door UpInSmoke0611, 2 jun 2012.

1. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit nu sarcastisch of niet? Ja, Gears of War is ontzettend influentieel geweest voor third-person shooters en cover mechanics toch?, mag aannemen dat die quote doelt op de gameplay. Series als Mass Effect hebben hier zeker 'inspiratie' uit opgedaan op z'n zachtst gezegd.

Daarnaast is de Old School Execution playlist in Gears 3 voor mij waarschijnlijk de meest volmaakte MP ooit, een playlist die na feedback pas is toegevoegd.

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hahah nee is niet sarcastisch.. maar toen Gears 1 uitkwam en niemand een 360 nog had was Gears de systemseller. Niemand had ooit nog zo een game gespeeld toch.

3. Bacci

Bacci Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij begon het allemaal doordat het verhaal me zo aansprak en door het hele cover systeem en gore dat in het spel zat was het erg vernieuwend en vermakelijk om te spelen. Toen ik nog geen xbox live had, speelde ik de hele tijd co-op, pas totdat ik een keer een xbox live trial gebruikt had, begon ik Horde online te spelen en dat was erg verslavend, uiteindelijk ook de multiplayer geprobeert wat op het eerste gezicht erg lastig was om in te komen, het was echt een lastige shooter wat het juist zo anders maakte van de normale shooters, ook een reden waarom het toen niet populair was. Toen moest je echt veel ervaring hebben terwijl dat nu veel minder het geval is. Is 24/7 ravendown ooit nog teruggekomen? man wat was dat vet, alleen vind de meerderheid met snipers/boomshots/torque bows spelen blijkbaar leuker.

4. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Oké, Rod Fergusson had geloof ik de specifieke stats gedeeld van spelers die SP gespeeld hebben en spelers die MP speelden in een van zijn podcasts, dat was best wel schocking maar kan het nu niet meer vinden. Ook best logisch op zich, de multiplayer is altijd behoorlijk anders geweest dan bijv. Call of Duty en heeft echt een eigen identiteit die lang niet iedereen kan waarderen (Gnasher fest:9)

^24/7 Raven Down is wel teruggekomen als event op Gears 3 geloof ik, maar dat was maar een week ofzo.

Sinds de aankondiging van Execution is mijn interesse in deze game ontzettend gestegen, maar nog niet tot het niveau 'pre-order', ik wacht even reacties af van like-minded mensen voor ik het spel ga halen en anders als ik het ergens voor een mooie prijs kan vinden.

5. TeeJay

TeeJay Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    yeah... feedback is goed, en ik geef ook feedback, namelijk een sale minder. of het invloed gaat uitoefenen, waarschijnlijk niet omdat ik de minderheid ben. deze game gaat waarschijnlijk gewoon weer hele nette sales halen en weer 9.9's halen in de game review sites.

je hebt gelijk dat er tegenwoordig verder niet veel alternatieven zijn, daarom heb ik ook de overstap genomen naar fighting games zoals tekken tag 2 en ssf4: ae. alhoewel ook in fighting games scene dezelfde capriolen voordoen, bijvoorbeeld met street fighter x tekken, die ik ook principieel niet gehaald heb, en velen anderen gelukkig ook niet.

maar goed ik verbied je niet om de game te halen, to each his own. eigen keuze. goed dat je je ervan bewust bent, i guess...

6. terror stefan

terror stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet nog de eerste keer die chainsaw kill op een groot scherm op de PU game awards.. iedereen zat met open bek te kijken! maar idd, het cover systeem en de roadie run waren toen compleet nieuw en t zag er natuurlijk allemaal fantastisch uit! maar ik haal deze ook niet hoor, gewoon uit principe

7. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    En ik koop 'm wel, uit principe. Omdat, Gears of War.

Lekker wallbouncen met de Gnasher terwijl jullie jezelf hier zo op lopen te winden en zitten te miepen over de teloorgang van de franchise!

8. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Precies, zelfde voor mij.. Alleen

Lekker strafen met de Gnasher terwijl jullie jezelf hier zo op lopen te winden en zitten te miepen over de teloorgang van de franchise!

9. terror stefan

terror stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ga jullie gang, ik hou jullie niet tegen. ze zullen er ook geen seconde bij Epic van wakker liggen als ik en Teejay de game niet halen ben ik bang..

10. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
  11. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Mwoa, die zullen vast een dezer dagen wel met een bosje bloemen en hun excuses voor je deur staan.

Maar effe serieus, de essentie van deze franchise is met Gears 3 intact gebleven (CQC battles, Gnasher, wallbouncen, je tegenstander er uitspelen met je movement) en zelfs verbeterd tov deel 1 en 2 imo dus ik wacht het gewoon af met Judgment, met 3 heb ik namelijk ook ontzettend lang en veel plezier gehad, nog steeds zelfs terwijl er desondanks zoveel mensen ook door gestopt zijn. Er zijn ook nog eens zoveel veranderingen tov 3 die de hele ervaring een stuk leuker kunnen maken zoals het verwijderen van de stopping power, damageboost en etc. waardoor het juist weer een 'succesvollere' optie zal worden om te spelen zoals de meeste oldskool Gears liefhebbers.

Effe iets anders, wat is het irritant trouwens als mensen KOTH spelen en jij bent de enige die voor de ring gaat. Ik had gister een game met 15 Caps (Annex Pro jwz), 10 Breaks, 35 kills, ik was MVP met meer dan 2.000 punten verschil tov de nr. 2 (andere team) en ik had de match nog steeds verloren :') De 2 mensen onder mij hadden ieder respectievelijk 3 en 4 caps en 20-30 kills, en iedereen die meedeed speelde vanaf het begin van de match mee. Echt, wtf :')

Laatst bewerkt: 28 feb 2013
  12. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus er zijn nog mensen hier waarmee MP te spelen valt, mooi :)

13. J4mie

J4mie Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ben nu FFA aan het spelen bij Gamekings Showcase, hij is echt nice!

14. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Nog irritatie ondervonden van de Retro of potentiële OP nieuwe wapens?

Ondanks alle negativiteit heb ik ontzettend zin in deze game, must...resist...:9

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Niks must resist. Gewoon kopen.

16. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204

17. TeeJay

TeeJay Active Member

Leuk Bevonden: