De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    en dat is relevant aan rellen/geen rellen, omdat?

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Blijkbaar wel.

3. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik begreep ook dat ze vanuit RKC begonnen (met het slaan van kinderen), nadat Pelle de 0-1 had gemaakt. Het gaat meestal goed, als je bedenkt dat bij vrijwel elke wedstrijd Feyenoorders in de thuisvakken zitten.

Hierboven een post over Roda uit: wat die politie inzet heeft gekost zegt niet zoveel, daar is niks aan de hand geweest. Meeste politie inzet heeft plaatsgevonden met het terugsturen van 1 van de bussen naar Rdam waardoor 50 Feyenoorders de wedstrijd hebben gemist, zonder enige reden. Hier zijn notabene door onze grote vriend Atoubaleb leugens over verteld in de media (en hebben consequenties gehad vanuit de club, in de vorm van een gele kaart voor die supporters, omdat de club naar deze leugens luistert en zn supporters nooit steunt :emo:)

Verder kiezen veel mensen voor losse kaarten, om de combi's te omzeilen. Het is niet te doen als je bij Roda in de buurt woont als Feyenoord supporter, om mee te gaan in het uitvak met een combi.

Laatst bewerkt: 17 apr 2013
  4. Seh

Seh Guest

5. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is dit jaar zeker wat aan de hand geweest. Elk jaar is het prijs als Feyenoord komt. Omliggende dorpen/steden hebben elk jaar te maken met vernielingen in uitgaansgelegenheden door Feyenoord supporters die de avond van tevoren al hiernaar toe reizen.
    Dit jaar heeft Valkenburg uit voorzorg de horeca dichtgehouden, omdat de jaren ervoor altijd dingen vernield werden. Dit jaar was het in Heerlen prijs.
    In het stadion zijn ook vechtpartijen geweest door Feyenoord supporters die gewoon tussen het Roda publiek zitten. Het is niet voor niets dat er besloten is dat Roda Feyenoord op woensdag gespeeld gaat worden.

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Tja , je moet toch wat als je voor Feyenoord bent.

7. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    17-jarige Ghanees op stage bij Ajax

De 17-jarige Ghanees Abdoulaye Camara van FC Sequence zal op termijn stage gaan lopen bij Ajax. De Amsterdammers hebben de voetballer gescout bij AKB, een organisatie die goede talenten verzameld en tijdens een clinic laat voetballen om ze te presenteren aan grote clubs.

Zo zijn er ook Ghanese voetballers die stage gaan lopen bij Olympique Lyon en L'Orient. Bij de andere clubs had AKB al eens spelers stage laten lopen, voor het eerst lukt het ook bij Ajax. 'We hebben een uitnodiging van Ajax voor Abdoulaye Camara', laat oud-international Abdul Karim Bangoura aan Guineefoot.info weten.

'We hopen dat Camera een goede speler voor Ajax is, zodat we de relatie met de club kunnen opbouwen. De jeugdopleiding van Ajax staat model voor een jeugdopleiding in Europa. Zoals iedereen weet heeft Ajax altijd goede spelers weten te produceren.' (foto: Yenkassa)

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.618
    Lol gemeente Rotterdam gaat pas besluit vormen over stadion van Feyenoord in maart.

2014.

:emo:

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Die 2014 zag ik echt niet aankomen nadat je maart zei :+.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  11. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Ach je moet toch wat als je geld teveel hebt en 24? bent.
    Als ik geld teveel zou hebben en zou in zo'n uithoek voetballen zou het me niet verbazen als ik dat ook zou doen. Natuurlijk dan niet met een biertje, en zonder camera.. maar toch

12. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Laten we dan bij ajax beginnen, nog altijd de club met de meeste supportersincidenten in NL.

13. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik ben benieuwd naar de cijfers om bovengenoemde mening mee te staven.

14. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
  15. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, de reden dat dit gebeurde is omdat er een Feyenoord fan met zijn vriendin in het RKC vak zat. Die werden belaagd. Dus toen kwam de rest om te helpen.

Hoe dan ook niet goed te praten. Blijft kansloos volk, maar dit soort dingen gebeuren echt niet alleen bij Feyenoord.

16. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Het blijft peanuts imo, zeker in vergelijking met 10-20 jaar geleden.

17. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
  18. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het is en blijft een kleine groep die voor deze zeik zorgt. Wanneer Feyenoord naar Roda komt zit er altijd een groep in het Roda vak direct naast het uitvak. Het grootste deel van die gasten weet volgens mij niet eens de 11 spelers van Feyenoord bij naam te noemen. Die zijn simpelweg alleen maar uit op een confrontatie en dagen dan ook continu het Roda publiek uit. Wanneer Ajax komt zit er ook altijd zo'n groep idioten naast het uitvak.

Ik heb zelf overigens totaal geen problemen met supporters van de tegenpartij in het Roda-vak. Mits ze zich weten te gedragen en niet komen om het Roda publiek eens lekker uit te dagen. Den Haag komt bijvoorbeeld ook elk jaar met een groep die in het Roda-vak gaat zitten. Dat gaat altijd prima.

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb altijd geleerd dat als ik in een thuisvak zit en ik voor de uitclub ben ik me gemak dan moet houden. Doe je dat niet, tja dan kun je inderdaad belaagd worden. :9

20. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Uithoek? Dit is toch gewoon in Alicanté?

Deel Deze Pagina