De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Zat eraan te komen.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ajax _O_ Fischer _O_ Frank _O_

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik woon in Utrecht voor de studie maar ben Amsterdammer.

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Beste man van PSV anders..

5. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
  6. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom juist! Daar lach je je toch krom om! Als Marcelo de beste was in een topper! Die gast kan er werkelijk waar HE-LE-MAAL niks van. :lol:

Ook mooi hoe die Van Bommel altijd weer door het ijs zakt als het er echt om gaat. Hij kan het gewoon allemaal niet meer bijbenen, Puur door zijn status staat die erin. Moet alles compenseren met overtredingen en dat Kijk mij een goed coachen!

Was al duidelijk voor het EK, Tijdens het EK werd het helemaal zichtbaar, en dit seizoen wordt het zelfs in de Eredivisie zichtbaar.

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Was inderdaad al tijdens het EK te zien. Het is de laatste jaren zo'n passieve, statische speler geworden. Heeft in zijn eentje door dat manco al zo'n 10 tegengoals veroorzaakt bij PSV. En iedereen maar zeuren over de defensie.

Geweldig weekend trouwens. Had vooraf echt niet verwacht dat Ajax dit weekend zo'n grote stap zou zetten naar de titel. En ook heerlijk dat we 90 minuten lang de betere zijn geweest, volgens onze eigen filosofie. Tuurlijk had het allemaal wel beter gekund maar PSV-uit is een wedstrijd waarin ik ons al jaren niet meer heb zien domineren. Frank is een held. Vorig jaar nog wel kritiek gehad op zijn inzicht wat betreft posities van spelers, maar dit jaar heeft hij daar weinig fout in gedaan (op Derk op rechts na misschien). Het positiespel heeft ook een stijgende lijn, we zijn dit jaar eigenlijk amper overrompeld in wedstrijden. Straks pakt ie gewoon zijn derde titel op rij, ziek!

8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Die assist van Van Bommel op Kolbeinn _O_

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Gaat over het interview waarin hij het had dat hij zich net zoals Romario en Afellay nog wel eens naar FC Barcelona zag vertrekken..

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
  11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.804
    Dat worden 4,5 ster in FIFA 2014. :+

12. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    En Fischer minstens een 80 overall rating. :D

13. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Feyenoord:

KUT

Maaaaarrr hoe ruk het ook was (RKC schiet 1x met vrije doortocht op doel, scoort en en er wordt verder niets aan gedaan) hebben we alles nog in eigen hand. Zondag van Vitesse winnen thuis en PSV gooit z'n eigen glazen nog wel verder in = 2e plek, zei de zogenaamde optimist.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hehe, eindelijk :D

vind dat eerlijk gezegd helemaal niet zo'n raar scenario

winnen van Vitesse en dan zie ik Feyenoord zomaar tweede worden

Laatst bewerkt: 15 apr 2013
  15. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Dit seizoen is Ajax's beste seizoen onder Frank's bewind. Nu worden zelfs uitwedstrijden tegen Twente, PSV gewonnen en het is ongelofelijk stabiel. Alleen tegen Vitesse was het niet best, maar Ajax was eigenlijk de boverliggende partij in bijna elke (uit)wedstrijd, wat echt heel lang geleden voor het laatst was. Het spel was af en toe natuurlijk niet helemaal top, maar als je nagaat dat er 3 basisspelers vertrokken waaronder 2 leiders in het veld, is het absurd knap om het zo stabiel te krijgen. Echt een toptrainer die Frankie! Hopen dat ie nog minimaal 3/4 jaar blijft en dan lekker een standbeeld bewerkstelligen.
    Nu ervoor zorgen dat max 1 veldspeler Ajax verlaat. Dan kunnen we met een normale loting misschien de knock out fase halen.

16. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Mwah, zelfs als meerdere spelers Ajax verlaten, zoals Alderweireld en misschien Vermeer, ben ik niet bang dat er volgend seizoen gewoon weer een prima elftal op het veld staat.

Haha, maar roepen dat je goed genoeg bent voor Barcelona is echt compleet 'out of this world' als je Marcelo heet. Of doelde hij op zijn naamgenoot bij Real Madrid? :+

17. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Srry dubbelpost.

18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Als Alderweireld, Eriksen en/of Siem vertrekken denk ik dat we zelfs nog sterker kunnen worden. Dan moet de rest wel blijven en moeten er adequate versterkingen komen (Maher en een rechtsbuiten, CV kunnen we intern wel opvangen).

Heel graag, maar dan dit keer wel winnen van Kiev of wat er anders op jullie pad komt. Sowieso hoef ik niemand anders dan Feyenoord (liefst) of anders PSV in de CL-voorronde te zien. Vitesse lijkt me helemaal kut. Die zijn nog lang niet sterk genoeg om geen modderfiguur te slaan.

19. Seh

Seh Guest

Want je vindt die spelers niet goed?

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.804
    Die keeper van Utrecht ook! 8)

Deel Deze Pagina