[Sport] Basketball [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 12 mrt 2012.

1. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    3e was opzettelijk mis idd voor een rebound met score/tip-in.
    Was alleen dan nog niet genoeg geweest want hij miste alle 3.

2. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    okc baby :cool:

3. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Eerste zat toch wel, was namelijk 90-93 toen hij die 3 punter probeerde. Dan 91-93 na de 1ste FT, 2de mistte hij blijkbaar (niet opzettelijk) en dan de 3de moest de tip in zijn voor de OT.

4. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Hmm zou toch zweren dat ie de eerste ook miste :+

5. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    van de officiële instagram account _O_

6. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Hij mistte de eerste en hij raakte de tweede.

Ronde 2 wordt erg interessant, ik vind het echt moeilijk te voorspellen wat er gaat gebeuren in deze ronde.

7. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    Zeker! Je kan voor elk team wel argumenten vinden waarom dat team door zou gaan. Over de wedstrijden van gisteren denk ik dat Durant het niet vol gaat houden een hele ronde alles zelf te doen dus dat Memphis het gaat redden. En ik denk dat de Pacers net een maatje te groot zijn voor de Knicks omdat hun D de Knicks wel kan hebben.

8. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Wat is er met Carmelo Anthony de laatste tijd? :mad: Raakt bijna geen 3-punters meer en andere schoten gaan er ook niet meer zo vaak in.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Meest overgewaardeerd in de NBA. Die zal nooit een ring winnen.

10. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    Ben het wel met Tyrant eens. Misschien niet meest overgewaardeerd maar ik denk dat hij nu wel wat meer terug gaat naar zijn echte niveau. Hij heeft denk ik dit jaar grotendeels boven zijn kunnen gespeeld en is in een soort flow geraakt.

11. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Boven zijn kunnen? Wat is dat dan exact. Zijn spel is vergeleken met de afgelopen paar jaar eindelijk wat verbeterd, iets betere defense. Hij doet iets meer moeite.

2006-2007 en 2009-2010 had hij ook 28 PPG. Hij is gewoon een volume scorer en hij is imho de beste op dit moment. (of alleszins leuker om naar te kijken dan KD). Zijn shooting stroke/jump shot/pull up jumper is zo mooi om naar te kijken en vaak is het 'all net'. Om even wat Engelse termen te gebruiken. :x

12. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Je benoemt de schoonheid van zijn spel mooi. Hij heeft geloof ik ook een stuk minder FT´s per game dan KD, James Harden, KB en andere scorers.
    Hij is niet zo atletisch, maar z´n schot is supersnel.

KD, LB en KB zijn completere spelers though.

Btw, wat een games gisteravond.
    Bulls! :D

13. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    Ik doelde vooral op de laatste paar maanden waar hij bijna gemiddeld op 35 ppg zat. Dat is echt wel boven zijn kunnen. En afgelopen wedstrijd had hij ook gewoon 27 punten (wat dus zijn gemiddelde is). Hij schiet inderdaad erg mooi en omdat hij zo mooi en snel schiet kan hij veel scoren want zijn 'skill set' is verder erg beperkt. Ik vind ook dat hij te vaak zijn schot wil forceren maar dat hij ermee wegkomt omdat zijn schot goed is maar eigenlijk zijn het (vaak) niet goed uitgespeelde momenten. Als zijn schot dan wat minder gaat dan zie je dat hij zich niet vrij genoeg kan spelen om wat rustigere schoten te kunnen pakken.

Hij scoort over het algemeen wel veel maar hij neemt ook wel erg veel schoten. Durant schiet met zijn 48% toch een stuk zuiverder dan Anthony zijn 37%.

BULLS! Waar halen die dit ineens vandaag? Robinson speelde weer erg goed. Zouden ze het dan toch kunnen doen?
    De Warriors hebben het wel weggegeven zeg..

Laatst bewerkt: 7 mei 2013
  14. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Inderdaad. Wat Harden dan doet vind ik dan weer erg jammer. Wanneer hij richting de ring gaat maakt hij altijd op een overdreven manier contact dat hij de call krijgt. Lijkt wel alsof je een speler niet meer mag aanraken.

Bulls \o/ Nu hopen dat Rose toch terug komt om ze een boost te geven.

15. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Heat miste denk ook het wedstrijdritme want een week niet spelen is wel erg lang voor hun.
    Wel knap van de Bulls dat ze toch nog gewonnen hebben.

Woensdag ga ik zeker live kijken,donderdag toch vrij :)

16. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Thanks voor de tip, misschien ga ik dat ook wel doen! Via NBA.com kan je toch pay per view doen?

Overigens echt heel zuur voor Golden State. Onbegrijpelijk dat Manu ineens zo vogelvrij stond. Maar goed, aan de andere kant mag je een voorsprong van 16 punten niet weggeven. Spurs komen in de finale.

17. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Je kan gratis live streamen via div sites ;)

18. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik download de wedstrijden altijd de dag erna. Kan ik lekker door de time-outs, meeste vrije worpen en pauzes heen skippen ;-) Meestal zijn de wedstrijd live ook veels te laat.

En er zijn inderdaad gratis streams. Kijk vlak voor de wedstrijd op reddit in the game Threads, daar staan wel HD streams: http://www.reddit.com/r/nba

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Cheap asses. Koop gewoon een League Pass.

20. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Bepaal jij of ik een cheap ass ben?
    Weet niet maar ik heb een eigen huis moet verzekeringen,auto,benzine,eten enz betalen in me 1tje dus als het gratis kan doe ik dat....

Deel Deze Pagina