[XOne] [Algemeen] Xbox One [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

    Seh Guest

    Maar jongens, een Halo serie is wel fucking awesome! :cool:
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat zeker.
    Ik hoop ook dat ie buiten de Xbox te kijken zal zijn; uitbrengen op Blu ray die shit!:)
     
  3. Seh

    Seh Guest

    Vast wat te vinden op de piratenbaai straks. :x
     
  4. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Ja dat had ik gister ook al voorbij zien komen. Er zijn alleen een paar mensen die alleen het slechte/minder goede nieuws willen belichten ipv het positieve.

    Maar goed, haten is hip en dat zie je overal in terug.

    Oh ja, en als je niet haat ben je een fanboi/fanboy. Dat is trouwens ook hip... om een ander voor fanboi/fanboy uit te maken.
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2013
  6. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Onzin. Wanneer je niet zou hoeven te betalen voor used games dan hadden ze dit gister meteen tijdens de shitstorm bekend gemaakt. Het is geen toeval dat EA vorige week bekend maakte dat ze geen online pass meer gaan gebruiken. Er broeit iets, microsoft is geschrokken van de negatieve feedback en ze doen nu alles om het goed te draaien. Ik hoop voor ze dat het terug te draaien is, maar exclusieve games alleen zorgen er niet voor dat ik een xbox ga kopen..
     
  7. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Deze tweet is van gisteravond.Alleen werd er overheen gekeken/geluld.

    Hoe betrouwbaar de info van deze tweet is weet niemand, aan de andere kant hoe betrouwbaar de info is dat er wel betaald zou moeten worden voor used games weet ook niemand.
     
  8. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vrees dat ik deze xbox oversla. Het zal best dat op de e drie de games komen. Maar ik heb al bevestigd gekregen dat ik voor, waarschijnlijk honderden euros, spullen verplicht mee aan schaf die ik never nooit gebruik.

    Moet je je voor stellen als al dat geld aan hardware en software voor de kinect, en die sportscpntracten, skype etc ...

    Als dat geld enkel en alleen zou gebruikt worden puur gericht op de gameprestatie. Dan krijg je pas een gameconsole die zijn geld waard is.

    Games zijn nu al verouderd tov de pc. En de consoles zijn nog niet eens uit.

    Wel een dikke 1080 p camera er op..... Dou hem lekker in je reet zou ik tegen bill willen zeggen.



    Jammer, de 360 was een vette console. Maar ik zie de one het hier echt niet goed doen.
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2013
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik gebruik mijn ps3 alleen maar als mediaserver. Daarnaast ook voor films, sterker nog, ik heb hem juist gehaald om die redenen.
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nog 17 dagen tot e3
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Zien jullie dat jongens en meisjes? Game game game. Print het uit en plak het voor je ogen, games komen! :)
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Beetje dom om daar dan een PS3 voor te halen terwijl dat met een media speler van €100 stukken beter kan
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Er zijn ons eerder 10 exclusives beloofd, ik weet de teleurstelling hier nog goed toen het grotendeels XBLA games en Kinect meuk was. Ik vind het alleen maar super als de Xbox One ons weet te verbazen maar wat ik niet goed begrijp is dat veel van de members hier wel blind lijken voor de richting die de Xbox heeft gekozen. Ze hadden zelfs ZONDER games meer van een GAMEconsole kunnen laten zien. Zoveel games heeft Sony ook niet laten zien maar hun boodschap was duidelijk: onze console is er voor de devs en voor de gamers met de best mogelijke specificaties.

    Als je niet ziet dat dat niet opgaat voor MS ben je gewoon fanboyblind imo. Daarnaast hebben ze het ook grotendeels toegegeven. (We are not aiming for the best graphics)

    Het houdt niet in dat je Xbox niet tof mag vinden oid (go ahead), maar doen alsof de Xbox waarschijnlijk nog steeds hoofdzakelijk een gamingconsole wordt en zijn acties onderneemt met voornamelijk de gamers in het achterhoofd is gewoon niet realistisch.

    edit

    deze is al eens gepost maar onderstreept wel mijn punt:

    [yt]KbWgUO-Rqcw[/yt]

    Natuurlijk zou het zo kunnen zijn dat ze los gaan op de E3, ik hoop het ook, maar ik acht de kans niet heel groot.

    edit: per ongeluk een paar keer 360 genoemd ipv Xbox; aangepast (sorry Alonso ;))
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb daar weinig aan toe te voegen, well said!
    De mensen die Xbox groot hebben gemaakt, de gamers, zijn niet meer de belangrijkste doelgroep voor Microsoft. Je merkte de afgelopen tijd met de 360 al dat Microsoft steeds minder en minder voor de gamer bezig was. Dan laten ze EA met Fifa komen en Activision met Call of Duty, die vervolgens eigenlijk vrij weinig laten zien. Beide zijn games die op zowat elk denkbaar systeem uitkomen en door de massa, een enorm brede doelgroep, word gedragen. Multi platform games verkopen voor mij persoonlijk geen console. Wat mij warm krijgt voor een nieuwe game console (iets wat de One duidelijk niet meer is), zijn systeem exclusives, system exclusives die Microsoft sowieso niet erg veel had de laatste tijd, omdat de gamer niet meer de belangrijkste groep is voor ze. Zal mij niks verbazen dat van die 15 exclusive games waar ze het over hadden, de helft Kinect titels zijn en een gedeelte kleinere XBLA games. Tijdens de PS4 presentatie was het mij vrij duidelijk wie Sony voor ogen heeft, de gamer. Tuurlijk zal de PS4 ook allerlei andere functies krijgen, maar zoals Sony ookal aan geeft, het gaat om games, games, games. Ze lieten PS4 excluvies zien met gameplay beelden. Kan niet wachten wat ze allemaal op de E3 gaan laten zien.
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2013
  15. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Het is uiteraard duidelijk dat Microsoft hun markt willen verbreden. Ze proberen nu juist de Wii-bezitters (Huisvrouw-gebruikers of iets in die geest) voor zich te winnen door een meest complete entertainmentmachine neer te zetten.

    Dat ze niet voor de beste hardware gaan, zal te maken hebben met hele cloud-gebeuren + dat ze dan de console voor een betere prijs kunnen aanbieden dan de PS4. Je merkt er de eerste jaren toch niets van qua graphics.

    Microsoft zal zeker hun trouwe achterban niet in de steek laten en heeft daarom (gok ik) zoveel geinvesteerd in online. Ik denk dat daar dé verrassing zit van Microsoft voor de gamers.
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is inmiddels ook alweer dik 4 jaar geleden. Toen waren blu-ray spelers niet echt goedkoop.
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Misschien al gepost, maar dit zegt mij genoeg wat Microsoft's standpunt is betreffende games. De kleine indie bedrijfjes mogen dus hun geld gaan delen met publishers die al miljoenen per jaar binnen hengelen......
    Hoe smoor je creativiteit de kop in zeg.....

     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik had begrepen dat MS er naar ging kijken hoe ze het nu gingen aanpakken met de indie's.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Is wellicht al ergens gepost, weet het geeneens meer. Ik ben blij dat op de ps4 deze devs wel een kans krijgen. Echterrrrr ik zou het wel fijn vinden als deze digitale content over de generaties heen beschikbaar blijft. Anders neig ik toch om deze games vaker voor de pc te kopen.
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Waar is trouwens de Twitch.tv integration? Dat zou de echte megaton geweest zijn. :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina