Ik speelde vannacht uurtje of 2 Endgame. 3 of 4 potjes CTF. Ik pak de enemy flag en dan ? Waar breng ik hem naar toe ? Ik denk als je met een squad met mic speelt het wel erg leuk is. 2 gaan voor de vlag, en 2 blijven bij dirtbikes wachten totdat die twee terug komen met de vlag.
AS is leuk, maar niet super. Heb binnen een paar minuten wel 5 bad luck deaths gehad. Iedereen kijkt zich dood op 1 enemy jet.
Ik moet nog de maps spelen met de basic game modes. Denk dat die toch echt het leukst zijn.
Ik zie endgame als een nieuwe map dlc, CTF en AS zijn voor de fans. Niet omdat het nou zo battlefield like is.
Nog ff over CTF, ik speelde die ene winter map, en zitten overal om die ene basis containers rond om de flag. Onwijs lastig die flag te cappen als er minstens 2 de hele tijd in die containers zit. En die staan er ook zo dicht op. Mja kan aan mij liggen, dat ik weer ff moet wennen. (net zoals andere). Maar als ik nog meer potjes speel en weer gecamped word denk ik niet dat ik veel ga spelen. Misschien dan alleen in squads met mic.
Oh ja en ben van 2 servers gebanned omdat ik op een streak ging van 4 kills. . Nice ban iedereen die voor de objective gaat.
Laatst bewerkt: 13 mrt 2013