Ik zit nu ook gelijk angstig te kijken wat ze van plan zijn met DD2. Mijn posts slaan niet meer alleen op Dark Arisen.
Ik hoor de laatste tijd sowieso te vaak dat games op Dark Souls lijken of willen lijken.
Alle RPG's als Dark Souls
Alle FPS als Call of Duty.
Dat lijkt de industrie te willen.
Le zucht.
Maar ik heb sowieso vrij weinig gezien van Dark Arisen.
De reden waarom ik Dark Souls niet echte open world noem is omdat het in mijn ogen veel meer lijkt op allemaal kleinere gebieden en gangetjes die via technische shortcuts met elkaar verbonden zijn om de illusie van een weid open wereld te creëren. Die illusie heeft bij mij nooit gewerkt. Ik had meer het gevoel van level naar level te switchen en waar de shortcuts veredelde laadschermen waren dan dat ik ooit dacht me in een open wereld te begeven.
Ik zou het vreselijk vinden als DD2 die kant op gaat. Ze zeggen ook dit:
Maar daar ben ik het totaal niet mee eens. DD is zijn eigen ding, en DaS is zijn eigen ding. Zo moet het verdorie blijven. Als ik DaS wil spelen duw ik die game wel in de 360.
Of ja, niet meer want ik heb em verkocht.
Grote open wereld. Veel groen. Grote monsters. Dezelfde moeilijkheidsgraad, zelfde level systeem, geen level scaling. Pawn systeem. Zelfde combatsysteem.
Het enige wat DD2 moet doen is nieuwe monsters introduceren in Gransys V2.0.
En mooiere graphics met dezelfde framerate. Ga nou niet kijken naar andere games.
Dus @ Dragons Dogma
HET SPIJT ME DAT IK DIE POST. Ik hoorde het vanmiddag ergens, dus ik moest er nu aan denken. Lach me niet uit.
Laatst bewerkt: 23 apr 2013