De XBW-Backlog competitie 2013

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 10 mei 2013.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Haha, ok. :+ En ik vind het nu al een lange game (niet negatief bedoeld, maar bij de meeste andere shooters van tegenwoordig zou ik de credits al hebben gezien volgens mij :p)

Wel jammer dat het Favela's zijn. Het merendeel van de levels vond ik goed gedaan, maar moerasgebieden en favela's... meh... Geef me meer zoals de Disco en dat kantoorgebouw.

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Oke, dus alles behalve graties, mp only en waarbij ik de SP nog moet uitspelen. Telt het ook als ik ergens gestopt ben of alleen de spellen die ik nog helemaal niet heb aangeraakt?

Borderlands
    Far Cry 3
    Black ops 2
    Skyrim
    Dead Space
    Dead Space 2
    Rayman Origins
    Max Payne 3

Is wat ik ik op dit moment zo snel kan vinden.

3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Max in de Favela's met Aloah shirt is super vet! :cool: Wat een heerlijke game was MP3 _O_ Vond zelf het stadion level het tofst.

Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Vaak koop ik games, speel ze een tijdje en dan eindigen ze op de stapel :{

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Alle spellen die je op dit moment in bezit hebt en die je nog moet uitspelen dan wel aan beginnen. Dat kan je op Backloggery ook aangeven mocht je die gebruiken.

Wellicht zijn er allerlei ingewikkelde systemen te verzinnen die het eerlijker maken, maar zo is het lekker simpel.

Stap 1) Welke spellen had je op vrijdag 10 mei in bezit
    Stap 2a) Speel je na die datum 1 van die spellen uit: +1
    Stap 2b) Koop je na die datum een spel -1
    Stap 3 ) Wie heeft op 1 jan 2014 de hoogste score

5. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Duidelijk :)
    Dan ga ik denk ik in de min komen te staan :lol:

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat gaat voor heel veel mensen gelden denk ik. De kunst wordt om zo weinig mogelijk in de min te komen te staan. Daarnaast komt er een nieuwe generatie aan, dat gaat ook weer drama worden voor de scores.

Wellicht dat er wat bikkels zijn die eerst hun hele backlog gaan uitspelen om deze wedstrijd te winnen. Maar ik ga straks toch echt weer nieuwe games kopen :+

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Heerlijke competitie eigenlijk. Niet 'wie is het beste' oid, maar 'wie faalt het minst hard' :+

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Kan me totaal niet pakjen. Al drie keer aan begonnen en telkens had ik al snel uets van mehhhhh...:emo:

Ik verwacht bij de nul te blijven. Speel bijna alle games die ik koop uit...

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dan kom je ws alsnog behoorlijk hoog uit. De meesten hier kopen meer dan dat ze spelen, myself included.

Maar goed, not today: The Walking Dead uitgespeeld!

Bizar goed spel overigens.

10. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ondertussen mijn PC, Xbox360 & Vita verwerkt als backlog. Ik moet nog 171 games uitspelen :+.

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Gelukkig tel ik games die ik in een verstandsverbijstering via een Steam sale heb gekocht niet mee, anders had ik een probleem. :+
    Misschien is dit topic ook eens een reden om het verhaal van Guild Wars 2 uit te spelen.

(topic aangemaakt op 10 mei; 18:53. Laatste game gekocht op 10 mei; 17:56. Poeh, die was close. Anders stond ik nu al in de min. :D) ok, ik heb ook gisteren een pre-order geplaatst, maar dat is pas voor oktober, dus die zit nog niet in de backlog

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Die tel ik gelukkig ook niet mee, net zoals Humble Bundle games.

Goed bezig 8)

Veel pc zeker?

en heb je een Backloggery account?

13. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Mijn backloggery account is http://backloggery.com/johnpetruccinl

En het is trouwens van alles, ook veel PC, maar ik denk dat het niet veel scheelt met de Xbox.

Edit: Ik bedoel van met van alles ook indiegames op de PC. Ik heb nog niet mijn Arcade games meegerekend van de Xbox/Vita

Laatst bewerkt: 12 mei 2013
  14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Oeh, ik bedenk me nog een mooie die ik misschien door deze competitie eens zal spelen.

Bijna 3 jaar geleden gekocht, nog nooit gespeeld. Het was toen niet eens in de aanbieding oid 8)
    (hopelijk zit er niet weer zo een domme achievements als bij deel 1 in. Niet dat ik het pas zie als uitgespeeld als ik alle achievements heb, maar die wil ik als het even kan gewoon voor mezelf halen)

15. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hier mijn Backloggery account: http://backloggery.com/arma22

Ik moet nog 110 games uitspelen. Ben met Tomb Raider bezig en soms pak ik een oudere game weer op. Toevallig vrijdag de story mode van Battlefield 3 uitgespeeld.

16. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Mijn profiel: http://backloggery.com/WinterBaseNL

Heb toegevoegd wat ik nog heb liggen en echt wil uitspelen qua verhaallijn. Ik haal vrijwel nooit in een game alle achievements of trophies, omdat ik dat zinloos vind.

Ik speel nu:

Mijn eerste volgende 5 backlog spellen:

[​IMG] [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
  18. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
  19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Tellen PC games ook mee? Zoja, dan heb ik Net Torchlight II campaign voltooid en newgame + gestart ...

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    PC telt ook mee ja :)

Deel Deze Pagina