[XOne] Pro Evolution Soccer 2014

Discussie in 'Games' gestart door ManoMoker1982, 14 mrt 2013.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Klinkt weer alsof we het met een eetlepel zout moeten nemen.

2. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben wel benieuwd wat er nou allemaal waar van blijkt te zijn.
    Ze spreken met erg veel vertrouwen over de nieuwe engine en zeggen dat de engine een ''game changer'' is vind ik wel bijzonder.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik moest meer lachen dat hij bijna een traan liet :lol:

4. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, ja dat vond ik ook wel een beetje ver gaan.

5. ManoMoker1982

ManoMoker1982 PES veteran

Leuk Bevonden:
    15
    Het zijn wel weer een hoop beloftes... Ben benieuwd welken worden ingelost

Laatst bewerkt: 7 mei 2013
  6. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Als je werkt voor een product wat het lastig maakt om te verkopen (de voorgaande PES delen waren het net niet, hoewel 2013 imho prima is) en je ziet vervolgens een megaverbetering die je leven qua werk leuk maakt, kan ik mij een spreekwoordelijke opmerking als deze voorstellen. Zo moet je het ook zien.

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik geloof best dat Konami met PES2014 stappen vooruit doet, maar het is toch wel zo dat de marketing elk jaar met veelbelovende teksten komt en uiteindelijk zijn het net niet genoeg verbeteringen om van grote verbeteringen te spreken.
    Nu komen ze met een nieuwe engine en met verbeteringen op het gebied van animaties.
    Dan vraag je je af: Hoeveel worden de animaties verbeterd? En is dat bij alle spelers of alleen bij - pakweg - 50 topspelers? Wat gaat de nieuwe engine betekenen voor PES? Ze hebben als taak om FIFA voorbij te gaan, vooral op het gebied van spel modes. Met name iets als de FIFA-Clubs mode zou op een of andere manier moeten worden geimplementeerd. Dan maken ze echt stappen.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Het is meer dat ze vrijwel elk jaar de meest fantastische dingen beloven daar. Die hele marketing van Konami gaat bij mij tegenwoordig het ene oor in en het andere uit.

9. ManoMoker1982

Leuk Bevonden:
    15
    Konami onthult de belangrijkste E3 titels via haar jaarlijkse Pre-E3 presentatie op 6 juni. De uitgever zal haar online showcase gebruiken om exclusieve trailers, beeldmateriaal, interviews en een schat aan nieuwe titels te tonen.

De Pre-E3 Show 2013 begint om 19.00u en kan bekeken worden via events.konami.com. Als alternatief zal de presentatie ook live gestreamd worden via www.gamespot.com (onderdeel van CBS Interactive) en de GameSpot app op Xbox LIVE.

Voorafgaand aan het E3 event in Los Angeles zal de uitgebreide showcase fans en enthousiaste gamers op de hoogte brengen van een aantal belangrijke aankondigen, nieuwe trailers en interviews. De Pre-E3 show zal inzicht geven in toekomstige titels van Konami’s social games studio’s, inclusief behind-the-scenes beelden en interviews met producer Kei Masuda met betrekking tot de volgende editie van de Pro Evolution Soccer (PES) serie. De presentatie onthult ook exclusieve informatie over Hideo Kojima’s nieuwste, epische METAL GEAR SOLID: METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN. Ook MercurySteam, het in Madrid gevestigde team achter het prachtige Castlevania: Lords of Shadow 2, zal een nieuwe trailer presenteren alsook inzichten in de nieuwe game. Daarnaast zal de Pre-E3 show een aantal extra belangrijke aankondigingen doen.

E3 – The Electronic Entertainment Expo – is een van de grootste culturele evenementen, die in Los Angeles plaatsvindt. Computer- en video game bedrijven, zakelijke partners, media en analisten uit meer dan 90 landen zullen deelnemen aan het event dat plaatsvindt van 11 tot en met 13 juni. “Onze derde grote Pre-E3 showcase zal opnieuw het beste laten zien wat Konami te bieden heeft,” verklaarde Shinji Hirano, president van Konami Digital Entertainment GmbH. “We zullen game fans op de hoogte brengen van de belangrijkste KONAMI titels en hen een ongekende toegang tot prachtige releases geven gedurende ’s werelds meest prestigieuze videogame evenement.”

BRON WWW.PESHOLLAND.NL

Laatst bewerkt: 15 mei 2013
  10. Homerus

Homerus Gravitas

Leuk Bevonden:
    0
    Jaahaa, de King is back!!111éénéén

:'-( :'-( :'-(

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Alles verder goed?

12. Homerus

Homerus Gravitas

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik zal je bericht even anders interpreteren. Dus bij dezen: jawel hoor, alles goed! Alles goed met jou? Alweer een lange tijd geleden dat ik hier op 't forum was, dus leuk om jou en andere weer te zien posten hier!

Maar wat m'n punt eigenlijk is, is dat ik nu al 't idee heb, zoals voorgaande jaren, dat 't spel grafisch langzaam weer een stap vooruit krijgt, maar dat 't ongetwijfeld weer ten koste zal gaan van een een oude feature. In 2011 ontbrak het selecteren van spelers bij multiplayer games (dat ze dat ooit er uitgegooid hebben zég..). Daarna de hexogram en uitgebreide trainingsmodus in 2012, en in de recente editie was weer een gamemode eventjes weg.. om maar een paar voorbeelden te geven.

Dus vandaar dat de voorspellende reacties op dit forum wel weer zullen zijn dat de 'King terug is', zoals elk jaar, maar ik er persoonlijk eigenlijk weinig meer van verwacht..

Het meest bizarre van dit allemaal eigenlijk is, dat toen ik een paar maanden Pes 2009 erin popte (een spel dat redelijk afgekraakt is), het eigenlijk qua multiplayer zo veel meer plezier bracht. Snelle acties, mooie kleuren, goed menu, vrolijk, leuke gameplay etc..

Enfin, wellicht word ik gewoon oud en zuur :+

13. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Ik had pes al laten vallen sinds 2010. Maar een nieuwe generatie, nieuwe kansen. Ik ben weer excited voor de nieuwe pes :D

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Volgens min roepen er weinig man dat de King back is ofzo. Hier op XBW is men wel sceptisch.

15. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet zeggen dat de beste potjes met PES 2013 nog tegen jullie waren, Tyrant en Homerus.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Vooral Ajax Feyenoord! :D

17. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Echt geniale potjes inderdaad!
    Hoop dat ze in PES 2014 qua atmosfeer ook nog een paar stapjes omhoog doen.

18. Homerus

Homerus Gravitas

Leuk Bevonden:
    0
    \o/

\o/

19. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    klasse (kwijlt verder) Ben benieuwd naar deel 2014!

20. ManoMoker1982

Leuk Bevonden:
    15
    Ik ben benieuwd naar E3 en voornamelijk ervoor de persconferentie van konami 6 juni.

Ik hoop op eerste in-game beelden

Deel Deze Pagina