1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Playstation Vita [Deel 3]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    fuck. voor €5 is het wel erg moeilijk om te laten liggen. Potje Fifa kan ik altijd wel waarderen.

2. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik twijfel ook :+

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Doe jij het ook, dan spelen we wel eens tegen elkaar! :+ (mits jij een crappy speler bent, ik ga toch zeker niet verliezen!)

4. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Lol. Ik FIFA wel eens op de 360 :+

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hey, dat je het doet wilt niet zeggen dat je er goed in bent :+ (kijk maar naar mij!)

edit: Uitverkocht -_-

Laatst bewerkt: 8 mei 2013
  6. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Nee klopt! Ik ben er ook niet supergoed in. Krijg altijd donders veel kansen, maar ben heel erg slecht in het afmaken.

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Gelukkig heb ik 1 andere XBW-er wel weten in te maken. :cool:

En heel soms aardige goals.

:+

Maar vaker dan dat zit ik mijn controller op te vreten. Hoe kan een game zo frustrerend zijn, maar je toch steeds terug laten komen. Argh! 8) Als er een game niet goed is voor mijn bloeddruk...

Balen dat ik de aanbieding heb gemist.

8. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Kan je net zo goed FIFA 12 kopen. FIFA 13 voor de Vita is PRECIES hetzelfde als FIFA 12, alleen dan met de teams die up to date zijn en een net iets ander menu. Maar qua gameplay o.i.d. is er helemaal niks (letterlijk niks) aangepast.

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, maar Fifa 13 was €5 en Fifa 12 niet. :+

edit: lol, net Nun Attack gekocht. 8) Geen idee wat het voor een game is, nog nooit van gehoord.
    Ehm...

oeps.

Laatst bewerkt: 8 mei 2013
  10. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    ... Het is omdat die aanbieding nu uitverkocht is... Anders had ik hem wel gehaald, al was het alleen maar voor later dat de waarde van je vita stijgt door meer games xD

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ben je dan van plan de Vita ooit te verkopen? Verrader! :+

12. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Nohhhhh, als de slim versie uitkomt dan misschien hahaha

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Gelukkig, het is geen kut game.

Voor €2,50 vermaak ik me er best mee.

14. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Heb em op mijn phone. Best cool idd!

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Liefhebbers van Final Fantasy hier?
    Dan heb ik wat X-2HD screens voor je. Aan de resolutie te zien van de PS3 versie, maar de Vita versie zal niet veel slechter zijn.

16. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Het ziet er wel erg goed uit voor een HD Remake. Hij staat nog zeker op mijn wishlist. FF X vond ik vroeger echt heel tof, en zou dit graag overnieuw willen mee maken. Alleen zal dit nou een combo pack worden? FF X en FF X-2 op 1 card, of zullen ze apart verkocht worden?

17. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nog nooit een FF gespeeld :+

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Van Square Enix verwacht ik niks anders dan dat het apart verkocht wordt. :+
    Ik wel. FFXIII. En als dat enige indicatie is van wat ik van de serie kan verwachten...poeh 8)
    ik vond er dus niks aan.

Zo een ongelofelijke beperkte game. In Call of Duty heb je zelfs meer vrijheid. En de personages, stuk voor stuk vreselijk. Om te janken als ze hun mond open trekken. Lightning wat altijd de norse dame zit te spelen, Hope en Snow. Die zwarte gozert met zijn kuikentje is nog wel ok.
    Oh, en Vanille is ook ok. Die is tenminste dom vrolijk en probeert niet overdreven serieus te zijn. Waarom kon je party niet gewoon bestaan uit Vanille en dat kuikentje?!

(Ik heb ook de demo van FFVIII gespeeld. Enige wat ik daar nog van weet is dat er een gozert was wat Squall heette en ik onder de indruk was van de graphics :p)

_-_-_-_

Ondertussen blijf ik twijfelen over welk platform ik zal kiezen voor Persona 4 Arena.
    PS3:
    • Betere D-pad
    • Heb ik ook P4G voor, dus lekker samen in dezelfde lijst.
    • Kopen andere XBW mensjes het blijkbaar ook voor. Eventueel leuk als ik ooit online durf.

X360:
    • Zet ik sneller even aan dan de PS3
    • Heb ik een capture card voor (niet dat ik ooit ook maar in de buurt kom van een niveau wat ik wil opnemen, maar de mogelijkheid is altijd leuk :p)

edit:

Laatst bewerkt: 10 mei 2013
  19. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Yep, 1 van de weinige echt leuke FF games (IMO) die het herspelen waard is, en zowieso de laatste echt goede FF.

FF13 is ook gewoon een kutgame, idd gewoon slechtste FF game ooit....slecht voor een RPG, en voor een FF game.
    Totaal niet representatief voor een FF game, dat normaal wel interessante cast heeft, een grootste wereld, en een beter verhaal. En een insteressantere lead character. Heb echt een hekel aan Lightning....daarom baal ik ook extra dat juist zij een eigen game krijgt.

Zou leuk zijn als SE zich weer eens ging richten op een echt nieuwe, goede, FF.
    Het succes van Ni No Kuni en andere JRPGs (Tales games) in het westen zou toch moeten bewijzen dat er nog steeds een markt voor is.

Beste FF game IMO! Als je tegen oude graphics kunt moet je die zeker effe downloaden uit de shop. Geniaal verhaal, en stuk voor stuk echt leuke characters.

Heb em zelf op de PS3 staan, maar nu ik een Vita heb ga ik em daar weer eens een keertje op spelen.

_-_-_-_

Meer plusjes voor de PS3 dan de 360 dus.......:+

Misschien komt ie ooit nog free voor Plus.:+

20. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    @Dulle als je een cpature card voor de xbox heb kan je die toch ook gebruiken voor ps3? :p oh en kijk in de toekomst, ga je ps4 of xbox 720 kopen? Wanneer je ps4 doet zou ik persona arena op ps3 halen voor je gamercard, dit geld natuurlijk andersom als je voor de 720 gaat ;)

En dan je zien, dulle moet weer zowel ps4 als 720 halen... :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina