De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Wat doet Brands allemaal verkeerd dan? Hij kan er niet veel aan doen als er geen geld is voor verdedigers? Hij heeft toch van Bommel en Advocaat binnen gehaald? Lijkt me dat Advocaat degene is die de zaak niet op orde krijgt en weinig gebruik maakt van eigen jeugd. Kwalitatief is PSV echt sterk, alleen is de verdediging zeer zwak.

2. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Heerlijke overwinning! Landstitel 32 is binnen!!

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hij heeft een ongebalanseerde selectie bij elkaar gekocht, hij heeft voor Advocaat gepleit en hij heeft (samen met Dick) gefaald in de begeleiding van spelers. Over Dick zal ik niet beginnen, want het is een ongelofelijk slechte keuze geweest om hem aan te nemen. Dick, die alleen met topspelers kan werken, maar spelers nooit beter zal maken en de jeugd nooit een kans zal geven (zie directe afschaffen van individuele trainingen in zijn eerste week, waar de toptalenten van de jeugd met het eerste mee mochten doen om zich te laten zien). En dan maar blijven roepen dat PSV de jeugd een kans wilt geven. Ja hoor, Brands.

En tja, hij heeft een stel oerdomme en ongemotiveerde prut spelers gekocht. Zie de kabel, schijtvolk.

Deze is natuurlijk wel een beetje krom hè: "Hij kan er niet veel aan doen als er geen geld is voor verdedigers?"
    Hij heeft al zijn geld uitgegeven aan dure Eredivisie-spelers, zonder maar één seconde na te denken om geld uit te geven aan een goede verdediger (Derijck koste 8 ton, Zanka was transfervrij en is nog slechter dan Derijck).

Laatst bewerkt: 27 apr 2013
  4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    precies. Begin van het seizoen zei advocaat nog "met jeugdspelers word je geen kampioen"

Maar goed, de kwaliteit is er echt wel bij PSV, dat zie je vaak ook wel na een 2/3-0 voorsprong. Wat er vooral ontbreekt is de mentaliteit om door het vuur te gaan voor elkaar. Misschien is dat hele 'kabel' gebeuren niet zo gek wat derksen zei.

5. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ajax - Willem II is nog niet uitverkocht dus ik GAAT! :D

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Het is helemaal niet gek. ;) Lees de laatste VI met een groot artikel (3 pagina's) over de kabel bij PSV. Als PSV'er hou je natuurlijk alles meer bij en hoor en lees je gewoon dat een aantal spelers het gewoon verziekt. Maar ook Brands met domme aankopen (wederom Waterman, net als in AZ-tijd, waar Waterman verzaakte), verpesten van de balans in de selectie (zie verdediging), niet begeleiden van (jeugd)spelers (zie oa. losgeslagen Willems en niet straffen van spelers; Mertens) en de eindverantwoordelijke zijn voor 'de kabel'. Alweer (zie AZ-tijd).

De hele houding is verpest (zie Willems, Waterman, Lens, Zanka, Marcelo, Wijnaldum etc). De enige winnaars zijn nog Strootman en Van Bommel.

Van mijn part wordt ook het grootste deel van de negers (sorry Atiba, dat je hier bij hoort) verkocht. Verhuur Zanka maar, laat Waterman vertrekken, verkoop Willems en Lens bij mooie boden en laat Marcelo bij ieder bod vertrekken. Daarnaast mogen Matavz, Wijnaldum, Pieters (!) en Mertens ook verkocht worden.

Van mijn part wordt het zoiets:

Depay - Locadia/Matavz - Mertens
    Toivonen
    Strootman - Hiljemark
    [aankoop] - Derijck? - [aankoop] - [aankoop]
    Tyton/Zoet

En dan maar Bakkali en Hendrix vaak laten spelen. Grote talenten.

Laatst bewerkt: 27 apr 2013
  7. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Als ze Marcelo gewoon ditchen is 80% van het probleem al opgelost. :+

Edit: @Siemenn, Narsingh mag bij jou niet meedoen?

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Narsingh ipv Mertens (verkoop). :+

En over Marcelo: ja. Die is vandaag weer eigenlijk de enige die staat te prutsen de hele wedstrijd. Iedere lange bal of voorzet richting hem is billenknijpen. Maar ook Waterman hoor. Voetballend is het de beste keeper die ik ken, maar keepend is het heel weinig.

Las vandaag op Facebook:
    "Wat was PSV zonder Waterman en Marcelo? ... kampioen".

:{

9. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Huh, op Ajax.nl staat een bericht van 2 april dat het is uitverkocht..?

10. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Grapje? :'-(

Ik checkte het 13 april al toen de vrije verkoop van start ging, toen was alles al uitverkocht.

11. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een baas die Van Rhijn in het uitvak trouwens.

12. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, zag hem ook staan. Mooi om te zien. :D

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    haha en blij zijn dat ie was :D

maar zeker een hele toffe actie. Menig voetballer denkt er niet eens aan om tussen het publiek te gaan zitten/

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    aha, ja ik kan niet zeggen dat ik het psv nieuws echt nauwlettend in de gaten hou. Het is wel interessant wat je zegt, want je ziet namelijk ook in een wedstrijd als vandaag dat er veel kwaliteit op het veld loopt (nja afgezien van marcelo, hutchinson en bouma, en willems denkt zelf dat hij vaak errug goed is) maar dat het pas werkt wanneer er een gat van 2 doelpunten is geslagen. Gisteren was dat dus lekker makkelijk na 5 minuten en een penalty die ze meekregen.

Alleen dat PSV publiek is ook wel een graftakkenpubliek, tering zeg :mad: Daar word je als speler toch ook niet vrolijk van? 5-0 voor en een zacht geklap kan er nog net van af, 0,0 sfeer in dat stadion =(

misschien, maar wie hadden er dan gestaan vraag ik me af :+? De spoeling is aardig dun bij PSV achterin toch?

15. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ja, had verkeerd gekeken. Bummer. :mad:

Maar goed, dan maar gewoon voor de tv. :cool:

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Jouw timing is wel echt perfect door te zeggen dat er 0,0 sfeer is in ons stadion na de wedstrijd van gisteren. Nee, er is nooit echt een sfeertje, maar gisteren was het de hele wedstrijd zingen. De laatste 10 minuten was het niet normaal zelfs, nog nooit gezien.

En over Marcelo: Bouma en Derijck vind ik beiden beter dan Marcelo. Of ja, beter gezegd: minder slecht. En Waterman is inderdaad een gebrek aan beter.

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    was dat zingen gisteren :+? Op tv niet te horen hoor, ja af een toe een jalalala maar dat was het wel. Nee kom op man je team staat na 11 minuten 3-0 voor, wat is er voor nodig om die supporters los te krijgen dan?

18. Seh

Seh Guest

Op tv hoor je sowieso zelden wat van de sfeer.

19. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Netjes van Goosens

20. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654

Deel Deze Pagina