De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nice, alle seizoenskaarhouders van Heerenveen mogen donderdag gratis naar Heerenveen - Utrecht

hopen dat het lekker vol zit (en ze deze keer aub wel de kansen afmaken en het niet weer paal,lat,paal,lat word)

2. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Kuipers staat wel in positief daglicht bij de grote voetbalbonden hè? Nu ook weer aangesteld om de finale van de EL te fluiten. :)

3. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Hopelijk eindelijk een nieuw tijdperk voor PSV. Cocu voor 4 jaar trainer en graag deze eruit knikkeren:

- Mertens
    - Matavz
    - Willems
    - Marcelo
    - Waterman

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Mertens eruit? Als ik van iemand schrik zou hebben als ik de tegenstander van PSV was dan is het Mertens wel.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Willems mag blijven als hij volgend seizoen hard aangepakt wordt.

Persco btw:
    Cocu voor 4 jaar trainer.
    Van Bommel komt ook in Technische Staf.
    Meer investeringen in de jeugd (7,5 ton jaarlijks extra).
    Salarissen omlaag.

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Joh, is niet nodig. Mertens is geweldig (maar dan écht geweldig) tegen de kleintjes, maar in de belangrijke wedstrijden is hij onzichtbaar. Keer op keer. Daarnaast: hij begon natuurlijk verrassend, omdat niemand 'hem nog kende'. Maar na twee jaar bij PSV merk je gewoon dat iedere rechtsback weet wat hij gaat doen, waardoor het veel minder gaat werkt. Daarnaast werkt het flink frustratie op bij de supporters. Hij blijft maar naar binnen komen, waar ook mogelijkheden liggen om de bal af te geven.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hij is wel voorspelbaar en daarom tegen sterkere tegenstanders als zijn 'kunstje' niet werkt wat onzichtbaar

maar daar kun je aan werken toch. Nieuwe trainer , nieuwe inzichten etc

ik zou niet zoveel haast hebben om de aanval eruit te gooien (tenzij daar echt spelers tussen zitten die de sfeer verzieken) maar eerst enkel en alleen naar die PSV onwaardige verdediging kijken

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Die Mertens, dat is me toch een overschat spelertje. Hij heeft dat arrogante loopje, dat iele lijfje en die rotkop, ik heb echt een hekel aan hem. Wel hoop ik altijd dat hij speelt tegen ons, want dan weet ik dat er van die kant in elk geval geen gevaar komt. Ik hoop dan ook dat hij voor altijd bij PSV blijft.

9. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Zijn houding, schwalbes, irritante gedrag en egoïsme hebben naar mijn weten behoorlijk wat punten gekost. Heb bij hem altijd de neiging dat hij op het veld staat puur voor zichzelf en niet voor het team.

Zie ik 10x liever een Depay. Wel over het paard getild maar die moet zich nog bewijzen. Laat hem maar 3 jaar op linksbuiten staan.

10. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Of Oar ophalen voor een stuiver bij Utrecht :+

11. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ben totaal geen Mertens fan, maar hij is wel bij 33 doelpunten betrokken geweest...
    Bizar veel voor een buitenspeler... Kijk als je er flink geld voor kan vangen, gewoon doen. Maar anders is t voor de eredivisie n hele goede, voor tegenstanders vervelende, speler.

12. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Kun je vergeten.

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Gaat nog een mooie zomer worden. Alle clubs mogen lekker tegen elkaar opbieden en zelf hoop ik dat Eriksen voor Dortmund kiest.

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Met Coutinho heeft Liverpool toch al een groter talent in de basis staan? Het zou zonde zijn om één van de twee op de bank te zetten. Tenminste, hun zullen dan wel strijden om dezelfde plek, neem ik aan.

15. Seh

Seh Guest

Leuk dat ze bij PSV Cocu toejuichen, maar gaan ze hem ook de kans geven als hij een seizoen draait als bijvoorbeeld Twente nu doet?

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vind PSV overigens erg origineel :+.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik mag hopen dat Cocu wel wat krediet (en dus tijd) krijgt..

Als hij het al niet krijgt kun je net zo goed meteen ophouden. Denk dat de fans nu na het jaar Advocaat waarin alles moest maar niks lukte je een trainer die er ook echt voor de langere termijn is gewoon wat tijd moet krijgen

en dat dat misschien wat gevolgen heeft voor je begroting, .. dat moet je maar accepteren

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik denk het wel. Cocu heeft veel meer krediet bij de supporters, omdat het een echte PSV-man is. Vorig jaar, na het vertrek van Rutten, kwam hetzelfde trio er ook in en speelde hij leuk voetbal met gedurfde wissels (Mertens werd vaak gewisseld, Depay kreeg veel speeltijd, Matavz zat vaak op de bank en Locadia speelde veel). Hij is eigenlijk de enige in de afgelopen 3 jaar die de jeugd probeerde in te passen en onze 'vedettes' durfde te wisselen. Ik heb zeker vertrouwen in Cocu en de ontwikkeling in de persconferentie klonk goed.

Het is in ieder geval duidelijk dat PSV meer tijd en geld in de jeugd gaat stoppen en deze meer bij de selectie gaat betrekken. Daarnaast wordt naar de verdediging gekeken voor versterkingen, maar moet hiervoor wel geld vrijkomen. Dit is hoe ik het ook graag zie; cashcows (op Strootman na) weg en belangrijke spelers voor het team ervoor terug kopen.

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Als Ajax een beetje goed inkoopt (aangezien er toch wel een paar spelers weggaan) , kan dit wel eens een heel makkelijk seizoen gaan worden. PSV zie ik dan niet als een grote bedreigint aangezien die in een tussenjaar zitten.

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat dacht ik ook inderdaad. Maar misschien dat Coutinho ook op de flanken kan? (linker flank bijvoorbeeld)

En Stef Nijland heeft getekend bij FC Zwolle. Mooi voor hem, ik hoop dat hij eindelijk weer aan spelen toe komt en het goed zal doen. En Stanley Menzo gaat aan de slag als hoofd coach bij Lierse SK.

Deel Deze Pagina