1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 8 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Gisteren de Lumia 620 besteld voor mijn vrouw (ze wilde een roze telefoon ;) )

2. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
  3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Nog een handige feature ontdekt. Als je in WP7 een sms aan het typen was en je ging terug, was je je tekst kwijt. Nu blijft die staan, zelfs na een reboot.

4. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Iemand enig idee waarom ik m'n gmail niet lekker werkend krijg op mn HTC 8X? Heb 'm gewoon prima toegevoegd via emailaccounts en kan er ook mailtjes mee sturen, hij haalt m'n mails alleen niet op... Heb het nu maar zo ingesteld dat 'ie alles doorstuurt naar m'n outlookadres, maar dat is ook niet alles natuurlijk.

Somebody? O-)

5. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Klik hoop dat daar je probleem mee opgelost is.

6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Bijna m'n iPhone vervangen voor een HTC 8S. Maar hoor van een maat van me die hem net een dag heeft dat er 1 heel groot nadeel aan zit. Je kan GEEN Apps op de SD kaart zetten. Dus heeft ie maar iets van 1,5 GB intern geheugen om een paar Apps op te zetten.

Echt WTF, grootste fail. Kan je 3 games op de phone zetten en dan zit ie vol. Veel reviews gelezen en gezien en nergens noemen ze dit. Is toch wel behoorlijk idioot.

Jammer maar hou het dan nog wel ff bij m'n 32 GB iPhone 4.

7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb niet eens een SD kaart in m'n WP 8).

8. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Nee kan inderdaad niet, ik denk dat daar nog een update voor komt (WP Blue). Maar goed een 8S heeft ook maar 4GB wat alleen al belachelijk weinig is. Ik heb zelf een HD7 met 16GB (geen Micro SD slot) daar red ik het makkelijk mee (honderden apps, foto's, maps, video's muziek etc). Maar 4GB is gewoon veelste weinig voor de gemiddelde gebruiker dan kan je beter de 8X nemen die is er in 16GB en is ook een stuk beter.

9. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Was echt verbaast. Hoe kunnen ze een smartphone uitbrengen waar je maar 1,5 gb hebt voor apps. Want van die 4gb hou je maar 1,5 gb vrije ruimte over aangezien het OS etc er ook op staat.

Vond het verder een mooie phone, maar alleen dit houd me tegen.

Klopt het btw ook dat sommige w8 games op bepaalde w8 Phones niet draaien? Met m'n iPhone gewend dat ik alles kan draaien wat in de AppStore staat. Maar wou gister een game starten op de htc 8s maar gaf ie aan dat er te weinig ruimte beschikbaar was terwijl er meer dan genoeg ruimte was. Valt me dan toch wel beetje tegen. Dat je eerst uit moet zoeken welke game het wel en niet doen.

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja heb je gelijk in ik vind dat ook belachelijk, gelukkig leid de snelheid van WP hier niet onder en zal de telefoon even snel zijn in handelingen als een telefoon met 16gb en meer. Maar je komt al snel in ruimte gebrek, het is mogelijk om alle andere mediabestanden (foto's, muziek, films) op de micro-sd kaart te zetten met uitzondering van apps.

Er zijn idd sommige games die niet op low-end telefoons draaien dit door het gemis van bijvoorbeeld een gyroscoop of games die speciaal zijn voor Nokia toestellen. Uiteraard heeft Apple hier geen last van omdat er maar 1 toestel is per generatie bij zowel Android als WP zijn er low, mid en high end toestellen. In de praktijk heb ik zelf volgens mij maar 1 a 2 keer meegemaakt dat ik een bepaalde app niet kon gebruiken door het gemis van een gyroscoop in de HD7. Dit staat vaak ook aangegeven in de Marketplace vaak kan je niet eens die apps downloaden die niet op de telefoon kunnen, dat er te weinig ruimte is weet ik niet die melding heb ik nog niet gezien.

Laatst bewerkt: 15 mrt 2013
  11. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    HD7 zit wel een micro SD in! al moet je om er bij te komen wel de achterkant openbreken en vervalt je garantie...

12. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Serieus? Ik had daar eerst idd wat over gelezen maar dacht dat het 'fake/gerucht' was. Waarom maken ze een micro SD slot als je er niet bij kan? Of is ie al in gebruik standaard? 8)

Ik heb trouwens net twee updates gekregen voor de HD7 ben ze nu aan het installeren. De nieuwste update is
    7.10.8862.144, alleen wat er echt qua verbeteringen is t.ov. de vorige wordt niet echt duidelijk.

13. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, het geheugen van de telefoon is een micro SD kaart, deze zit onder het onderste stuk van de achterkant (dat wat je niet zo los trekt). Ik heb het zelf niet gedaan maar heb wat tutorials online zien staan.

Volgens wpcentral.com was er trouwens een update bovenop 7.8 om wat 1live tile issues te fixen, dus ik denk dat dat de update is die je hebt gekregen! /edit: http://www.wpcentral.com/microsoft-...ndows-phone-78-update-set-fix-live-tile-issue

14. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    7.8 had ik al een hele poos, dit waren idd twee updates het tile update probleem is opgelost daarnaast loopt de interface nu weer zonder lag had met 7.8 probleem dat het beeld niet vloeiend liep. Het gaat dus om twee updates na de 7.8 update, voor de rest geen veranderingen gezien/gemerkt.

15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem ook gekregen gisteren, inderdaad ietsje soepeler maar geen grote veranderingen. Overigens goed om te zien dat het rollout systeem van updates dus goed heeft uitgepakt, door de gelimiteerde release had nog niet de hele userbase de "foute versie" en kon MS het fixen. Ik weet niet of ze nu weer door zijn gegaan met de rollout van 7.8, maar ze hadden hem iig wel gepauseerd vanwege de issues.

16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Een vriend van mij die heeft de update nog steeds niet hij heeft zei dat ie al een aantal keer de force manier geprobeerd maar zonder geluk. (misschien doet ie het ook gewoon verkeerd kan ook) MS zegt zelf niks over de 7.8 update helaas. Wat vandaag wel bekend is geworden dat wij 7.8 gebruikers nog tot eind 2014 support krijgen op security updates. Ik denk zelfs dat wij nog wel een update naar 7.9 krijgen (zou natuurlijk logisch zijn omdat 7.9 voor 8 komt).

Laatst bewerkt: 16 mrt 2013
  17. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja was al bekend toch dat we nog support zouden krijgen? Wel fijn idd. En de force manier werkte bij mij deze keer minder goed dan bij Mango, heb het erg vaak moeten proberen maar uiteindelijk lukte het :)

18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja was idd al bekend alleen nu dus ook echt bevestigd! Ik hou mijn HD7 gewoon en koop voor mijn werk nog de Lumia 720, ik zag wel dat er al spellen zijn die 1GB RAM vragen en die dus al niet op de 720 draaien, wat eigenlijk dan best jammer is dat je niet alles kan draaien maar ja het is dan ook geen high-end toestel zoals de HD7 wel was.

Dit vond ik trouwens ook wel interessant en is iets wat natuurlijk best gaat werken.

19. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Zon in Nederland? Nahhh.. :+

20. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Nou zon wil niet per definitie zonlicht zeggen he ;) Kan ook gewoon licht zijn zoals het nu is hier in Utrecht is het nu grijs maar dingen die op zonnecellen werken laden nu ook gewoon op. Daarnaast kan je hem onder een lamp leggen en laad hij ook op. :) Neem een zonnecellen rekenmachine als voorbeeld.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina