De start van pole was niet slecht, maar freaky kon naast me komen voor de 2de bocht met als gevolg dat ik opkomend op het rechte stuk ook tender voor me moest laten. Daarna kwam ik gewoon freaky niet voorbij, omdat hij gewoon geen fouten maakte. In ieder geval niet op plekken waar ik wat aan had. Toen hij eenmaal fout maakte en ik erlangs kon, hield ik het niet vast door fouten van mijn kant. Nori kwam er ook nog aan de buitenkant langs in de eerste bocht van sector 3, maar omdat ik de race lijn had kon ik hem voor blijven. Bij het uitacceleren van de bocht raakte ik hem wel, gleed net iets teveel. Volgens mij had ik recht op de race lijn, maar misschien dat nori hier anders over denkt. Licht teleurstellend dat ik mijn plek niet houden, maar leuk duel gehad met freaky ook.
2de race laat gepit en vrij lang een duel gehad met nori. Bij het verlaten van de pits zat ik ervoor, maar ik lagde nogal. Volgens mij hield Nori toen in. Na de spitskehre even van mijn gas gegaan om nori er voorbij te laten, hij had toch de binnenlijn en ik wist wel zeker dat ie voor mij moest inhouden. Daarna totaal geen kans meer gehad om er langs te gaan, maar ik bleef dicht op de bumper.
Ik zat me wel druk te maken om mijn lag, maar heb het idee dat het komt door fractie hoge ping (zit in duitsland). Ik zat vrij vaak dicht bij freaky zonder dat er wat gebeurde. Dus dacht dat het wel mee viel. Ook in de 2de race kon ik dicht bij nori blijven zonder dat ik door lag hem raakte.
Ik had wel graag een van de races gewonnen, aangezien ik wel de snelheid had, maar goed. Omdat ik met de BMW een 1:52.6 had gereden, moest ik even checken of ik met extra oefening ook de Merc en Ford op die tijd kreeg, het antwoord was ja, maar ik heb dus nu zere handen .
EDIT: Ik kan vrij weinig aan mijn lag doen atm, misschien kan ik beter stoppen oid of verhuizen, maar ik denk echt dat het komt door een hogere ping ivm locatie in duitsland
Laatst bewerkt: 21 apr 2013