[Sport] Basketball [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 12 mrt 2012.

  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat een gezanik ook weer met die dunks van James... Media kan ook zo vervelend zijn soms...

    Weet iemand trouwens waarom James niet aan de dunk contests meedoet?
     
  2. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Omdat het enkel gezeik oplevert en daar heeft hij geen zin in. Hij is ook te zelfbewust en wilt niet op zijn bek gaan. Je moet zoiets (imho) ook enkel doen in de eerste 3-4 jaar van je NBA carrière zoals de rest en niet na 10 onder druk van iedereen.




    Chandler 28 rebounds, 10 offensive 8)
     
  3. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Waarom vind je t vervelend wat de media doet dan?
    Wat ik ervan heb gezien doen zij en alle anderen die t over de warmup dunks van LeBron min of meer hetzelfde als wat jij nu doet, afvragen waarom ie ze niet in de dunkcontest doet.

    Of doel jij op iets anders?


    @ wahlberg

    En laten de NBA season high van Curry niet vergeten, 11 uit 13 van achter de driepunterslijn...
    Die gast heeft blijkbaar toch een stuk meer in zich dan ik aanvankelijk gedacht had.
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2013
  4. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Curry had een ubergame gister met 54 punten...jammer dat ze toch nog verloren.
     
  5. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik wil dit type basketball meer:



    De battles tussen All-stars tussen de jaren 2000-2007 zijn altijd fantastisch om te zien. McGrady, Arenas, Kobe, Carmelo, Nowitzki. Dat soort spelers, die echt een team kunnen laten winnen door individueel gewoon over te nemen.
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2013
  6. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
  7. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Magic Johnson die 1 miljoen betaalt aan de winner als LeBron aan de dunk-contest volgend jaar meedoet :+

    LeBron moet ook gewoon wel meedoen imo.
     
  8. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Knicks vs Miami over 30 min.

    Clippers vs OKC om 21:30.
     
  9. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Dominante game van LeBron, wat een atleet is die gast toch.

    Nog even over hem in de dunk contest: Ik denk niet dat hij had daar goed in zal doen. Heb zijn dunks van een highschool dunk contest gezien en die waren echt oncreatief.
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Highschool... Toen ie 18 jaar oud was, 10 jaar geleden. Denk je niet dat ie iets meer ervaring heeft ondertussen?
     
  11. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ja misschien wel, maar toch neig ik ernaar te geloven dat ie niet creatief genoeg is. Who knows.

    btw, wat was de nba toen mooi:
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ik denk dat je dat onmogelijk kunt zeggen Dedem.
    Alsof Evans nou de hele NBA op z'n kop zet met spectaculaire dunks.

    Tijd dat Indiana even naar Miami afreist om die streak te stoppen. 10 maart it is.
     
  13. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Dat is precies niet het punt. LeBron is een goeie ingame dunker, maar dat wil nog niet zeggen dat hij dat ook in een dunk-contest is (omdat daar meer creativiteit verwacht wordt). En andersom kan het natuurlijk ook zijn, wat het geval is bij Evans. (Al vond ik zijn stijl dunks / creativiteit met al die props ook niet echt tof)
     
  14. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik snap het probleem eigenlijk niet. Wat maakt het uit dat hij niet creatief is (ik weet dat Lebron dit zei). Dan laat hij Wade of een andere teammate of zijn marketing agency dit toch verzinnen. Hij heeft genoeg mensen rond zich die hem kunnen helpen.

    Hij wint waarschijnlijk al voordat hij iets doet, enkel en alleen omdat het Lebron is.





    Officiële video, geen fan video.

    :+
     
  15. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ja dat zou kunnen, hopelijk.
    Dat laatste is ook waar, helaas.
     
  16. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Lakers verliezen vrij hard van OKC. Het is een uitermate interessant seizoen voor iemand die de Lakers volgt. Ik zag de wedstrijd van gisteravond toch als een test, kunnen ze alsnog iets waarmaken dit seizoen of toch niet? Het antwoord concluderend uit de game van gisteravond is dat ze dat niet kunnen. Desalniettemin zullen de resterende 21 games alsnog van belang zijn en kan er hopelijk toch een sterker team worden neergezet. Met name defensively is het team gewoon te zwak om een contender te kunnen zijn. Veel te veel turnovers ook, zeker als transition defense ook nog 1 van de zwakste punten in de defensie is.

    Kevin Durant heeft z'n 13e technical te pakken trouwens. Nog 3 en dan wordt 'ie suspended elke keer als hij daarna nog een technical krijgt. Denk niet dat dat zal gebeuren echter.
     
  17. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    lol


    Van de resterende wedstrijden dat de Lakers moeten spelen was het "ingecalculeerd" dat ze tegen OKC zouden verliezen.


    De ploegen waar ze tegen MOETEN en kunnen winnen zijn: No/Toronto/Orlando/Atlanta/Sacramento/Phoenix/Washington/Minnesota/Milwaukee/Sacremento.

    Chicago/Indiana/GWS gaat pittig worden.


    Lakers spelen vandaag weer, Utah en Houston ook. Lakers moeten elke keer winnen en hopen dat beide of één van de 2 (het liefste Utah) verliezen.




    Jazz Schedule -> http://www.nba.com/jazz/schedule/


    Moet je kijken hoeveel moeilijke ploegen ze nog moeten spelen. Chicago/New York/OKC/Memphis/New York/Houston/Spurs/(Dallas)/Portland/Brooklyn. Ik zet mijn geld in op de Lakers dat ze de playoffs halen itt Utah.


    Vanaf dat de Lakers de playoffs halen, zouden Gasol en Hill moeten terugkomen van hun blessures. Nash/Howard/Kobe/Gasol/Metta weten hoe ze in de playoffs moeten spelen en zullen een moeilijke tegenstander zijn voor Spurs/OKC. Maakt niet uit dat ze maar nipt gekwalificeerd zijn. Ik zie nog stunten.
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2013
  18. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Klopt.

    Lakers zouden iig de play-offs moeten kunnen halen ipv de Jazz.
    Als de Lakers het dus halen, de play-offs, geef je ze dan meer kans als ze tegen de Spurs of tegen OKC zouden uitkomen (de twee meest waarschijnlijke tegenstanders first round).
     
  19. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Zou het voor de Lakers niet beter zijn dat ze de lottery ingaan ipv de playoffs?
     
  20. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik zou niet weten waarom, met zo'n zwakke draft.

    Kobe heeft geen zin om de playoffs te missen, niemand eigenlijk want dan gaat er serieus getwijfeld worden aan Nash/Howard/...


    De Lakers halen het wel, Stern zal er wel voor zorgen. :+ OKC/Spurs vs La Lakers in de 1ste ronde = kijkcijferkanon.
     

Deel Deze Pagina