Haha, ok. En ik vind het nu al een lange game (niet negatief bedoeld, maar bij de meeste andere shooters van tegenwoordig zou ik de credits al hebben gezien volgens mij ) Wel jammer dat het Favela's zijn. Het merendeel van de levels vond ik goed gedaan, maar moerasgebieden en favela's... meh... Geef me meer zoals de Disco en dat kantoorgebouw.
Oke, dus alles behalve graties, mp only en waarbij ik de SP nog moet uitspelen. Telt het ook als ik ergens gestopt ben of alleen de spellen die ik nog helemaal niet heb aangeraakt? Borderlands Far Cry 3 Black ops 2 Skyrim Dead Space Dead Space 2 Rayman Origins Max Payne 3 Is wat ik ik op dit moment zo snel kan vinden.
Max in de Favela's met Aloah shirt is super vet! Wat een heerlijke game was MP3 Vond zelf het stadion level het tofst. Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Vaak koop ik games, speel ze een tijdje en dan eindigen ze op de stapel :{
Alle spellen die je op dit moment in bezit hebt en die je nog moet uitspelen dan wel aan beginnen. Dat kan je op Backloggery ook aangeven mocht je die gebruiken. Wellicht zijn er allerlei ingewikkelde systemen te verzinnen die het eerlijker maken, maar zo is het lekker simpel. Stap 1) Welke spellen had je op vrijdag 10 mei in bezit Stap 2a) Speel je na die datum 1 van die spellen uit: +1 Stap 2b) Koop je na die datum een spel -1 Stap 3 ) Wie heeft op 1 jan 2014 de hoogste score
Dat gaat voor heel veel mensen gelden denk ik. De kunst wordt om zo weinig mogelijk in de min te komen te staan. Daarnaast komt er een nieuwe generatie aan, dat gaat ook weer drama worden voor de scores. Wellicht dat er wat bikkels zijn die eerst hun hele backlog gaan uitspelen om deze wedstrijd te winnen. Maar ik ga straks toch echt weer nieuwe games kopen
Kan me totaal niet pakjen. Al drie keer aan begonnen en telkens had ik al snel uets van mehhhhh... Ik verwacht bij de nul te blijven. Speel bijna alle games die ik koop uit...
Dan kom je ws alsnog behoorlijk hoog uit. De meesten hier kopen meer dan dat ze spelen, myself included. Maar goed, not today: The Walking Dead uitgespeeld! Bizar goed spel overigens.
Gelukkig tel ik games die ik in een verstandsverbijstering via een Steam sale heb gekocht niet mee, anders had ik een probleem. Misschien is dit topic ook eens een reden om het verhaal van Guild Wars 2 uit te spelen. (topic aangemaakt op 10 mei; 18:53. Laatste game gekocht op 10 mei; 17:56. Poeh, die was close. Anders stond ik nu al in de min. ) ok, ik heb ook gisteren een pre-order geplaatst, maar dat is pas voor oktober, dus die zit nog niet in de backlog
Die tel ik gelukkig ook niet mee, net zoals Humble Bundle games. Goed bezig Veel pc zeker? en heb je een Backloggery account?
Mijn backloggery account is http://backloggery.com/johnpetruccinl En het is trouwens van alles, ook veel PC, maar ik denk dat het niet veel scheelt met de Xbox. Edit: Ik bedoel van met van alles ook indiegames op de PC. Ik heb nog niet mijn Arcade games meegerekend van de Xbox/Vita
Oeh, ik bedenk me nog een mooie die ik misschien door deze competitie eens zal spelen. Bijna 3 jaar geleden gekocht, nog nooit gespeeld. Het was toen niet eens in de aanbieding oid (hopelijk zit er niet weer zo een domme achievements als bij deel 1 in. Niet dat ik het pas zie als uitgespeeld als ik alle achievements heb, maar die wil ik als het even kan gewoon voor mezelf halen)
Hier mijn Backloggery account: http://backloggery.com/arma22 Ik moet nog 110 games uitspelen. Ben met Tomb Raider bezig en soms pak ik een oudere game weer op. Toevallig vrijdag de story mode van Battlefield 3 uitgespeeld.
Mijn profiel: http://backloggery.com/WinterBaseNL Heb toegevoegd wat ik nog heb liggen en echt wil uitspelen qua verhaallijn. Ik haal vrijwel nooit in een game alle achievements of trophies, omdat ik dat zinloos vind. Ik speel nu: Mijn eerste volgende 5 backlog spellen:
http://backloggery.com/games.php?user=maddmonkeynl Ook maar even een account aangemaakt later vul ik hem bij met arcade games en games die ik nog gemist heb.
Tellen PC games ook mee? Zoja, dan heb ik Net Torchlight II campaign voltooid en newgame + gestart ...