FM4 [Finished] DTM "The Golden Years" Championship [PRO] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Divimus, 2 feb 2013.

1. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Mooei vervanger voor ColdZeroNL waar ik niks meer van hoor, ik heb het ingevuld op Excel met #117

2. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Heuj :) #117 is prima

Uh, Zolang hij zich niet afmeld hoort hij er nog gewoon bij ;)

3. Divimus

Leuk Bevonden:
    305

Laatst bewerkt: 19 apr 2013
  4. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Ben je een privateer?

EDIT:
    In welke auto wil je gaan rijden?

Laatst bewerkt: 19 apr 2013
  5. Rovaro2

Rovaro2 I am the Stig!

Leuk Bevonden:
    0
    Een kleine wijziging in de kleurstelling doorgevoerd + eerbetoon aan m'n trouwe 4 wieler die ik helaas voorlopig zal moeten missen...

6. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    hehe Ford ZA :p

7. Alexij

Alexij Alexij NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal gelijk de eerste wedstrijd moeten missen ivm werk.

Greetz
    Alexander

8. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Aangezien er wat nieuwe leden zijn ingeschreven zal ik even de rollende start nader toelichten zodat daar geen verwarring over kan ontstaan.

Heat 2 is een rollende start met een reversed grid. Dit betekent dat het veld omgedraaid word en degene met de minste lobby punten dus vooraan staat. De eerste ronde is de opwarmronde. Er mag niet harder gereden worden dan 120 km/h en het is verboden om in te halen. Slingeren om je banden op te warmen is toegestaan mits het niet gevaarlijk is voor mensen om je heen. Na de laatste bocht en voor start/finish mag de persoon vooraan beslissen wanneer we van start gaan.

Let erop dat vlak voor de laatste bocht de meeste erg dicht bij elkaar gaan rijden om zo het beste uit de rollende start te halen. Kijk dan dus goed om je heen.

Mensen die later aangesloten zijn en dus een kwalificatie/race gemist hebben zullen minder lobby punten hebben en dus eerder vooraan starten. Die persoon moet zich in de opwarmronde terug laten zakken en achteraan aansluiten in heat 2.

9. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    [yt]RIC4HQ5lwKI[/yt]

10. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Hierbij mijn inschrijving voor de DTM.
    In navolging van Team Total, Triple One Racing, EDGE Racing ga ik opnieuw een samenwerkingsverband aan met Menno.
    Teamnaam volgt later deze week.

De basis is hetzelfde alleen ipv "goud" gaat Menno een andere kleur gebruiken.

We kunnen niet met elke race meedoen en hierdoor gaan we geen directe kampioenschap bedreiging zijn.
    Wel gaan we voor de winst als we aanwezig zijn.

Hierbij maak ik wel gelijk bekend dat Menno vanavond helaas al gaat missen.

Laatst bewerkt: 21 apr 2013
  11. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik ben er vanavond wel gewoon bij hoor, ook al heb ik nog geen meter kunnen rijden ivm mijn stage die ik vrijdag afgerond heb. Ik ga voor de BMW en zal even een livery maken voor het kampioenschap. 19.45 lobby open toch?

12. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Leuk! Je staat wel op de backup list. Nu zal dat niet heel veel uitmaken want zoals je weet is de lobby niet altijd helemaal vol. Maar hou er wel rekening mee ;)

19.45 is de lobby inderdaad open. Vaak gaan we dan al wat oefenen 5 minuten en dan keren we weer terug naar de lobby om de andere erbij te halen. 20:15 begint de kwalificatie.

13. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Headset ligt in Utrecht, kak :mad:

14. Witteveen

Witteveen Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil me aanmelden voor de race vanavond

15. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Reden we nou nog met een vermogenreductie?

16. MentalJ

MentalJ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hij vroeg naar informatie naar onze cup races, dus heb ik hem naar dit forum gestuurd. Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen idee heb hoe/wanneer ik met jouw races gedaan heb. Kan 360racing.nl geweest zijn en dan ken je meer mensen hier, maar ik heb met 4/5 groepen racers door de forza jaren heen geraced. Meer zielen is echter altijd leuk en volgens mij sta je al jarenlang in mijn lijst, dus je hebt wel veel forza ervaring.
    Er zijn wel veel inschrijvingen geweest hiervoor, dus hopelijk is er ruimte..

17. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Leuk, welkom:thumbs:

Divimus (GT: Divimus) zal hosten, dus het is handig wanneer je hem een Friend request stuurt.

18. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409

15%

19. MentalJ

MentalJ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    De start van pole was niet slecht, maar freaky kon naast me komen voor de 2de bocht met als gevolg dat ik opkomend op het rechte stuk ook tender voor me moest laten. Daarna kwam ik gewoon freaky niet voorbij, omdat hij gewoon geen fouten maakte. In ieder geval niet op plekken waar ik wat aan had. Toen hij eenmaal fout maakte en ik erlangs kon, hield ik het niet vast door fouten van mijn kant. Nori kwam er ook nog aan de buitenkant langs in de eerste bocht van sector 3, maar omdat ik de race lijn had kon ik hem voor blijven. Bij het uitacceleren van de bocht raakte ik hem wel, gleed net iets teveel. Volgens mij had ik recht op de race lijn, maar misschien dat nori hier anders over denkt. Licht teleurstellend dat ik mijn plek niet houden, maar leuk duel gehad met freaky ook.

2de race laat gepit en vrij lang een duel gehad met nori. Bij het verlaten van de pits zat ik ervoor, maar ik lagde nogal. Volgens mij hield Nori toen in. Na de spitskehre even van mijn gas gegaan om nori er voorbij te laten, hij had toch de binnenlijn en ik wist wel zeker dat ie voor mij moest inhouden. Daarna totaal geen kans meer gehad om er langs te gaan, maar ik bleef dicht op de bumper.
    Ik zat me wel druk te maken om mijn lag, maar heb het idee dat het komt door fractie hoge ping (zit in duitsland). Ik zat vrij vaak dicht bij freaky zonder dat er wat gebeurde. Dus dacht dat het wel mee viel. Ook in de 2de race kon ik dicht bij nori blijven zonder dat ik door lag hem raakte.
    Ik had wel graag een van de races gewonnen, aangezien ik wel de snelheid had, maar goed. Omdat ik met de BMW een 1:52.6 had gereden, moest ik even checken of ik met extra oefening ook de Merc en Ford op die tijd kreeg, het antwoord was ja, maar ik heb dus nu zere handen |:-.

EDIT: Ik kan vrij weinig aan mijn lag doen atm, misschien kan ik beter stoppen oid of verhuizen, maar ik denk echt dat het komt door een hogere ping ivm locatie in duitsland

Laatst bewerkt: 21 apr 2013
  20. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Kwalificatie verliep best frustrerend, ik kon maar geen 1.53 op het bord zetten. Uiteindelijk toch de 4e plek weten te pakken.

1e race was even chaotisch op het begin. Kort duel gehad met BIGGA (als ik het goed heb). Daardoor verloor ik de aansluiting met de top 3. Gelukkig won ik het duel met BIGGA. Toen langzaam richting de top 3 gereden. B Tender had blijkbaar het licht gezien en bleef maar uitlopen op die 1e plek. MentalJ en f1freaky waren constant in duel wat voor mij gunstig was. In de laatste ronde kwam ik dan eindelijk in de buurt en kon ik zelfs MentalJ voorbij. Helaas kon ik de druk niet aan en verprutste ik dat na 2 bochten weer. Plek 4 als resultaat was ik niet ontevreden mee.

Hoofdrace gewonnen :D
    1e paar rondes was het vooral opletten om niemand te raken. Omdat ik geen mic had kon ik ook niet communiceren, dus het was extra opletten. Na 4 rondes zat ik achter, volgens mij, Divimus. Die verdween samen met iemand anders ineens de pit in (hebben ze vast aangekondigd maar dat kon ik dus niet horen ;)). Ik moest vol op de rem en voorkwam gelukkig schade. Toen ben ik samen met MentalJ flink wat rondes zo hard mogelijk gaan rijden. De rondes verliepen soepel en ik reed vaak 1.53.1 of 1.53.2. Ik had toen 0,0 last van de lag van MentalJ. Ronde 12 ging ik de pit in, MentalJ reed verder.
    Toen ik de pit uitkwam was MentalJ een vliegtuig geworden dat salto's maakte ;) Ik weet niet meer precies of ik van m'n gas af ben gegaan maar volgens mij heb ik wel veel eerder geremd en heb ik over de baan geslingerd om een botsing te voorkomen. Daarna viel de lag gelukkig weer mee en kon het een fair gevecht worden. Paar kleine foutjes gemaakt maar door een verdedigende lijn te rijden kon ik de 1e plek behouden.

_O_ GoPro _O_

Deel Deze Pagina