Ja heb je gelijk in ik vind dat ook belachelijk, gelukkig leid de snelheid van WP hier niet onder en zal de telefoon even snel zijn in handelingen als een telefoon met 16gb en meer. Maar je komt al snel in ruimte gebrek, het is mogelijk om alle andere mediabestanden (foto's, muziek, films) op de micro-sd kaart te zetten met uitzondering van apps.
Er zijn idd sommige games die niet op low-end telefoons draaien dit door het gemis van bijvoorbeeld een gyroscoop of games die speciaal zijn voor Nokia toestellen. Uiteraard heeft Apple hier geen last van omdat er maar 1 toestel is per generatie bij zowel Android als WP zijn er low, mid en high end toestellen. In de praktijk heb ik zelf volgens mij maar 1 a 2 keer meegemaakt dat ik een bepaalde app niet kon gebruiken door het gemis van een gyroscoop in de HD7. Dit staat vaak ook aangegeven in de Marketplace vaak kan je niet eens die apps downloaden die niet op de telefoon kunnen, dat er te weinig ruimte is weet ik niet die melding heb ik nog niet gezien.
Laatst bewerkt: 15 mrt 2013