Ik speel altijd wel graag met het NL elftal, maar dan kom je tegen andere 5 sterren teams Barcelona en Real Madrid. Met enige reden vaak zodat men misbruik kan maken van Messi en C.Ronaldo. -_- ALLE BALLEN OP MESSI.
Gisteren ook tegen iemand waar (iig in het begin) letterlijk iedere kans erin vloog. Hoe kan dat. Afstandschot, klutsbal. Hij had er een boer tegen kunnen laten en het zou nog een goal zijn geweest.
EN IEDERE AFVALLENDE BAL NA EEN SCHOT WAS VOOR DE TEGENSTANDER WTFFFFF. Ik schiet op keeper, keeper bokst em weg, voor de voeten van een verdediger. Kans voorbij.
Tegenstander schiet op keeper, bal komt terecht voor de voeten van een vrijstaande tegenstander, prikt er em heel gemakkelijk in. &%*#^#&* TGS
Ik lieg niet als ik gisteren misschien maar 1 of 2 wedstrijden voetballend heb verloren, maar dat verdere gekut altijd....
Het is leuker om tegen friends te spelen, maar ik ben te slecht tov de mensen in mijn lijst die ook Fifa spelen. Behalve Modder, wij waren aan elkaar gewaagd, maar hij is gestopt met de game.
Laatst bewerkt: 15 mei 2013