Ik houd verder ook maar mijn mond over Christina, maar het ging natuurlijk om de boodschap van dat nummer!
Skyrim, iedere 4 meter een avontuur? Hebben we verschillende games gespeeld? Iedere 4 meter viel ik in slaap.
DD, hm, ik vond het gewoon heerlijk om rond te rennen en beesten om te leggen. Misschien niet echt veel random quests of wat dan ook, maar wel de sfeer en vrijheid die me dat laat vergeten waardoor ik mezelf bezig kon houden.
Ik haat het sowieso als games op andere games willen lijken. Waar is de diversiteit gebleven? Zelfs mijn geliefde Halo gaat de CoD kant op.
Ik heb niks met DaS, maar die game heeft absoluut zijn bestaansrecht. Net als Skyrim. Maar DD heeft dat ook, maar aangezien de game niet zo goed heeft verkocht als ze hadden gehoopt gaan ze straks denken dat we het niet leuk vonden. En ipv de formule te verfijnen en de game te perfectioneren gaan ze straks DD2 iets maken wat het niet hoort te zijn.
maar goed, afwachten. dit is alleen maar paranoïde speculatie nav iemands mening over DLC waar al lang van bekend was dat het wat meer gesloten iswas dan de main game.
Klik om te vergroten...