1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Is gebruiksvriendelijker ;)

2. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    imo alleen nog maar party chat.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Me creditcard gegevens komen niet op straat te liggen. :+

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Weet je, ik wacht het allemaal wel af. Games zijn natuurlijk zeer belangrijk en dat zal Microsoft zelf ook wel snappen. De online service op dit moment en de gebruiksvriendelijkheid van het systeem vind ik op dit moment fijn, al mag er wel wat meer gedaan worden naar de gamers toe. Dus niet alleen maar dezelfde add-ons of arcade games in de aanbieding maar ook flinke korting op de GoD, en overige acties en/of apps. Waarschijnlijk zal ik toch wel voor de nieuwe Xbox kiezen, ook omdat de controller gewoon fijn aanvoelt. (En op de nieuwe Xbox zal dat alleen maar positief getweaked worden neem ik aan.)

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    vind je? Ik was het hier 1000% mee eens, maar van het laatste dashboard snap ik echt de ballen meer.

6. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Dat ligt dan echt aan jou :+

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind het nog steeds allemaal veel beter en sneller dan PSN. Door games en demos browsen op PSN gaat nog steeds behoorlijk traag en op XBL is dat gewoon allemaal redelijk vlot. Ook blijf ik de look gewoon echt beter vinden ook. Toegegeven, het dashboard was eerst mooier, maar ik vind het nog steeds heel ok en overzichtelijk. Je moet alleen ietsje meer zoeken.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    de playstation store kan ik niet meer echt beoordelen. Er is een grote update geweest, maar door een backlog die rugklachten veroorzaakt heb ik niet meer echt redenen om te zoeken naar games, demo's en trailers :+

echter de rest van het menu, gewoon de xmb, vind ik wel fijn werken.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    de xmb vind ik ook niet verkeerd. Wat ik goed vind aan de xbox versie zijn alle opties die je tijdens het spelen onder de guide knop hebt zitten

dat is voor mij eigenlijk het belangrijkste deel van de hele interface. Want heb een console eigenlijk niet aan als ik niet zit te gamen :+

Ja overzichtelijkheid van de marketplace kan in beide gevallen beter

maar 9 van de 10 keer koop ik als ik wat wil hebben het via xbox.com

10. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Veel mensen vergeten, dat de ps4 met zijn backwards compatibility ook ' always online' is.
    Bovendien, vind ik het geklaag over always online vreemd, want elke xboxlive gebruiker maakt gebruik van internet. Het zou pas een verschil maken als microsoft zijn marketplace gratis maakt voor elke gebruiker.

Next-gen consoles en hun games moeten wel meer innovatie aanbieden in vorm van gameplay en storytelling & content. Deze innovatie vind je niet bij pcgames.

Sony daarintegen word alleen maar de hemel ingeprezen omdat ze 8 gig GDDR5 ram in hun machine hebben gestopt, op innovatie gebied vind ik ze tegenvallen, een sharebutton doet het niet voor mij.

Het is afwachten wat de nextxbox gaat aanbieden, maar als ze iets aanbieden wat dezelfde impact heeft als toen ze met de orginele xbox live kwamen dan zitten ze gebakken.

Ik hoop dat de consoles op de E3 laten zien dat ze meer in hun mars hebben dan alleen maar het sneller en mooier verhaal.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Met always online is ook echt niets mis, het zijn vooral bepaalde mensen op andere fora die ook meteen alleen maar in doemscenario's denken. Nergens werd het gezegd, maar zij gingen er gelijk van uit dat de console niet zou functioneren zonder internet en dat je uit je games gegooid zou worden als internet wegviel. Als we de laatste verhalen mogen geloven zal er internet nodig zijn voor de apps en dat is logisch, maar valt alle andere offline content ook gewoon offline te spelen. Ze noemen het local content en ik neem aan dat ze gewoon bedoelen games etc...

Ben zelf vooral echt benieuwd wat MS voor interessante dingen voor gamers te bieden heeft. Ze zullen toch echt sowieso met vette launch titels moeten komen, willen wij er eentje in huis halen.

Laatst bewerkt: 14 apr 2013
  12. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Gaming News on Good e-Reader? Well, normally we never report on consoles or gaming apps, but we can’t help it when we have some juicy news. A confirmed source has informed us about the upcoming plans regarding XBox’s digital download distribution service.
    One of the big aspects of the next generation of hardware is that the consoles will have expanded support for digital downloads. One of the ways Microsoft’s XBox team is refining the next generation will be allowing players to run games as the game is downloading. Normally, when you download a game on the existing generation of consoles, or even Steam, you can’t play the game until its fully downloaded. The Xbox 720 will let you play the game, as long as you meet a certain data threshold. If you are downloading a AAA title, and it is around 10 GB of data, and you will be able to start playing the game once you hit a 2GB limit.
    This gravitation towards enhanced digital downloads will obviously give a emphasis on phasing out companies like Gamestop. It will also put a spotlight on indie titles that normally don’t get much attention with so many games on DVD right now. One of the major drawbacks will be for people who live in rural areas and have shabby satellite internet connections, or even dial up.

bron

Mooi nieuws voor de ongeduldige downloaders!

13. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat is volgens mij niet zeker, maar dan nog; bij MS gaat het niet alleen over BC games, ook over nieuwe gen games.

Het gaat er ook niet om dat de console altijd online moet zijn, het gaat erom dat je je games offline moet kunnen spelen.
    Neem bv die storing van Live van gister; met de nextBox had je dus niet kunnen gamen (als de geruchten kloppen natuurlijk). Maakt natuurlijk niks uit in principe, maar je zal maar een gameavond geplanned hebben. En dat is dus ook de vrees; gaat dat straks wel soepel lopen als elke Xbox online MOET?

Je betaald al voor de game, maar dan mag/kun je de game niet eens spelen als je geen internet hebt om wat voor reden dan ook (storing, etc)....dat is gewoon bizar.
    Tenzij ze natuurlijk de prijs van consolegames naar beneden schroeven, maar DAT zie ik niet gebeuren.

Misschien moet je je eens wat meer verdiepen in de games die ze in de store hebben staan en welke games ze zelf uitbrengen; misschien niet voor iedereen geschikte games, maar ze proberen nog eens wat, en doen eens iets aparts zo nu en dan...MS daarintegen staat al jaren vastgevroren....

En dat zie ik dus niet gebeuren....

Ik hoop het. Want ondanks dat ik me behoorlijk in de steek gelaten voel door Xbox (vooral sinds een jaar ongeveer) is het de console die me de meeste plezier heeft gegeven.....al game ik de laatste tijd meer en meer op de PS3...

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gaat toch via Gaikai?
    En dat is streamen. :)

Geruchten zijn juist dat het wel gewoon offline kan. :)

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Deels mee eens.Wanneer het op AAA retail games aankomt liet MS het na de introductie van Kinect aardig afweten. We kregen gewoon de vertrouwde sequals zoals Halo, Gears, Forza, Fable etc. Op het vlak van XBLA echter hebben we superveel toppers gehad en ze blijven komen. Ik kan hier een hele lijst neerzetten van echte XBLA toppers. Sony heeft meer exclusives gebracht uiteindelijk, maar genoeg wisten nou niet bepaald een groot succes te behalen. MS speelde het wat safer met de bekende IPs en third party games.

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Gaikai voor de BC was toch juist nog maar een (heel sterk en voor de hand liggend) gerucht maar toch nog niet officieel bevestigd?

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ze stonden op het podium bij de reveal. :p
    Dat alles "eventually" beschikbaar was.

18. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Je hebt ook gelijk dat playstation idd meer expirimenteert. En dat is ook jaloers makend als xbox owner, Ik doelde meer op de mindless FPS die op beidde consoles zijn te vinden. (ik vond het jammer dat killzone meer aandacht kreeg dan Destiny in mijn ogen is Destiny unieker, en ik hoop dat de nextbox niet gaat pronken met nextgen halo) niet dat het niet leuk is, maar het verveeld de laatste tijd sneller, en ik bedoel dat beidde consoles hopelijk innovatieve content en features brengen in tegenstelling tot de features die we al kennen.

19. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Ik wil nou wel wat van de nieuwe Xbox zien of horen:mad: Van de PS4 weten we tenminste al iets:x

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach PS4 was ook aardig vroeg. Te vroeg imo.
    PS3 werd ook pas op de E3 aangekondigd en de 360 in Mei. Dus waarom zou MS zich haasten.
    Al weet ik bijna zeker dat die geruchten over de mini, gewoon offline game etc. Expres geleaked zijn door MS. Om het een beetje te sussen naar het Twitter gedoe.
    Was allemaal iets te toevallig dat opeens alles sites met die dingen kwamen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina