[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik meende Egypte, mijn vergissing. Ik kan niet verkopen aan Indonesie ook wel begrijpen, daar hebben we al 2x oorlog mee gehad en je wilt nu ook geen verwijten hebben van de bevolking. Verstandig. Beter verkoop je ze via Duitsland alsnog aan een ander land ofzo. ;)

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    ..

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Wat een haat overal voor de Iron Lady, het zit in sommige delen van Engeland (lees: de mijnstreken) no heel erg diep

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.128
    Engelsman op mijn FB:

:+

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.759
  6. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ja, en in heel het Engels voetbal wordt ze ook nog gehaat. Blijft niet veel over :+

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Nog een thumbs upje :D

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik had het wel willen zien hoe hij reageerde als de beveliging te laat was en ze hem in de armen vloog :D.

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Waarschijnlijk stikt ze binnenkort in haar eten:

Kritische Russische journalist overleden
    08/04/13, 20:53 − bron: ANP

Een kritische Russische journalist die in 2008 bijna werd doodgeslagen, is overleden. Michail Beketov was 55 en zou zijn gestikt in zijn eten.

Beketov was hoofdredacteur van een lokale krant in Chimki, een voorstad van Moskou, toen hij werd aangevallen. Hij liep hersenletsel op en verloor vier vingers en een onderbeen, waardoor hij in een rolstoel belandde. Omdat ook zijn stembanden waren beschadigd, kon hij niet meer praten.

Beketov volgde een omstreden bouwproject, waarbij bestuurders zouden zijn omgekocht. De mishandeling zorgde binnen en buiten Rusland voor grote ophef. De daders zijn nooit gepakt.

Volkskrant.nl

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik merk het ook. Bizar om voor te stellen. Dit gaat verder dan een "ik was het nou niet altijd eens met haar politieke standpunten." Dit is haat. Pure haat.

Overigens staat 'Ding-Dong the Witch is Dead" op plekje 62 in de Britse iTunes top-100.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Er zullen hier ongetwijfeld niet veel leden zijn die zich bezig houden met pensioenopbouw maar het nieuwtje van vandaag nav het sociaal akkoord valt mijn bek van open

http://www.nu.nl/economie/3396891/pensioengeld-uitlenen-bedrijven.html

http://www.telegraaf.nl/dft/nieuws_dft/21476089/___Pensioengeld_uitlenen_aan_bedrijven___.html

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/04/rutte_blijf_uit_die_pensioenpo.html#more

Wtf?! Gaat de overheid nu serieus kijken of ze, door de burger opgespaarde tegoeden, bedoeld voor onze oude dag, kan gaan investeren in het MKB?!?!? En nog sterker 'omdat banken dat atm niet kunnen'. Waarvoor houden wij de banken dan met staatssteun overeind? 8)

Ik hoop echt dat dit geen doorgang vindt. Als je nagaat hoeveel je als werknemer betaalt in je leven aan je pensioen en je bedenkt dat de overheid dit gaat onderzoeken....

12. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Doen die pensioenfondsen dat niet sowieso al? Mijn economie leraar vertelde namelijk ooit dat verzekeringsmaatschappijen en pensioensfondsen de grootste investeerders zijn op de beurs. Misschien bedoelen ze gewoon dat zij nu iets meer moeten gaan investeren in de MKB in plaats van de grote beurs NV's, omdat de banken dat nu minder doen...

Of zoiets...

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    een pensioenfonds belegt gemiddeld 40%-50% van zijn vermogen. Dat zijn meestal aandelen die redelijk vast zijn en beter op te anticiperen is. Iig een stuk minder volatiel dan het MKB bedrijf.

14. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Tja, ik weet niet hoe groot die berg geld is waar ze op zitten, maar het is inderdaad niet zo slim om daar al te veel risico's mee te nemen.

Van de andere kant moet het natuurlijk wel ergens vandaan komen, en de banken hebben het blijkbaar niet.

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Om te zorgen dat het geld van de burgers wordt beschermd?

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    zo bedoel ik het niet: Wij houden banken overeind en terecht, dat moet de overheid ook doen. Maar het staat wat scheef op deze berichtgeving. We redden de banken maar ondanks dat wordt toch deze optie overwogen.

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik zie het verband niet helemaal.

18. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Het verband is dat dit het werk van de banken is en dat pensioengeld daar niets te zoeken heeft. Maar dat nu het excuus van 'zielige' banken aangehaald wordt om daar nu wel pensioengeld voor te gebruiken.
    Maar ja, ik kijk er niet van op. Dit is weer een typische korte termijn oplossing waar deze (en voorgaande) regeringen uitmuntend in zijn.

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Oh ja, dan snap ik 'm.

Lijkt me overigens vrij logisch als de bank geen geld heeft voor dergelijke doeleinden. Of ik het er mee eens ben is wat anders (om een gegronde mening te hebben heb ik er ook veel te weinig verstand van).

20. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Leningen verstrekken aan MKB is wat een bank doet. Het is een risico net als elke andere lening, plus dat het er ook natuurlijk om gaat met wat voor plan iemand komt.
    Maar de regering vind het dus normaal dat banken zeggen, we doen het niet, en dat geen geld hebben is bs imo, gaat meer om risico. Echter is het dus wel prima dat precies hetzelfde risico wel bij pensioengelden mag liggen. Pensioenen waarbij mensen verplicht aan afdragen.

Deel Deze Pagina