De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
  2. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Evenveel als de Nederlandse goals in clubverband - niet relevant.

3. Seh

Seh Guest

Voorselectie van Jong Oranje.
    De aanval is niet zoveel, zonde dat Boëtius er niet bij kan zijn.

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Depay - Hoesen/Locadia - John is best leuk hoor. :+
    Hupperts en Jozefzoon kan ik niet begrijpen.

Maar dat team hè..

Maher
    Clasie - Strootman
    Van Aanholt - De Vrij - Martins Indi - Van Rhijn
    Zoet

Is toch gewoon Oranje 1 bijna, niet eens Jong Oranje meer..?

5. Seh

Seh Guest

Ik denk dat Blind speelt voor Van Aanholt en De Vrij en Indi omgewisseld staan. :+

De elftallen van Duitsland en Spanje zullen ook wel indrukwekkend zijn denk ik.

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ah, zag Blind niet eens. Maar ja, inderdaad.

Nooit geweten dat Jong Nederland eigenlijk gewoon Oranje is.. behalve de echte vedettes. :+

Spanje en Duitsland wordt moeilijk inderdaad.

Laatst bewerkt: 6 mei 2013
  7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hoppa, nieuwste nieuwtje van de pers: Lens aanwezig op kampioensfeest van Ajax. Bevestigd door Thijs Slegers.

Past ook goed in het rijtje thuis met het interview na de wedstrijd van zondag: een big-smile wanneer hij vertelt dat hij er bij Twente niet bij is. Weg ermee.

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Waar was dit dan?

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Lijkt me een club in Amsterdam. Air? Daar waren ze vorig jaar dacht ik.

Ik vind het niet zo boeiend. Is een Amsterdammer nota bene. Lens is overigens best welkom voor op rechts hoor.

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die foto bewijst in ieder geval weinig. Zou wel veelzeggend zijn over de mentaliteit van Lens. Kan ook niet taakbewust/gedisciplineerd voetballen. Ik gok dat hij en De Boer niet heel goed met elkaar om zouden kunnen gaan en eerlijk gezegd vind ik hem als rechtsbuiten ook niet indrukwekkend. Als counterspits is hij het beste.

11. Seh

Seh Guest

:lol:

12. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Wellicht is hij goed beviend met een paar mensen uit de selectie van Ajax? Misschien wel via Oranje? In dat geval vind ik het niet raar dat hij erbij was.

Dit linken aan een mogelijke transfer vind ik nogal vaag. Op die positie is er helemaal geen versterking nodig bij Ajax.

Besides, Siem de Jong zei het gisteren goed: nieuwe spelers moeten zich wel ondergeschikt maken aan het team en moeten in ons systeem passen. Lens past niet echt in het spel dat Ajax wil spelen.

Edit: dat hij mee heeft gezongen vind ik dan wel vreemd. :+ Als dat zo zou zijn.

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
  14. Seh

Seh Guest

Lens gaat echt niet een binnenlandse transfer maken.

15. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Van Ginkel en Maher wel. :D :cool:

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mocht Narsingh ook nog eens echt herstellen zie ik die liever komen.

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Zelfs de PSV'ers zelf hebben schijt aan PSV :+

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ook al is ie bevriend met hun. Als je zelf tweede wordt ga je toch niet feest vieren met de concurrent. Stel je voor dat spelers van het Nederlands elftal met de Spanjaarden mee zouden vieren toen hun kampioen werden. Kan toch niet.

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Blijkbaar is hij hele goede vrienden met Kenneth Vermeer (wordt op PSV netwerk gezegd) en wat andere Ajacieden. Van mij mag hij iedere dag van het jaar met hun een feestje bouwen, maar niet op de dag dat Ajax kampioen is geworden en jezelf tweede bent geworden ipv eerste. Niet op het 'kampioensfeestje', dat is gewoon fucked up. 8)

Maar Lens gaat sowieso weg. Premier League hoort hij thuis met zijn fysiek, IMO. En laat hem maar gaan ook. Zorgt samen met Waterman, Wijnaldum, Marcelo, Willems en Zanka voor een kut sfeer (mogen allemaal weg). Daarnaast zijn Marcelo, Zanka en Waterman ook nog eens kut. Dus dubbel mooi.

20. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik wou Lens vorig jaar al toen hij het nog enorm slecht deed bij PSV, heeft sowieso een upside. Kopen voor bv. 4 miljoen en dan verkoop je hem later voor 10 miljoen.

Nu is hij sowieso niets meer voor Ajax, al lang veel te duur omdat hij het toch redelijk heeft gedaan en in Oranje doet hij het ook goed.

Zo had ik ook liever Dost een 2 tal jaar bij Ajax gehad in plaats van Sigi. :9

Deel Deze Pagina