De motoren, scooters en brommers thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Beumah, 9 mei 2011.

1. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Haha, geweldig! Kan je het pak ook nog met carnaval aantrekken, want je moet toch die flinke dollars eruit halen

2. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    :)\o/:)

3. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Zo ik wordt beroemd!

Mijn motorclub staat deze maand in het blad Motoren & Toerisme \o/

Ik ben trouwens de gene in de zwarte trui met gele opdruk rechts. (De enige van het bestuur die zijn bestuursblouse niet aanhad :+)

Ubervet dit en mooie reclame! Heel leuke ervaring. De journalist die langs kwam en foto nam. Hij was super enthousiast over het idee studentenmotorclub en was jaloers dat er vroeger geen voor hem was :)

Laatst bewerkt: 13 feb 2013
  4. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Echt tof man :)! Ziet er uit als een gezellig cluppie! en ik ben het met de journalist eens ;)

5. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Zo hadden wij "vroegah" op MF motorstudenten Groningen, nog veel vrienden aan over gehouden en elke zondag gingen we rijden en vaak een opkomst van 6-8 man

6. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    Leuk artikel zeg!!!!

7. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Dank jullie! Het blad ligt hier op werk in de kantine open, heel toevallig :p. Geeft leuke reacties!

Heb ik mijn 15 minutes of fame ook weer gehad!

@ Sjorrit: Ik moet binnenkort ook eens meer actief op MF worden. Of de secretaris aansporen. Wij zitten te denken om één keer per jaar een weekend weg te gaan en zoveel mogelijk studenten mee te krijgen. Naast de 4 standaard standaard weekenden weg leek dit ons een mooi extra weekend. En geeft meteen wat bekendheid :)

Laatst bewerkt: 14 feb 2013
  8. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    @Dahouseman:

Ik heb net de website bezocht van ESCM en moet toegeven dat me interesse zeer groot is om lid te worden! Het lijkt me super gezellig om met -onbekende- mensen een toertocht te houden. Hebben jullie ook leden die van ver komen? Hiermee bedoel ik >75 km vanaf Eindhoven

9. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Wij krijgen eigenlijk zo goed al geen studenten binnen die ver van Eindhoven wonen. De meeste mensen die verder weg wonen studeren wel in Eindhoven en zijn zo in aanraking met onze club gekomen. En natuurlijk mensen die al lid waren en toen zijn verhuist, maar de gezelligheid niet willen opgeven. We werven ook alleen in Eindhoven actief.

De meeste leden wonen in Brabant, Noord Limburg of Gelderland

Dat gezegd hebbend ben je uiteraard welkom! Volgende week dinsdag hebben wij onze maandelijkse clubavond. Normaal is deze altijd de 2de dinsdag van de maand, maar wegens carnaval deze keer verzet. Je kan altijd een keer langskomen om kennis te maken. Geheel vrijblijvend uiteraard :). Normaal komt er zo'n 20 a 30 man op een clubavond. De 'buiten seizoen' avonden zijn wel minder druk bezocht.

We willen ook een vaste dag in de maand plannen om te gaan toeren in voeren, dit zal waarschijnlijk in het weekend vallen.

Bij een lidmaatschap krijg je:
    * toegang tot 4 motorweekenden weg. (Intro, Pasen, Hemelvaart, Winter. Intro en Pasen zijn meestal in Luxemburg/Duitsland en Hemelvaart in de Vogezen. Winterkamperen is voor de die-hards)
    * Huren aanhanger
    * Huren stallingsplaatsen
    * Toegang tot clubruimte en werkplaatsen incl gereedschap en motorhefbrug
    * Toegang tot alle activiteiten (o.a. karten/pocketbike/bowlen/stappen/etc)
    * Toegang tot een heel gezellige club :)

De enige vereiste is dat je student bent op het moment van inschrijven (Uni of HBO), of volgend jaar gaat studeren. Je bent altijd welkom, je kan ook een keer als introducé mee. Een weekendje mee als introducé en je wilt nooit meer anders :) Het eerst komend echte weekend is het paasweekend. Laat maar weten als je interesse hebt. De kosten van een weekend zijn meestal tussen de 20 en 30 euro. Hier krijg je een plaatsje voor op een camping (zelf tent meenemen) en eten en drinken. Voor een kleine meer prijs (5 a 10 euro) kan je meestal in een hutje op de camping slapen. Benzine/banden en zo zitten er natuurlijk niet bij :+

Als je geen student bent zou je ook donateur kunnen worden. Zelfde kosten en rechten (alleen geen stem-recht op ALV). Donateurschappen worden wel minder snel goedgekeurd. Het moet natuurlijk een studentenclub blijven :) Zo worden oude mensen die niets toevoegen bijvoorbeeld geweerd :p

Laatst bewerkt: 14 feb 2013
  10. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Ik studeer aan de HvA, 2e jaar en heb nog een goede 7 a 8 jaar te gaan..dus dat zit wel snor. Toch ga ik eens kijken of het lukt om met Pasen mee te gaan. Ik weet bij wie ik wezen moet dus dat komt wel goed. Tegen de tijd dat het zo ver is laat ik het wel weten. Misschien is het leuk als er meer van het Xboxworld Forum mee gaan?

Ik kom zeker een keertje kennis maken als de temperatuur wat opgeschroefd is!

11. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    @ dahouseman.....

Ik voel mij gediscrimineerd in de laatste regel hahaha

Opa zal jullie het snot voor de ogen rijden +)

12. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ja ja, dat zal wel weer :b:

Haha, het zou mij niet eens verbazen :), maar we zijn een studentenclub he, wij praten niet over oorlog :+

Zit jij nog steeds in de aangepast dienstregeling?
    http://www.speld.nl/2013/02/15/familie-beuker-past-dienstregeling-aan/ :+

13. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    Hahaha.....kreeg op Facebook dit berichtje ook al voor mijn kanis.

Mooi he :)

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Hij is wel geniaal. :+

15. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Best koud vanmorgen. Motor had er moeite mee. Na een tijd op de snelweg gereden te hebben, had ie het gelijk weer moeilijk zodra ik van de snelweg af ging. Als het goed is gaan de temperaturen volgende week lekker omhoog. Alleen hopen dat de sneeuw weg blijft dit weekend.

Edit:
    Nee, nog meer trajectcontrole op mijn woon-werk route. :mad:
    Kan net zo goed gaan kijken voor een smart, als ik niet eens meer boven de 100 mag naar bijbaan (en naar afstudeerstage een paar km 120 met traject, wiehoe). :+

16. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Zo topic is lekker stil :+
    Nog mensen bij de motorbeurs wezen kijken? Ik was er afgelopen zaterdag geweest. Ik heb een Nolan N86 helm gekocht en oordopjes laten aanmeten bij EARmo. Wat een klote gevoel was dat zeg :confused:
    Jullie nog geshopped?

17. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ben vrijdag ook even wezen kijken. Tof om een keer te zien, maar denk niet dat ik er jaarlijks heen zal gaan.

Ik heb ook een setje gehoorbeschermers bij EARmo aangeschaft. Was eerst bij een ander bedrijf voor gehoorbescherming, maar de verkoper stond me totaal niet aan :+
    Jammer dat de levertijd bij EARmo wel vrij lang is, de verkoper zei 3-4 weken. Maar gelukkig zal ik ze voorlopig toch niet nodig hebben..

18. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Jongens, wat was at een lekker dagje tuffen. Eerste rit voor mij na de winterstop. Na t controleren van de bandenspanning, lekkages en olie/vloeistof peilen en verlichtingcheck starte de gsxf in 1 keer zonder problemen! Geweldig en dat na rum drie maanden in een koude schuur staan en zonder optimate.
    Heerlijk stukje lekdijk gepakt om het lekkere motorseizoen in te luiden (brullen) :) :}

19. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Net weer eens met m'n oordoppen (van A*stars) in gereden, stuk rustiger rijden zo. :)
    Op korte ritjes had ik er weinig last van, maar de wat langere ritten is zo toch wel wat comfortabeler.

20. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Ga je echt merken als je ze een keer vergeet en de snelweg op draait haha ;)

Begint bij mij ook weer te kriebelen met dat lekkere zonnetje!

Deel Deze Pagina