Haha, ik zal je bericht even anders interpreteren. Dus bij dezen: jawel hoor, alles goed! Alles goed met jou? Alweer een lange tijd geleden dat ik hier op 't forum was, dus leuk om jou en andere weer te zien posten hier!
Maar wat m'n punt eigenlijk is, is dat ik nu al 't idee heb, zoals voorgaande jaren, dat 't spel grafisch langzaam weer een stap vooruit krijgt, maar dat 't ongetwijfeld weer ten koste zal gaan van een een oude feature. In 2011 ontbrak het selecteren van spelers bij multiplayer games (dat ze dat ooit er uitgegooid hebben zég..). Daarna de hexogram en uitgebreide trainingsmodus in 2012, en in de recente editie was weer een gamemode eventjes weg.. om maar een paar voorbeelden te geven.
Dus vandaar dat de voorspellende reacties op dit forum wel weer zullen zijn dat de 'King terug is', zoals elk jaar, maar ik er persoonlijk eigenlijk weinig meer van verwacht..
Het meest bizarre van dit allemaal eigenlijk is, dat toen ik een paar maanden Pes 2009 erin popte (een spel dat redelijk afgekraakt is), het eigenlijk qua multiplayer zo veel meer plezier bracht. Snelle acties, mooie kleuren, goed menu, vrolijk, leuke gameplay etc..
Enfin, wellicht word ik gewoon oud en zuur
Klik om te vergroten...