Zo gek is het toch niet wat hij zegt? Jij en ik weten ook helemaal niet hoe er bij Ajax intern met Sulejmani om is gegaan. Misschien is het wel de waarheid en is er nooit meer met hem gepraat en heeft hij nooit meer de kans gehad. Ik zie in dit stukje tekst niet echt iets slechts? En was dat waar van die 8 miljoen euro? Want dan is het echt belachelijk dat Ajax dat afwees voor die dikke bever .
Ik denk ook dat de begeleiding zeker beter had gekund, vooral in het begin. Ze hadden ook gewoon Pranjic er meteen bij moeten nemen, dat was zijn maatje bij Heerenveen en verzorgde ook de helft van zn aanvoer op het veld. Maar belangrijker nog, die had ook kunnen zorgen dat hij wat meer als een prof had geleefd. In Heerenveen zijn de dagelijkse verleidingen nou eenmaal een stuk minder dan in Amsterdam, en dat Mickey daar zelfstandig niet goed mee om kan gaan (samen met de druk van de enorme transfersom) is achteraf wel duidelijk maar ik vind het te makkelijk om alleen naar de speler te wijzen, als een speler met zoveel talent na een transfer ineens geen schim meer is van zichzelf dan heeft de club daar ook een rol in gespeeld lijkt me
Alsof Ajax expres zijn contract af laat lopen om niks meer te verdienen aan die gast. Ik geloof er geen fuck van.
Mwah, vind het een redelijk makkelijk filmpje. Ze laten nog geen eens echt zien hoe verziekt de selectie is. Kon 100x beter.