Wederom erg mooie races gehad.
De kwalificatie tot de voorlaatste ronde op plek 5, Loyall had toen exact dezelfde tijd als ik, maar dook in de allerlaatste ronde er toch nog 3/10 onder. Dus vertrekken vanaf de 6e plek.
In heat 1 vormde zich een groepje bij elkaar met Loyall op de 4e plek, daarachter Flavour, Wittenveen en ik. Bij uitkomen van LA Caixa was het in ronde 5 grabbelen naar grip. Witteveen profiteered daarvan en wist mijn plekkie in te nemen. De mercs beleven wel bij elkaar.
Een paar rondes later nam ik wat afstand van het gevecht tussen witteveen en Flavour, Flavour zette daarbij de aanval in en maakte daardoor ook een foutje in La Caixa waar ik dan weer van kon profiteren.
Nog een paar keer aandringen bij WItteveen, maar die hield de deur dicht.
In heat 2,
Eerste ronde het hele Drakkar Noir team bij elkaar,
na een paar rondes probeerde ik in mijn ritme te komen, helaas door een tikkie van Freaky (waar wel ruimte was, maar moet ie niet naar me toestuuren, dus svp in het vervolg ook op mij letten ^^ ipv op Mentall no hard feelings. )
raakte ik ff de clutch kwijt en kon ik de bochten voor La Caixa niet goed aansnijden......
....Denvan kwam ook meteen loeihard voorbij.... Vrij snel daarna maar de pit opgezocht. Rinq ging gelijk mee, maar mocht gelukkig bij een andere pitcrew zijn banden verwisselen....Names DRAKAR NOIR dank daarvoor.
Kwam voor Loyall en Nori de pit uit. Loyall kwam me redelijk snel voorbij, met Nori nog een ronde langer lopen knokken. LAter kon ik weer aansluiten bij Loyall en Rovaro. Loyall kon hem nog voorbij, voor mij hield Rovaro de deur dicht. Ik kwam dus een paar meter tekort.
Conclusie.... (in)spannende races gehad.
@ Divimus, wellicht handig de tussenstand in de OP te posten?
grt A
Laatst bewerkt: 20 mei 2013