Dat is volgens mij niet zeker, maar dan nog; bij MS gaat het niet alleen over BC games, ook over nieuwe gen games.
Het gaat er ook niet om dat de console altijd online moet zijn, het gaat erom dat je je games offline moet kunnen spelen.
Neem bv die storing van Live van gister; met de nextBox had je dus niet kunnen gamen (als de geruchten kloppen natuurlijk). Maakt natuurlijk niks uit in principe, maar je zal maar een gameavond geplanned hebben. En dat is dus ook de vrees; gaat dat straks wel soepel lopen als elke Xbox online MOET?
Je betaald al voor de game, maar dan mag/kun je de game niet eens spelen als je geen internet hebt om wat voor reden dan ook (storing, etc)....dat is gewoon bizar.
Tenzij ze natuurlijk de prijs van consolegames naar beneden schroeven, maar DAT zie ik niet gebeuren.
Misschien moet je je eens wat meer verdiepen in de games die ze in de store hebben staan en welke games ze zelf uitbrengen; misschien niet voor iedereen geschikte games, maar ze proberen nog eens wat, en doen eens iets aparts zo nu en dan...MS daarintegen staat al jaren vastgevroren....
En dat zie ik dus niet gebeuren....
Ik hoop het. Want ondanks dat ik me behoorlijk in de steek gelaten voel door Xbox (vooral sinds een jaar ongeveer) is het de console die me de meeste plezier heeft gegeven.....al game ik de laatste tijd meer en meer op de PS3...
Laatst bewerkt: 14 apr 2013