Mwoa, die zullen vast een dezer dagen wel met een bosje bloemen en hun excuses voor je deur staan.
Maar effe serieus, de essentie van deze franchise is met Gears 3 intact gebleven (CQC battles, Gnasher, wallbouncen, je tegenstander er uitspelen met je movement) en zelfs verbeterd tov deel 1 en 2 imo dus ik wacht het gewoon af met Judgment, met 3 heb ik namelijk ook ontzettend lang en veel plezier gehad, nog steeds zelfs terwijl er desondanks zoveel mensen ook door gestopt zijn. Er zijn ook nog eens zoveel veranderingen tov 3 die de hele ervaring een stuk leuker kunnen maken zoals het verwijderen van de stopping power, damageboost en etc. waardoor het juist weer een 'succesvollere' optie zal worden om te spelen zoals de meeste oldskool Gears liefhebbers.
Effe iets anders, wat is het irritant trouwens als mensen KOTH spelen en jij bent de enige die voor de ring gaat. Ik had gister een game met 15 Caps (Annex Pro jwz), 10 Breaks, 35 kills, ik was MVP met meer dan 2.000 punten verschil tov de nr. 2 (andere team) en ik had de match nog steeds verloren :') De 2 mensen onder mij hadden ieder respectievelijk 3 en 4 caps en 20-30 kills, en iedereen die meedeed speelde vanaf het begin van de match mee. Echt, wtf :')
Laatst bewerkt: 28 feb 2013