Ik zit met een probleem boys!
Ik werk al bijna 6 jaar bij de plaatselijke Albert Heijn XL, wohooo!!! Prima job, beetje groente vullen en shit, verdient gewoon ok, prima als bijbaan. Hoewel die managers en teamleiders daar me totaal niet aantstaan maargoed. Dat is nu dus ook gebleken.
Wat is er namelijk aan de hand? Ze willen me weghebben bij groente, omdat de groenteafdeling volgens hun (de teamleider die me erop aansprak..in kantoor, zo van: kom ff mee wil ff met je zitten) niet goed gaat. Dit is ook zo, vind ik zelf ook, maar daar zorg ik niet in mn eentje voor. Ik werk 6 uurtjes in de week, 1 zaterdag
Maargoed, ik moet opeens naar de kassa. Waar ik absoluut geen zin in heb want ik heb het gevoel dat ik word genaaid. Ik heb al eens enkele aanvaringen gehad niet zo heel lang terug met een andere teamleider over de groenteafdeling. Ik suggereerde namelijk dat we allemaal bijdragen aan de afdeling en dat we er samen aan moeten werken. Toen keek hij mij aan of hij water zag branden. Verder een discussie gehad over afboeken, toen moest ik opeens van hem 'dimmen' en flipte ie helemaal en zei ie dat ik een probleem ging krijgen. Hiermee naar de manager gestapt, die zei dat ie met hem erover ging hebben, want imo dit zeg je niet als leidinggevende.