[XOne] Battlefield 3 [Deel IX]

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind ze allemaal tof. Alleen Talah Market niet. Mede omdat het CQA is en het veel te klein is imo en je kan vanuit iedere hoek beschoten worden dat het bijna aanvoelt als een Close Quarter map.

2. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Man man, wat is het gaaf om lekker ondersteuning te geven met een chopper als je het vliegen een beetje onder de knie hebt. :)
    Ik heb alleen nog wel eens moeite om uit het zicht te blijven van een andere heli of jets die toch achter me aan weten te komen ondanks al mijn spastische bewegingen.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik durf dat nog niet te zeggen, denk dat ik qua formaat van de mappen toch Aftermath de beste blijf vinden

End game zijn toch wel echt allemaal vehicle mappen met meer dan 500m afstand tussen voorste en achterste objectives

edit:// op Market na inderdaad, dat is een CoD map :+

4. Talska86

Talska86 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die blijft altijd cool.

Death Valley, en Amored Shield kan ik me het beste vermaken.

Dit zou mijn top 5 zijn, maar dat verandert wekelijks lol

1: Operation Metro
    2: Nebandan Flats
    3: Amored Shield
    4: Caspian Border
    5: Kiasar Railroad

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan nog niet veel zeggen over de DLC. Heb in totaal 7 potjes gespeeld. Komende weken/maanden kan ik pas een oordeel geven over de maps imo.

6. Talska86

Talska86 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na 4 potjes was ik After Match al zat.

Alhoewel Epic-Center nog wel kan.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Aftermath. ;)

Vind het nog de beste DLC. Daarna komt B2K.
    AK en CQ speel ik weinig.

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Epic-center :lol:

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat is jullie favoriete sidearm eigenlijk?
    Ben de laatste tijd een beetje bezig met de Rex, Magnum en 1911.
    Rex is het beste vind ik. Doet misschien wel 10 minder damage dan de Magnum maar schiet een stuk sneller en de reload is ook sneller.
    93R is momenteel nog me meest gebruikte sidearm.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    M9 want ziet er t coolst uit :+

(maar voor effectiviteit de Rex denk ik)

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    1911 blijft de beste allround side-arm in mijn ogen :) snel schieten, 9 kogels, snelle reload. de G11 vond ik ook altijd fijn met een silencer erop.

12. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind de 93R maar niks, lukt maar niet om er fatsoenlijk mee te schieten. G18 suppressor is mijn favoriet, alles gaat vlug, switchen, reloaden, schieten. Met andere sidearms lukt me dat niet.

13. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde vannacht uurtje of 2 Endgame. 3 of 4 potjes CTF. Ik pak de enemy flag en dan ? Waar breng ik hem naar toe ? Ik denk als je met een squad met mic speelt het wel erg leuk is. 2 gaan voor de vlag, en 2 blijven bij dirtbikes wachten totdat die twee terug komen met de vlag.

AS is leuk, maar niet super. Heb binnen een paar minuten wel 5 bad luck deaths gehad. Iedereen kijkt zich dood op 1 enemy jet.

Ik moet nog de maps spelen met de basic game modes. Denk dat die toch echt het leukst zijn.

Ik zie endgame als een nieuwe map dlc, CTF en AS zijn voor de fans. Niet omdat het nou zo battlefield like is.

Nog ff over CTF, ik speelde die ene winter map, en zitten overal om die ene basis containers rond om de flag. Onwijs lastig die flag te cappen als er minstens 2 de hele tijd in die containers zit. En die staan er ook zo dicht op. Mja kan aan mij liggen, dat ik weer ff moet wennen. (net zoals andere). Maar als ik nog meer potjes speel en weer gecamped word denk ik niet dat ik veel ga spelen. Misschien dan alleen in squads met mic.

Oh ja en ben van 2 servers gebanned omdat ik op een streak ging van 4 kills. :mad:. Nice ban iedereen die voor de objective gaat.

Laatst bewerkt: 13 mrt 2013
  14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    die spelen toch gewoon defense

in CTF heb je maar 2 rollen, of je speelt offense of je speelt defense. Om dan meteen iedereen die flag defense speelt voor camper uit te maken gaat wat ver, het is niet alsof die vlag beweegt maar zij stug blijven zitten :+

Maar het lijkt me idd wel een gametype waarin goed werkende squads niet te stoppen zijn.

Sowieso een gametype waarin teamwork en op de objective spelen nog veel belangrijker is dan in bijv CQ.

Ik vonde de eerste potjes gister in ieder geval veel belovend

15. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Als ik constant C4 op een vlag leg dan kan de vijand toch weinig doen?

1 medic bij me, 1 recon met spawn beacon en ik met ammo. Lijkt me ook niet zo leuk om het spel zo te spelen.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Standaard ding wat je moet doen als je een flag wilt pakken. Gooi een granaat op de vlag. Ruimt de boel mooi op. ;)

17. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de hele tijd in een container zit en wacht tot er iemand langs komt om die vlag te pakken wat ben je dan ? Is toch hetzelfde als je op conquest bij een vlag gaat zitten wachten tot er iemand langs loopt ? Of in CQ of bij rush. Dat is gewoon campen.

Daardoor vond ik die 4 potjes niet zo spannend.

Maar wat doe ik nou met die vlag als ik hem heb ?

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Naar je eigen base brengen en als je eigen vlag daar staat dan scoor je een punt

Maar ben het niet met je eens. Als je in CQ stil gaat zitten op of buiten een objective terwijl je team nog niet alle vlaggen heeft ben je idd een camper

maar in CTF heeft elk team aanvallers en verdedigers nodig.

Wat wil je dan, dat ze allemaal netjes minstens 50 meter van de vlag af gaan staan zodat jij hem ongehinderd kan pakken?

Dit is juist wat CTF leuk kan maken. Aanvallers zijn vaak in de minderheid en dus is het extra leuk als je toch een vlag weet te cappen.

Of tot de dood met zn allen een voorsprong te verdedigen.

Je moet in CTF altijd kiezen terwijl in Rush en CQ je imho altijd maar 1 duidelijke taak hebt

Gewoon lekker een keer in een squad komen spelen, dat scheelt zoals altijd met BF een hele berg irritatie. Kan me voorstellen dat het lastig is om in je 1tje een vlag te pakken

20. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb veel met de MP443 gespeeld als handgun, maar moet eigenlijk eens gaan experimenteren. Heb nog nooit de Rex gebruikt volgens mij :)

En dat er veel mensen om de vlag heen zitten is niet zo gek, moet je met je Attack Heli hun basis goed onder vuur houden.

Teamwork is inderdaad superbelangrijk. Maar het voelt zo vet, als je op een bike zit met de vlag, dat 2 helicopters van jouw team jou willen beschermen, terwijl de vijand achter je aankomt. Geeft zo'n belangrijk gevoel :)

Deel Deze Pagina