1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat mankeert jouw gameplay vandaag?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Leis, 15 mei 2013.

  1. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Simpel zit er iets tegen in de gameplay of lopen je frustraties erg hoog op of kom je niet verder? Vertel het hier.;)
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik wilde godverdomme Eternal Darkness (GC) gaan spelen op mn Wii, leest die domme Wii geen GC games meer.. Net nu ik er ineens zin in had.. Dus kon deze game helemaal niet playen...


    (En het is jouW)
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2013
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vertrouw die fifa games niet meer. Ene moment spelen je spelers belachelijk goed andere moment zijn het zoutzakken :{
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    BLAEYAWIRG ASG KSGJKSEG$^#V*& %JRKFUCKING FIFA

    Dat spel zijn enige eden van bestaan is om mij te saboteren! Wat een knullige goals kreeg ik gisteren tegen. Keeper en speler die elkaar liggen te bespringen terwijl ik alleen maar wil weglopen met de bal, vage eigen doelpunten, constant in de laatste 10 minuten goals tegen. Alsof mijn tegenstanders een of andere turbo knop vinden in de laatste 10 minuten.

    WAAROM passt ie niet zoals ik dat eis. Krachtbalkje volledig vol, ik wijs naar boven. Speler denkt FUCK DIE SHIT, ik pass naar rechtsboven, met een snelheid waar mijn 2 jarige neefje nog van zou opkijken.

    WAAROM probeert een speler een steekpass te onderescheppen terwijl mijn overleden oma ziet dat dat niet gaat lukken? Terwijl ie dat probeert gaat ie op de grond liggen en heeft de tegenstander vrije doortocht naar de goal. LUL. Was blijven staan, dan had ik nog een kans!

    Niks is natuurlijk mijn schuld. Nooit.

    IK HAAT DIE GAME.

    Vandaag weer verder spelen.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2013
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Haha, ook zo irritant, sta je voor het goal, schiet je niet hard maar toch poeiert die hem 10 meter boven het doel 8)

    Om daarna in een keer 11 Messi's tegen je die met gemak overal omheen lopen en net de 1-0 maken op het einde van de wedstrijd :'-(
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Die training queue bij EVE duurt zo lang. :+
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik speel altijd wel graag met het NL elftal, maar dan kom je tegen andere 5 sterren teams Barcelona en Real Madrid. Met enige reden vaak zodat men misbruik kan maken van Messi en C.Ronaldo. -_- ALLE BALLEN OP MESSI.

    Gisteren ook tegen iemand waar (iig in het begin) letterlijk iedere kans erin vloog. Hoe kan dat. :'-( Afstandschot, klutsbal. Hij had er een boer tegen kunnen laten en het zou nog een goal zijn geweest.

    EN IEDERE AFVALLENDE BAL NA EEN SCHOT WAS VOOR DE TEGENSTANDER WTFFFFF. Ik schiet op keeper, keeper bokst em weg, voor de voeten van een verdediger. Kans voorbij.
    Tegenstander schiet op keeper, bal komt terecht voor de voeten van een vrijstaande tegenstander, prikt er em heel gemakkelijk in. &%*#^#&* TGS

    Ik lieg niet als ik gisteren misschien maar 1 of 2 wedstrijden voetballend heb verloren, maar dat verdere gekut altijd....

    Het is leuker om tegen friends te spelen, maar ik ben te slecht tov de mensen in mijn lijst die ook Fifa spelen. Behalve Modder, wij waren aan elkaar gewaagd, maar hij is gestopt met de game.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2013
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik speel sowieso niet tegen vreemden, daar win ik nooit tegen. Tegen vrienden trouwens ook niet, maar dan is het nog wel leuk :+

    Ik ben eigenlijk ook gewoon slecht in Fifa, maar dat maakt niet uit, soms even een wedstrijd rode kaarten verzamelen is stiekem nog steeds leuk :+
     
  9. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    pff fifa, ga een keer pes spelen :mad:
    daar is het nog erger
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee dank je, ik speel liever goede games.
    :+

    Ik probeer het ieder jaar opnieuw maar die PES gameplay ligt me helemaal niet.


    Jij klinkt als de ideale tegenstander! :+
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Het is al een wonder dat ik FIFA heb gekocht, PES komt er sowieso niet in :+
     
  12. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    WTF, sinds wanneer? :eek: Of is jouw Wii gewoon stuk? :+
     
  13. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn xbox360 stof vrij gemaakt anders krijg ik wéér een red ring of death.

    En nu gaat die discdrive af en toe niet open ja met een schroevendraaier grr.

    Heb trouwens niks met gameplay te maken maar is wel frustrerend :)
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Denk gewoon stof
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik heb hem helaas op de PC :'-(
     
  16. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    [​IMG]
    Geniale game _O_
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ben ik trouwens de enige die, als het echt niet loopt, even het geluid helemaal uitzet en waar het dan vaak opeens een stuk beter gaat? :p
     
  18. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Om deze reden heb ik FIFA 13 verkocht.

    @DulleNL: Als ik mijn eigen muziek ipv ingame geluid/muziek opzet heb ik het idee dat het altijd beter loopt.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    made me laugh :lol:
     
  20. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Herkenbaar. ^^ Dulle heb je ook fifa 13? :D
     

Deel Deze Pagina