[Vakantie] waar ga jij naartoe op vakantie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 23 apr 2006.

1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dat was ook mijn eerste reactie. Maar daar als blanke ben je een soort van promotie materiaal. Hoe meer blanken in de club hoe meer betalende Chinezen er op af komen. Dus geven ze blanken gratis drank om ze naar de club te krijgen.

2. /Mod Toedels, spambot!

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Jizz!!!

Eind deze week wat boeken voor 3 1/2 week Amerika. 1/2 week New York, 3 week Orlando - Maimi. Awesome!

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    En dan kom ik aan met mijn weekend Ameland, midweek Ardennen en weekend Lowlands.. :+

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Mag ik vragen waarom Orlando - Miami? Lijkt mij persoonlijk een van de minst interessante streken van de VS tenzij je uiteraard hoofdzakelijk voor zon,zee en strand gaat

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Orlando is awesome. Vooral als je een Villa huurt. Doen we ook dit jaar weer voor 2 weken. Is gewoon relax

7. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hopelijk ken je een beetje chinees, buiten enkele bekende grote steden kom je amper weg met engels. Ik zat in Chenzhen, net naast HK alleen dan echt in China (hebt ook grenscontroles etc.) en het was een hel om daar zomaar rond te trekken, echt niemand kon Engels, gelukkig had ik een Chinese vriendin die erbij was die beide talen kon, anders was het echt een ramp. Wel leuk uitgaan inderdaad , en goedkoop!

8. CloudSer

CloudSer Guest

China, ook echt een land wat op m'n lijstje staat.. Heb samen met mn vriendin besloten om dit jaar maar niet op vakantie te gaan, en volgend jaar een wat grotere reis te maken. Aruba/Amerika/China/Shit somewhere else ofzo.

Wat zijn echt culturele aanraders in bijv. China? Behalve die muur.

9. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Weet iemand van jullie hoeveel het levensonderhoud kost in Parijs of Rome? En wat zouden jullie aanraden en waarom? Het gaat om een weekje in juli.

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik en een paar vrienden zitten eraan te denken om volgende zomer een roadtrip te doen door de USA. Ik weet niet wat zij precies willen, maar volgens mij willen we ongeveer 3 weken gaan en dan met name in het westen rondrijden. Misschien als het kan nog een paar dagen NYC er van tevoren aan plakken.

Heeft iemand van jullie dit al eens gedaan? We zijn namelijk benieuwd naar een realistische schatting van hoeveel geld het gaat kosten en of het dus financieel haalbaar is.

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    2 jaar geleden met z'n 4en een trip van bijna 4 weken gemaakt. Was volgens mij iets van €1600 p.p voor ticket+camperhuur en nog een keer een kleine €1000 p.p. voor benzine/eten/campings etc

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Oh dat valt nog wel mee dan.

Heb je ergens een reisverslag? Ben erg benieuwd wat jullie allemaal gedaan hebben.

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944

Niet echt een verslag gemaakt maar dit was onze route destijds. Als je vragen hebt hoor ik het wel

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Wow dat ziet er echt nice uit. Dat zijn ook zo'n beetje wel de dingen die ik zou willen zien.

Hoeveel km was het in het totaal?

En vind je zelf dat je genoeg tijd hebt gehad om alles te bekijken wat je wilde bekijken en dat je niet in verhouding (te)veel in de auto zat?

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dit was zeg maar onze route die wij vooraf gepland hadden. Enige aanpassing ter plekke was dat wij van Yellowstone rechtstreeks naar Salt Lake City zijn gereden en daar dus een extra dag gebeleven zijn.Getallen er achter zijn de km en als dat er niet achterstaat zijn wij die dag niet gereden. Zijn dus wel flink wat km's en daar zag ik in het begin ook wat tegenop maar het rijden stelt echt niets voor. De tijd ging zelf bij de hele lange ritten zo om omdat je eigenlijk de hele tijd toch wel aan het kijken bent en telkens nieuwe dingen ziet. 1 volle dag LA is natuurlijk veel te weinig en kun je beter uitbreiden naar min 2 dagen of helemaal schrappen

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Maar met die 2600 ben je er toch nog niet of wel? Je hebt toch ook dingen gedaan waarvoor je moest betalen lijkt me? Of is het echt ommenabij die 2600 gebleven?

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Kan iets meer zijn geweest. Heb mijn uitgaven daar niet bijgehouden maar meer dan 3k voor alles is het sowieso niet geweest

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dat valt me nog best wel mee eerlijk gezegd. Thanks voor je info in elk geval! :b: Maar ik heb nog wat vragen:

Weet je hoe oud je moet zijn om een auto te huren in de USA?
    Ik hoorde van iemand dat het leuker is om een auto te huren dan een camper (waarom weet ik niet meer, ik heb het nu gevraagd, nog geen antwoord), vind jij dit ook?

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je moet een creditcard hebben om een auto te huren. Zeggen dat er meerdere mensen zullen rijden en niet een (als dat het geval is) en je moet 21 zijn. :)

20. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Zonder creditcard kom je sowieso nergens in Amerika....

Deel Deze Pagina