Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Is waarschijnlijk ook niet natty he.

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Haha sorry. :+ Maar ik vind hem gewoon echt een baas idd. Heb er wel respect voor hoe ie het doet. En hij maakt vaak ook nog nuttige filmpjes erover. Alhoewel je wel veel filmpjes moet kijken om er nuttige informatie tussenuit te pikken.

Voor zover ik kan weten natuurlijk, is hij 100% natty. Hij doet ook mee aan natural bodybuilding shows, waar je dus getest wordt.

3. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ja ik weet het natuurlijk ook niet. Ik las wel wat twijfelachtige zaken zoals dat ie in zijn bulk gewoon nog zichtbare buikspieren had terwijl zijn gezicht wel vet was en die screenshot met een plek van een injectie.

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ja ok, maar waarom zou je echt het "naturel zijn" gaan verkopen, als je zelf aan de juice zit? Noem jezelf dan niet "Matt Ogus Natural Bodybuilder". Tenminste, als ik een YouTube kanaal zou aanmaken over mijn hobby bodybuilding en ik zou AAS nemen, dan zou ik niet de moeite doen om mezelf "Natural Bodybuilder" te noemen, dan gewoon "Bodybuilder". Als je AAS neemt dan heb je er ook schijt aan om naturel te zijn lijkt me, dus dan vind je het ook niet erg als mensen weten dat je het niet bent. Als ik zelf zou juicen zou ik ook geen nee zeggen als mensen het vragen.

Laatst bewerkt: 2 mrt 2013
  5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gast zit echt wel aan de gear. Zie je gewoon aan hoe z'n spieren staan.
    En waarom jezelf als 'naturel zijn' verkopen... Waarom heeft Armstrong jarenlang ontkent aan de doping te zitten..

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ja ok, maar wielrennen is wielrennen. Er bestaan geen aparte "naturel" klasse in wielrennen. Ik vind trouwens juist niet dat zijn spieren staan zoals iemand die aan de gear zit. Die gozer heeft een hele andere vorm dan Zyzz of Jeff Seid ofzo.

7. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Bij het bankdrukken of dumbell pressen heb ik in de laatste set vaak last van verzuring in mijn linkerarm. Het is dus niet zo zeer dat mijn borst het gewicht niet aan kan, als wel mijn linkerarm (onderarm meestal). Iemand nog tips om die verzuring tegen te gaan, zodat ik ook wat sneller meer gewicht bij het bankdrukken, etc. kan wegdrukken?

En ja, ik doe natuurlijk al andere excersises om mijn armen te trainen. :+

Laatst bewerkt: 3 mrt 2013
  8. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ben pas 5 weken bezig maar heb dit probleem ook. Alle borstoefenoningen zijn niet te zwaar voor me borst maar eerder voor andere spier groepen. Dat is best wel fucked up :+

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Gewoon doortrainen en vooral niet gaan ego-liften (meer liften dan dat je eigenlijk kan, gewoon omdat je veel wilt tillen).

10. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ben sowieso erg rustig begonnen. Als ik maar iets te zwaar ga dan raak ik uit balans, had dat een aantal jaar geleden ook met fitness en toen stopte ik ermee. Nu ben ik met minder gewicht begonnen maar doe ik het gewoon vaker en op de goede manier. Uiteindelijk moet ik de oefeningen steeds beter kunnen uitvoeren met wat zwaardere gewichten.

11. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Lol, IIFYM houdt in dat je je macro's in orde hebt, waarbij er minder gekeken wordt naar carb timing/eiwitsynthese en de staat van je metabolisme.

Beetje jammer dat een hoop mensen dat aangrijpen om zaken als ijs, taart en weet ik wat te eten.
    Maar goed, heeft ook iets met je doelen te maken. Ik zou persoonlijk, kijkende naar jouw fysiek, nog niet eens denken aan cutten.
    Jij wel, prima, zelf weten :)

Ook weer doelen <--> wat je persoonlijk er voor over heeft.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik zat wat piccies op google te kijken van die Ogus. Tis groot, maar ik zou het nog wel kunnen geloven dat hij naturel is

mbt het iifym: natuurlijk werkt dit in grote lijnen en voor het groot en gespierd worden maakt het ws niet zo heel veel uit. Echter als je denkt dat je ook een gezond lijf krijgt van pizza en ijs dan zit je er toch echt wel naast.

Sporten doe ik ook om een gezond lichaam te houden. Als je kijkt naar Aziatische landen dan zie je dat daar minder gezondsheidklachten voorkomen en dat wordt vaak voorgeschreven aan een gezond dieet met veel fruit en groente.

Als je een verjaardag hebt en je bent aan het cutten dan is het prima dat je het stuk gebak meeneemt in je kcal en dan ergens anders wat minder eet. Zolang het totale aantal kcal en je macro's nog maar enigzins uitkomen.

Echter alle dagen aan de pizza en shakes ga je je echt niet lekker onder voelen.

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik beweer ook echt niet dat je elke dag pizza en ijs moet gaan eten. Ik bedoel alleen maar dat het met IIFYM makkelijker zonder cheat dagen te doen is, omdat je niet altijd hetzelfde eet en ook wel eens iets minder gezonds in je macro's kan passen.

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Maar wie zegt dat je in een cutschema niet kan varieren? ;)
    I.m.o. is het niet het eten wat kut is in een cutschema, maar 9 van de 10 keer de mentaliteit.

Lekker boeiend dat je kip, vis, rijst en broccoli zit weg te werken, je wilt toch cutten?

Heb je meteen de reden waarom er een hele sloot tegenwoordig aan de winny en T3 gaan, want dan gaat de cut zo lekker. =(

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    heb je zeker een punt. Al is het juist veel gemakkelijker om elke dag ongeveer hetzelfde te eten imo

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Hm, nee hier ben ik het niet met je eens. En dit keer met onderbouwing. Ik merkte in mijn vorige cut dat ik het op een gegeven moment lastig vond om me week in, week uit aan hetzelfde schema te houden. Ik eet nu ook wel kip en vis natuurlijk, maar daaromheen is wel veel meer variatie mogelijk. Ik zeg zeker niet dat ik perfect bezig ben, maar dat wordt wel beter over tijd. Ik heb trouwens broccoli en rijst ook wel ff gezien, komt wel weer. Ik ben nu helemaal van de bladspinazie, vind het echt topgroente. Het zit ook bomvol micronutriënten. En wraps, die pak ik ook vaak tijdens de lunch. Gewoon een wrap vol laaien met kip, dan spinazie bladeren erover heen en nog wat hete saus om het af te maken. Top lunch! :thumbs:

Wat is T3 btw?

Ik heb nu vergelijkingsmateriaal, omdat ik beide manieren uitgeprobeerd heb en ik vind het nogal meevallen eigenlijk. Ik wilde eerst ook wel wat variëren, dus maakte ik ongeveer eens in de twee weken wel een ander voedingsschema, of iig een aangepaste versie. En ik was op een of andere manier meer tijd kwijt met eten klaarmaken, lijkt wel.

17. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ok, 'ego-liften' doe ik sowieso niet. Ik hecht meer waarde aan het goed uitvoeren van de oefening. Maar vind wel dat je jezelf flink pijn mag doen, haha. :+

Laatst bewerkt: 4 mrt 2013
  18. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Wss komt dat gewoon door je grip. Als je heel hard knijpt tijdens het bankdrukken zul je et vooral ook in je onderarm voelen.

19. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Vanavond kijken of ik 90kg kan bankdrukken. Denk dat het me wel lukt alleen weinig reps. Maar goed we zien het wel. Train momenteel met 70kg heb eigenlijk nooit eerder gekeken wat mijn max is. Dus vanavond is kijken.

20. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Thanks voor het meedenken, maar dat is volgens mij niet hoor. Mijn linkerarm is gewoon nog niet sterk genoeg volgens mij, haha. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina