[Algemeen] Boeken [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 7 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Zo:

Je kunt ook de felheid van het licht instellen, mijne zit iets over de helft.

2. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja ik ook hoor, maar mijn e-reader was leeg (en mijn ipad neem ik echt niet mee als ik ga shoppen in A'dam:'-() dus ik moest wel een boek meenemen. Ja, ik ben zo erg dat ik niet eens 40 min. ov overleef zonder boek. :+

Leest het dan ook nog zo rustgevend als zonder backlight? Het ziet er wel handig uit, vraag me dan af waarom niet meer e-readers dat hebben ontdekt.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Het zal vast al beter zijn dan traditioneel backlight, maar ik vind het er nog steeds, ehm..., 'storend' uitzien. Te groot contrast tussen de reader en de omgeving? Ik weet het niet... Geef mij maar een lekker traditioneel lampje, met een zacht/warme verlichting.

Of het komt op de foto niet helemaal goed over.

Dat zou iedereen moeten zijn. Boekenmishandelaars dat sommigen zijn! (edit: hey, dat is blijkbaar een echt bestaand woord. :+)

Laatst bewerkt: 6 mrt 2013
  4. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Dat boek is goed!

Ben zelf laatst begonnen aan een van de boeken die ik voor 1 euro bij de Action heb gekocht (bedankt voor de tip Dulle) en hij is niet echt goed geschreven maar het verhaal is wel leuk. En het leest wel erg gemakkelijk weg.
    Binnenkort maar weer een tripje naar de Action denk ik.

5. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ja ik vind van wel. Las hier voor veel op m'n iPad 2 en daarna 4 maar dit is echt 10x lekkerder voor de ogen imo.

6. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Heb zelf een simpele Kobo Touch, was cheap en wist niet zeker of het ging bevallen. Ben er heel tevreden mee en het werkt geweldig! Zelfs een keer in bad laten vallen en het ding gaat gewoon vrolijk door :)

Al ziet die met ingebouwde verlichting er wel erg goed uit!

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ja godver, heb nou al zo'n sony gehaald :+

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het ziet er iig naar uit dat ik uniek zal blijven met mijn iRiver.
    Haters. :+

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ik ben het met je eens, al was het met de verhuizing naar mijn eigen flatje wel even spannend. En maanden later zet je de Formula One modellen over, uiterst voorzichtig, breken er alsnog spiegeltjes af en die K** dingen zijn al zo kut om te lijmen. Kostte me ongeveer 45 euro per model en 3 zijn er beschadigd. :x

Met boeken ben ik ook voorzichtig en als er een flappie om gaat, gewoon terugvouwen en de special editions van Dan Brown's boeken er boven opleggen voor een paar dagen. :+

10. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over een paar dagen is het alweer Boekenweek 2013. Ik mag van mezelf dan altijd 2 boeken kopen, maar alvast gaan bedenken welke dat gaan worden. Hopelijk komen er nog wat aanbiedingen ofzo. Oh, en natuurlijk het gratis boekenweekgeschenk:

Niet echt mijn schrijver, maar het klinkt voor zo'n boekje nog wel interessant.

Laatst bewerkt: 11 mrt 2013
  11. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Mistborn: The Final Empire uit en zeer tof boek, snel maar beginnen aan deel 2 ben benieuwd wat voor grote problemen ze te wachten staan.

12. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Twee en drie zijn ook erg nice :) Vooral de gevechten worden echt insane later in de serie 8)

13. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Vind de powers ook erg tof gedaan, ben vooral benieuwd naar het politieke gedeelte nu. Nog genoeg grote problemen en machtige personen om dit wereldje nog niet in een sprookje te zien veranderen.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ooit moet ik ook maar eens aan die serie geloven. Hoe vaak ik die de laatste jaren al niet net op het laatste moment uit mijn winkelmandje heb gehaald. 8)

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Farlander en de Schim van Roshun besteld:

Farlander
    De Schim van Roshun
    Lijken me hele toffe boeken en verhaal spreekt me zeker aan. Hernieuwde fantasy poging???

Moet wel wat meer van die lezersdip afkomen. Murakami ligt te stoffen op bladzijde 35. :'-(

16. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, ik mocht dus wat boeken kopen van mezelf:

(voor wie Inwijding ook wil kopen, die is tot 30 april maar 12,50)

+ laatst nog I'm number four (De Slegte) en nog een ebook, Wonderkind, 2e boek van de Legend serie, bij ECI om mijn kwartaalbestelling te voltooien.

17. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Yellow komt vast wel weer goed met die dip, gewoon een makkelijk te lezen boek pakken en murakami even links laten liggen en hopen dat het zonnetje nog een beetje schijnt. Anders gewoon een koffiebar opzoeken en lekker genieten van een goed kop koffie en een vermakelijk boek.

Tot wanneer is die boekenweek nog tot zondag neem ik aan was het gehele weekend gemist dus het is me ontslipt, toch maar even de boekenwinkel opzoeken vandaag.

18. Tara-

Tara- Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben erg benieuwd naar het Leven van pi!
    Zodra je wat feedback hebt, lees ik het hier graag! :)

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Wat zijn we in het boekentopic toch allemaal lief voor elkaar. :):

@ DulleNL: Ken jij de fantasy die ik besteld heb? Kan ze vandaag ophalen.

20. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja is goed, ben zelf ook echt benieuwd naar het boek, de film was briljant.
    Je moet alleen even geduld hebben want ik heb nog een enorme stapel liggen. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina