Van Square Enix verwacht ik niks anders dan dat het apart verkocht wordt.
Ik wel. FFXIII. En als dat enige indicatie is van wat ik van de serie kan verwachten...poeh
ik vond er dus niks aan.
Zo een ongelofelijke beperkte game. In Call of Duty heb je zelfs meer vrijheid. En de personages, stuk voor stuk vreselijk. Om te janken als ze hun mond open trekken. Lightning wat altijd de norse dame zit te spelen, Hope en Snow. Die zwarte gozert met zijn kuikentje is nog wel ok.
Oh, en Vanille is ook ok. Die is tenminste dom vrolijk en probeert niet overdreven serieus te zijn. Waarom kon je party niet gewoon bestaan uit Vanille en dat kuikentje?!
(Ik heb ook de demo van FFVIII gespeeld. Enige wat ik daar nog van weet is dat er een gozert was wat Squall heette en ik onder de indruk was van de graphics )
_-_-_-_
Ondertussen blijf ik twijfelen over welk platform ik zal kiezen voor Persona 4 Arena.
PS3:
- Betere D-pad
- Heb ik ook P4G voor, dus lekker samen in dezelfde lijst.
- Kopen andere XBW mensjes het blijkbaar ook voor. Eventueel leuk als ik ooit online durf.
X360:
- Zet ik sneller even aan dan de PS3
- Heb ik een capture card voor (niet dat ik ooit ook maar in de buurt kom van een niveau wat ik wil opnemen, maar de mogelijkheid is altijd leuk )
edit:
Laatst bewerkt: 10 mei 2013