De motoren, scooters en brommers thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Beumah, 9 mei 2011.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Gaan die langer mee, of is het een soortgelijk laagje op het vizier wat snel slijt (vermoed dat die langer mee gaan)? Silver mirror is iig nog prima om 's nachts mee te rijden en dat zal met smoke of dark smoke (zwart) een stuk minder zijn.

2. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Mijn zilveren spiegel vizier gaat al 2 jaar mee en is nog geen stukje af gegaan. Denk verschil in kwaliteit tussen merken? Ik heb een Shark.

3. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ja denk ik ook hoor, ik had een Bayard (Motoport merk) en heb nu ook een Shark welke het stukken beter doet!

4. yarnicksoer99

yarnicksoer99 King Cobra

Leuk Bevonden:
    0
    Zaterdag crossmotoren weer aangetrapt en een stukje gereden met pa, maar met een of andere manier is hij boven op mij geklapt ergens in Duitsland. Duurde een half uur voordat ambulances er waren en toen ik naar mn been keek zag ik hem er drie keer dubbel scheef liggen :mad:, ze hebben al mn kleren kapotgeknipt en hebben ze mij in het bouwland nog in narcose gebracht. In het ziekenhuis wakker geworden op de intensive care met mn vader naast me. Ik heb vijf breuken in mn onderbeen en 2 in mn hand en mn vader z'n borstbeen gekneust en arm gebroken. Vader vandaag naar huis en ik moet nog 2 weken hier in meppen liggen (Geen idee waar het licht, ergens in DL) en word ik vandaag voor de 2e keer geopereerd.

Verstuurd van mijn Desire HD met Tapatalk

5. Viper62

Viper62 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Oh wow :| Succes!!!

6. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Dude!! :{ veel beterschap! beetje lekkere zusters daar in DL?

Edit: beetje in veiligheid geinvesteerd vandaag:

Hopelijk heb ik hem nooit nodig!

7. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Heilige neuk... Sterkte kerel!

8. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    Heel veel sterkte kerel......snel weer beter worden!!!!!!!

9. yarnicksoer99

yarnicksoer99 King Cobra

Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels voor 3e keer geopereerd, maar kan nu wel in een rolstoel :) , geen idee hoe lang ik hier nog moet liggen....

Verstuurd van mijn Desire HD met Tapatalk

10. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sterkte.

11. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Sterke met het herstel, komt vast wel weer goed :)

Ik was afgelopen weekend in de Eifel met wat vrienden (doen we elk jaar) en aangezien mijn vorige sliders op waren nieuwe mee genomen en direct "ingereden"

12. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Netjes! Mijne zijn ook al aardig opgereden sinds het mooie weer. Was je met het 'zettje'?

13. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ja beetje vaste prik elk jaar om naar de Eifel te gaan.

Nurburgring was dit jaar wel erg druk dus die maar even over geslagen, geen zin om een auto in mijn nek te krijgen want die rijden daar echt met een rotgang rond.

14. XboxFreak36

XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

Leuk Bevonden:
    0
    Nice Sjorrit! Gaan jullie altijd rechtstreeks (alleen snelweg) of meer een toeristische route? Ik ben vorig jaar ook naar de eiffel geweest met een toeristische route en dat was redelijk hell.. 8)|:- Ben wel benieuwd welke route jullie nemen..

15. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga eind augustus naar Eifel met een groep en zij hebben jaarlijks de route uitgestippeld op de heenweg via Maastricht en terug via Venlo. Dit om te kijken in welke klasse je wordt ingedeeld.
    Het wordt voor mij de eerste keer dus ben erg benieuwd.

@Han: Man man man, wat klinkt zo'n triple toch ontzettend gaaf!

Laatst bewerkt: 13 mei 2013
  16. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    @R-Y: haha ja is echt een verslavend geluid :)

Die van mij maakt bij gas dicht ook aardig wat kabaal dus ik dacht dat hij te rijk liep, maar dit lijkt te liggen aan een naverbrandings moduletje die in de Europese versie van de speed zit (iets met milieu enz).
    Sommige zetten hem uit maar ik vind het eigenlijk wel tof

17. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Komen uit Groningen dus wij gooien de motor op de aanhanger (eventueel 1 huren) en gaan met de auto die kant op. Is toch zo'n 450km waarvan 350 snelweg dus echt saai.

In de Eifel rijden we vaak een aangepaste versie van de 1000bochten route, de grote plaatsen en rechte stukken eruit gehaald :)

18. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n afstand is toch nog best te doen?
    Ok, mogelijkheid tot aanhanger is ook best handig.
    Ik heb er zelf niet echt problemen, maar heb wel eens zitten kijken wat de mogelijkheden zijn voor het huren van een aanhanger voor evt langere afstanden.

Vorige week naar Normandiƫ geweest, heenreis wat laat vertrokken, maar alleen over de snelweg (490km) terugreis idem, 640km..
    Wel erg mooi daar de kustlijnen en Tweede Wereldoorlog plekken.

Eifel een aantal keer geweest, 3 daags weekend. Eerste keren had degene die voorop reed de TomTom volgens mij op kronkelwegen staan. En op zaterdag route die hotel had gekozen. Veel motorhotels hebben dit.
    Laatste keer had ik voor de heenreis zelf een mooie route in elkaar gezet en de zaterdag ook een route die het hotel had, super moI

Binnenkort ga ik 5 dagen naar de Eifel, zal zelf wel het een en ander voorbereiden en verder routes van het hotel.

19. XboxFreak36

XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

Leuk Bevonden:
    0
    Nauw. Ik had vorig jaar alleen maar 60-80km/h wegen gepakt en dat was redelijk hells. Ik weet het wel; volgende keer alleen maar snelweg. Ik had daarin tegen ook nog ongeveer +/-10 kg op m'n rug en dat 7-8 uur lang is ook niet prettig! :emo:

20. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb een naked bike en dan is 450km snelweg best veel, vooral als ik nog een rugzak achterop heb. En 1 van mijn vrienden heeft een supermotard 1 cilinder en dat is echt niet relaxed op de snelweg.

Tevens hadden we de beschikking over 2 auto's met aanhangers en dan deel je de benzine kosten dus kwa kosten is het zelfs iets goedkoper. En je kan een keer spijkerbroek en normale schoenen meenemen.

Kijk hier eens: http://gpstracks.nl/ov-motor-duitsland.php Ik heb zelf de 1000bochten route vaak gereden en is echt een aanrader.

Deel Deze Pagina