Ik zit met een probleem boys!
Ik werk al bijna 6 jaar bij de plaatselijke Albert Heijn XL, wohooo!!! Prima job, beetje groente vullen en shit, verdient gewoon ok, prima als bijbaan. Hoewel die managers en teamleiders daar me totaal niet aantstaan maargoed. Dat is nu dus ook gebleken.
Wat is er namelijk aan de hand? Ze willen me weghebben bij groente, omdat de groenteafdeling volgens hun (de teamleider die me erop aansprak..in kantoor, zo van: kom ff mee wil ff met je zitten) niet goed gaat. Dit is ook zo, vind ik zelf ook, maar daar zorg ik niet in mn eentje voor. Ik werk 6 uurtjes in de week, 1 zaterdag
Maargoed, ik moet opeens naar de kassa. Waar ik absoluut geen zin in heb want ik heb het gevoel dat ik word genaaid. Ik heb al eens enkele aanvaringen gehad niet zo heel lang terug met een andere teamleider over de groenteafdeling. Ik suggereerde namelijk dat we allemaal bijdragen aan de afdeling en dat we er samen aan moeten werken. Toen keek hij mij aan of hij water zag branden. Verder een discussie gehad over afboeken, toen moest ik opeens van hem 'dimmen' en flipte ie helemaal en zei ie dat ik een probleem ging krijgen. Hiermee naar de manager gestapt, die zei dat ie met hem erover ging hebben, want imo dit zeg je niet als leidinggevende.
Maja, het hele gekke is..al die teamleiders, en die managers, kijken NOOIT om naar de groenteafdeling. Nooit. Heb ik ook tegen die teamleider gezegd...als je verder een afdeling goed wil laten lopen kijk je er naar en geef je zo leiding over je werknemers IMO. Ze doen niks. Dat vond ie zelf ook,maar toch moet ik naar een andere afdeling, kassa dus. Vind kassa niet mega erg, maar ik word gewoon gescrewed en het zit me totaal niet lekker. Kan er ook met niemand bij terecht gezien er met alle leidinggevenden was 'vergaderd dat ik wegmoet'. Ik stond echt perplex. Ik lulde ook teveel met een collega die ook bij groente werkt. Ik werk 6uur in de week en 1uur met hem samen. 1 uur. Echt. Wat. De. Fuck. Daarnaast kijken die teamleiders, zoals ik al zei, nooit naar die hele afdeling om (zijn altijd druk bezig met houdbaar), de enige teamleider die er naar omkijkt is die dude die zei dat ik een probleem ging krijgen. Wss pikken ze het gewoon niet dat ik soms op hun inga ofzo want niemand doet dat daar, en dat kunnen ze niet handelen ofzo.
Wtf moet ik nu doen? Ik weiger namelijk volgende week zaterdag kassa te gaan draaien, dat heb ik ook tegen die teamleider gezegd. Zei die 'dan gaan we een probleem krijgen'. Ik: 'inderdaad'. Alle managers en shit waren er niet. Heb ik uberhaubt nog rechten of iets? Want het is bij mij duidelijk dat die gasten me weg willen hebben. Maja als ik werk weiger volgende week word ik gewoon ontslagen, ondanks het feit dat ik gewoon een vast contract heb. Leuke is verder ook nog..mn vriendin werkt er ook. Die is leidinggevende van de kassa. Ze zegt zelf dat ze hier niks vanaf weet, maar toch. Straks wist ze het wel, en word ik ook nog door haar genaaid. Zal me ook niks verbazen verder dat die leidinggevenden het zo hebben gedaan want ze weten dat ik dit niet leuk ga vinden. Dit suckt gewoon donkeyballs. Helemaal omdat ik vanaf augustus 40u stage bij Blammo ga lopen doordeweeks voor een stagevergoeding van 150eu, en was het ideaal dat ik daarnaast nog 6uur op een zaterdag bij de AH kon werken voor extra cash. Maar dat gaat hem dus nu niet meer worden vrees ik. En een andere baan zoeken voor zoveel uur op een zaterdag is bijna onmogelijk. Ben 21.
Klik om te vergroten...