De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Eriksen is in potentie inderdaad top. Maar hij staat redelijk stil in zijn ontwikkeling. Dat kan liggen aan het feit dat hij een stap hogerop moet, of hij wordt gewoon niet beter. Dat kan je niet weten. 20 miljoen lijkt me erg veel voor zon speler.

Hij blinkt niet wekelijks uit, iets dat Suarez wel deed voordat hij vertrok. Dus ik vind het niet raar dat mensen twijfels hebben.

Als ze daadwerkelijk 20 miljoen bieden zou ik dat meteen accepteren als ik Ajax was. Eriksen kan je echt wel makkelijk vervangen. 10 miljoen lijkt me wat realistischer.

En als je in Nederland niet uitblinkt, waarom zou je dat in Engeland dan wel ineens doen?

Laatst bewerkt: 29 mrt 2013
  2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ga mij niet vertellen hoe ik moet reageren, en voel je dan vooral ook niet aangevallen. Ik reageer kort op een post die jij niet onderbouwt, verwacht dan ook geen uitgebreide post terug.

Eriksen is geweldig, dat die minder rendement haalt ligt niet aan hem maar aan de doedelzakken die hij aan moet spelen. Eriksen is de man die de pass geeft, met een Sana/Boerrigter/Babel/Schone/Lukoki heb je mensen die keer op keer blijven falen qua positiespel als vleugelspelers. Dan ben ik niet eens begonnen over zijn aanspeelpunten in de spits, en de vele meters die hij dicht moet lopen omdat het een idioot passief middenveld is waar hij als enige de creativiteit moet brengen. Je ziet dat zijn rendement vele malen hoger is met een Fischer, die snapt het positiespel een stuk beter en daarmee heeft Eriksen dan ook veel betere optie om iemand 1 op 1 te zetten. 20 miljoen is een groot bedrag voor een 1-jarig contract, ik moet dan ook maar zien of dat bedrag wel betrouwbaar is.

3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Sorry? Het ligt niet aan Eriksen maar aan andere? :eek: Zeg je dat nou? :+

Man, kom op. Doe je ogen open. Ik zie Eriksen vaak zat een paas verneuken of een actie inzetten die miserabel faalt. Dat doet hij in ELKE wedstrijd. Goh, leuk joh dat één geniale actie / paas dan is een keer goed uitpakt in een wedstrijd. Zijn we gelijk die andere faal-acties vergeten...

Eriksen word al sinds dat hij bij Ajax doorbrak bestempeld als een groot speler. In wedstrijden waar het er toe doet is hij onzichtbaar. Als je dan een groot speler bent hoor je je team op sleeptouw te nemen en te laten zien dat je er KAN staan en dat je tot de potentiële TOP behoort ... Sorry, maar ik zie Eriksen dat bij lange na niet doen.

Zoals Nitram zegt, het kan zijn dat zijn ontwikkeling stil staat en hij bij Liverpool ( of welke club dan ook ) wel ineens opbloeit. Ik moet het nog zien ...

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Eehm, ik vind Eriksen in de grote wedstrijden juist vaak wel doorslaggevend :+ Kan aan mij liggen hoor.

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Begrijp me niet verkeerd ... Eriksen heeft potentie.

Ik zie hem niet elke wedstrijd "er staan" ... vaker niet dan wel. Goed, dat kan inderdaad aan mij liggen. Zovaak volg ik Ajax niet :+

6. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Eriksen is een baas. Misschien dat hij nog beter een jaartje kan blijven, zo niet dan redt hij het in het buitenland ook wel.

Mensen snappen niet dat hij speelt op een manier om elk duel te ontwijken door techniek en inzicht. Dat hij feller moet zijn als hij de bal niet heeft is waar, al zet hij misschien wel het meeste druk naar voren van alle Ajacieden.

Meng je dan ook niet in de discussie! 8)

7. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is zeker geen van der Vaart, Sneijder, Vermaelen, Vertonghen, Suarez. Die waren elke wedstrijd beslissend.

Bij Eriksen weet je het gewoon nog niet. Alles kan nog, maar ik betwijfel of hij de europese top gaat halen. Dan had hij nu al de dragende speler van Ajax moeten zijn.

8. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Kippenvel hoor _O_

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Probleem is dat die zelf wel al denkt dat die te goed is voor Nederland. Daarom zie ik hem liever gaan voor een leuke prijs. Laatste tijd word die niet echt beter. Als je idd klaar bent in Nederland moet je iedere week uitblinken. Vertonghen bijvoorbeeld die was nu gewoon precies klaar voor het buitenland en die zie je het dan ook gewoon goed doen.

10. Seh

Seh Guest

20 miljoen voor 1 jaar contract? Blijven dromen.

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Bij elke ander club had ik dit ook gezegd maar als er een club in staat is om zoiets te doen dan is Liverpool het wel

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Andy Carroll. :emo:

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ergenis elke keer als ik dit weer moet lezen. :+
    De verantwoordelijke (Damien Commoli, technisch directeur) en Kenny Dalglish zijn ontslagen, weten jullie nog? Het hele team daarbinnen is veranderd behalve de directeur Ian Ayre. Zoveel hoge prijzen zijn er na die periode toch niet betaald? (behalve Joe Allen, maar dat was ook niet hoger dan 20m).

En aangezien Rodgers niet te veel wil betalen voor spelers omdat hij wist dat het daarvoor zo was lijkt het me sterk dat Eriksen komt (hij wil meer ervaring in de zin van wat oudere leeftijd dus en verdedigers) of dat als die komt er zoveel voor hem betaald wordt (1 jarig contract + eredivisie).

14. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Eriksen wordt zo overschat door al die ajaxieden, hij is goed maar niet super ofzo. Hij had ooit potentie maar daar is het bij gebleven. Fischer daarintegen geloof ik wel in.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik geloof nog wel in Eriksen, hij is duidelijk nu geen dragende speler maar lijkt me typisch zo'n speler die wanneer hij naar het buitenland gaat en in de schaduw van grotere namen mee mag spelen heel snel het niveau oppikt

16. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Spreek niet voor iedereen svp. Ik ben Ajacied, maar ik vind Eriksen niet meer dan middelmatig. Dat hij in iedere wedstrijd 2 leuke dingen kan doen zegt me niks. Hij is zelden beslissend, oogt ontzettend flagmatiek en vind zichzelf beter dan hij is.

Ik zag net iemand die zijn falen afschuift op zijn medespelers. Hij zou er niets aan kunnen doen dat zijn medespelers zijn passes en loopacties niet begrijpen. Dat is nogal gemakkelijk, want een echte topper weet ook wat zijn medespelers kunnen en vooal niet kunnen.

Hij kan in de Eredivisie bij een topclub niet eens uitblinken, hoezo denken mensen dat hij dat dan zou kunnen in een grote competitie? Wat een nonsens, hier loopt hij al te falen. Spelers als Suarez en Vertonghen, die blonken IEDERE week uit, je zag dat ze gewoon veel en veel te goed waren voor de Eredivisie. Bij Eriksen zie ik dat toch echt niet. Leuk, die twee mooie -en niet beslissende- acties die hij maakt in een wedstrijd. Maar je koopt er niets voor.

Serieus, hij heeft nooit constant een hoog niveau gehaald, waar gaat het over. Gelijk verkopen als we de kans krijgen. Ik breng hem zelf wel weg als het moet.

17. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Alles kopieren :+

18. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    We gaan het zien, altijd lachen met Liverpool :lol:.

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    [yt]-5sd0lHj4K8&feature=youtube_gdata[/yt]
    Wordt weer leuk talentjes kijken. Altijd leuk dit toernooi.

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Te volgen op EL :)

Deel Deze Pagina