De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Seh

Seh Guest

Van Gaal. _O_

2. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Pelle naturaliseren, Immers en Mulder selecteren en gaan :+ Jammer dat BMI geblesseerd is.

3. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Immers is zo slecht dat hij zelfs niet mag mee doen met San Marino.

4. Seh

Seh Guest

Haahaha!! Ja XXD!!

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ja, eh, nee. Alle drie veel te slecht voor het Nederlands elftal.

Hehe, nice.

6. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    WTF moet je met Pelle als je van Persie en Huntelaar hebt rondlopen.
    Pelle schiet er misschien een paar in, in die mickey mouse competitie genaamd de eredivise. Maar dat is even andere koek als de bundesliga en de premier League.

7. Seh

Seh Guest

Pelle is beter dan Huntelaar op dit moment, Douglas mag ook uitkomen voor Oranje waarom Pelle niet?

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Omdat Douglas een Nederlandse nationaliteit heeft en Pelle niet. Inb4magpelledieook? Douglas woont al zes jaar in Nederland, heeft een Nederlandse vrouw/vriendin en een kind wat hier opgroeit. Een andere zaak dan een verkapte Italiaan die perfect is voor een tactiek met de lange bal naar voren, iets wat Nederland niet doet.

+ Douglas speelt op een positie die uiterst zwak bezet is. Pelle op één waar al goede spelers staan.

Laatst bewerkt: 6 mrt 2013
  9. Seh

Seh Guest

Was een grapje man. :+

10. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    HAHAAHAAHAHA

11. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
  12. Seh

Seh Guest

Er ging iemand op in, derhalve was de grap succesvol.

Jeej.

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
  14. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    :lol:

15. Seh

Seh Guest

Dat was hier dus niet het geval. :b:

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Nou, volgens mij wel.

17. Seh

Seh Guest

Stoort het jullie Ajacieden dat er zo weinig Nederlands talent aan komt nu vanuit Ajax of maakt het jullie geen hol uit?

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik stoor me er niet aan op dit moment, er zit genoeg talent in de lichting van 15 t/m 18 jaar oud. Op dit moment hebben we echter veel buitenlandse talenten rondlopen met Eriksen, Fischer, Boilesen, Andersen (Denen ftw) en in mindere mate Serero en Meleg. Op de Nederlandse talenten die in Ajax 1 zullen spelen en later mogen uitkomen voor Oranje moeten we nog even op wachten. Dat is dus o.a onderdeel van Cruijff's visie en plan. Dat duurt nog wel een paar jaar voordat Ajax daar z'n vruchten van plukt.

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Het zou mij iig geen reet roesten of het grootste deel van de talenten Nederlands is of Frans. Als er maar talenten vanuit de jeugdopleiding doorstromen, zou het goed zijn. Bij Ajax zijn het vooral Denen die het nu goed doen als talenten.

Bij PSV zitten er wel een paar talenten die het noemen waard zijn: Depay, Locadia, Brenet, Paal, Koch en Hendrix (Nederlands), Bakkali (belg), Muzaqi (Nederlands/Albanees) en zo'n spitsje van de B1. Depay, Locadia, Koch, Hendrix en Bakkali ken ik goed en die zullen (als het zo doorgaat) ook nog wel van waarde zijn voor PSV 1. Brenet en Muzaqi moet ik nog meer aan het werk zien, want zijn redelijk wisselvallig. En tja, Paal is eerstejaars B1.

20. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Denen zijn praktisch Nederlanders. :+ Spreken in ieder geval de taal beter dan menig Nederlander.

Ook Belgen zijn doorgaans prima (denk aan Vermaelen, Vertonghen, Alderweireld). Als het nou allemaal échte buitenlanders waren geweest was het misschien wel vervelender geweest.

Deel Deze Pagina