Ja maar dan kijk je alleen naar het game gebeuren.
In de generatie van de eerste xbox was MS de nieuwe speler die 'de beste hardware' had. Daar deden ze leuk mee mee maar de PS2 was absoluut toen nog dominant wereldwijd
In hun 2e generatie hebben ze gezorgd dat ze eerder en goedkoper uitkwamen met een console die op papier iets minder was en dat heeft ervoor gezorgd dat als je alleen kijkt naar ps3 en 360 en de Wii even negeerd ze nu zo goed als gelijkwaardig zijn aan Sony wat betreft het verkopen van game-consoles
Dus ze zitten nu in een hele andere positie. Ze zijn in de US al dominant (en in Japan kansloos)
Dus ik volg je helemaal als je zegt 'en nu moet je doorpakken en weer al die gamers al eerste binnenslepen en zorgen dat je duidelijk de grootste word'
Maar het is toch van de week wel gebleken dat MS nu al duidelijk verder kijkt en nu niet voor Sony uit probeert te lopen maar juist GoogleTV en waar Apple mee bezig is de pas af wil snijden?
Daarom klagen wij nu allemaal zo hard, omdat in de eerste presentatie de gamers die de 360 massaal zo groot hebben gemaakt nu een beetje vergeten lijken te worden.
Ik denk dan ook niet dat MS als prioriteit heeft om in de US qua prijs tegen Sony op te boksen. Ik denk dat ze dat sowieso wel denken te kunnen winnen
en tegen de tijd dat wij alle diensten die ze ons willen verkopen eindelijk kunnen ontvangen .. tsja wie weet hoe de kaarten er dan voor staan
Ik zeg niet dat ik je gedachtengang niet volg of dat het geen optie is, maar ik zeg wel dat de positie waarin ze nu zitten heel anders is dan waar ze 8 jaar geleden met de launch van de 360 in zaten
Ik geloof ook niet dat ze duurder gaan zijn dan de PS4 , maar ik geloof ook niet dat ze keihard op prijs gaan concurreren.
de 360 was wat dat betreft eigenlijk best bijzonder want kijk maar eens naar andere MS hardware zoals de Surface tablets e.d
daar gaan ze ook gewoon mee met Apple in de prijzen. Terwijl Apple de reputatie heeft overpriced te zijn
Laatst bewerkt: 24 mei 2013