Ik denk, ik registreer bij VZ, kan ik eens meediscussiëren als ik me verveel. En het is meteen afgeleerd. Zijn die moderatoren daar 12 ofzo? Oh en eerste Eredivisie transfer is rond:
Zo zo, ook al oud spelers. Ik ben benieuwd. Gery Vink is overigens wel een top vent, echt een sympathieke trainer.
We gaan Ajax achterna. (morgen wordt btw waarschijnlijk samenwerkingsverband met buitenlandse topclub bekend gemaakt, daar hadden ze het in winterstop ook al over toen ze Maher wilde halen in een deal met City ofzo).
Maher halen in een deal met City.. zou je dat echt willen? Dan ben je net een soort Vitesse aan het worden. En ja, beetje jammer dat jullie nu Ajax' kant achterna gaan. (En in mindere mate ook Feyenoord)
Geruchten hè, nog niets is bevestigd. Maar zoiets kwam naar buiten bij NOS ofzo, terwijl Thijs Slegers en co nergens iets vanaf weten.
Nope, de reden lijkt me redelijk duidelijk. Ik wil geen Aernhempje worden. Ik zou het ook totaal niet vinden passen in het plaatje van welke kant PSV op wilt gaan. Morgen in de persco gaan ze het hebben over het nieuwe trio als trainers (Cocu, Faber en Van der Weerden), de oud-PSV'ers die terug komen etc. Allemaal redelijk positief, goede ontwikkeling. En dan ineens een samenwerking met een buitenlandse topclub die ons moet gaan helpen ofzo?
Klein verschil is dat bij Ajax Cruijff de 'revolutie' heeft opgestart, waar 90% van alle Ajacieden een stijve plassert krijgen van hem is dat bij PSVers en Van Breukelen een stuk minder denk ik.
Als het een beetje wordt als toen met Alex denk ik dat het wel goed voor PSV zou zijn. Maher 2 jaar naar PSV en dan door naar City zou voor alle partijen een goede oplossing zijn gok ik. Je wilt idd niet Arnhem achter na dat je straks 4 spelers van City in je basis hebt maar een eenmalige constructie met Mahar/ander willekeurig groot talent kan imo best