[Sport] Basketball [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 12 mrt 2012.

1. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Vind ik echt veel te makkelijk gezegd.

Met 2.2 seconden op de klok verwacht je geen drive als verdediger (is debatable though, omdat je had van LeBron misschien wel zou verwachten, dat is waar), maar ben je er vooral mee bezig het schot te verdedigen. Dan moet je dicht op je man staan. De plotselinge draai van LeBron was uitgedacht, stond ook geen help meer. Offense was gewoon te goed.

En als hij er echt dicht bovenop zat? Dan was LeBron hem nog gemakkelijk gepasseerd.

Wat Paul had moeten doen is afstand nemen juist. Maar zoals ik zei, met 2.2 seconden doe je dat niet.

Dat Hibbert er niet in stond kun je Vogel inderdaad wel verwijten, erg zonde voor Indiana deze game.

Laatst bewerkt: 23 mei 2013
  2. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Als je kijkt hoe George verdedigt, zie je gewoon dat hij volledig aan de rechterzijde van James staat. Hij had imo er recht voor moeten staan, zodat James in ieder geval een move zou moeten maken om om hem heen te kunnen.

Maar goed, ik rouw er niet om, ben blij dat Miami gewonnen heeft :D Finale Spurs - Heat zou interessant worden, twee totaal verschillende stijlen van basketball en daar zou ik de winnaar echt niet van kunnen voorspellen.

Mochten de Pacers de finals halen, dan geef ik ze in ieder geval weinig kans tegen de Spurs (ik zie Memphis niet de finale halen).

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.638
    Nee idd als je Miami verslaat zal San Antonio wel een brug te ver zijn.

:emo:

4. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja want SA is verdedigend veel beter dan Miami. Pacers halen de finale ook niet. Net zoals vorig jaar wordt het een 4-2 voor Miami.

5. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik hoop op de Spurs voor kampioen dit jaar, als meest realistische keuze.
    Spurs vs Miami en dat de Spurs 4-2 winnen ofzo. Ik denk wel dat Indiana de series zouden kunnen winnen hoor, maar deel de mening met Alex dat ik denk dat ze van de Spurs niet zouden winnen. Weet niet precies waarom.

6. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.040
    Twee dagen langs het nieuws ontweken, teletekst, dit topic, alles. En net de gehele wedstrijd gezien zonder dus de uitslag te weten. Wat een spannende wedstrijd! _O_ Erg goed vond ik 'm niet, maar des te spannender. Paul George speelde geweldig, die 3punter op .7 voor de gelijke stand, wow. De play leek op niets uit te draaien tot hij toch maar van erggg ver vuurde, bam. Toen leek hij de partij te winnen door alledrie(!) de vrije worpen te maken 2 seconden voor tijd. En toen kwam dus die drive van lebron die je zag aankomen met nog 2 seconden, en daar leek het wel erg makkelijk ja. Maar wie kan die man wel op deze manier stoppen? Ik ben geen NBA-kenner van tientallen jaren, maar een tweede man lijkt dan het antwoord, de rimprotector, Hibbert. Ik praat nu de commentatoren na, maar het was inderdaad twijfelachtig om de man naar de kant te halen de laatste 2 offensive plays van Miami. Heb niet echt een favoriet, maar heb genoten. Ga ik vaker zo doen, kijken zonder de uitslag te weten. Dat kan bij voetbal niet omdat je dat overal hoort, maar niemand praat over de NBA in mijn omgeving haha. Het is alleen even nu.nl en sportamerika en realgm en teletekst enz enz ontwijken :p

7. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    nog een dik half uur! Ik zit er klaar voor \o/. Pacers trekken het recht :b:. Nog andere kijkers in leven?

8. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Volgende 2 thuis ook even winnen. _O_

Stel je voor dat ze die 1ste ook hadden gewonnen, stond je met 1 voet in de finals.

Laatst bewerkt: 25 mei 2013
  9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.638
    BEAT THE HEAT

10. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Anderson....au...heel nice!
    Dunk van James mocht er ook zijn in de fast break.

Hopen dat het bij deze win blijft van de Pacers :+

11. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Uit ervaring weet ik dat je ook beter niet op NOS.nl kunt kijken. Daar ben ik ook meerdere malen gespoiled :p

Als de dunk van P. George gepost wordt, mag deze ook :b:

En deze, na de dunk van George en de buzzerbeating 3 punter van Lebron:
    Valt me wel vaker op dat tegenpartijen tijdens een vrije worp bijv. met elkaar praten en lachen. Dat zie je bij voetbal nou nooit =(

12. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Damn, die facial!

Pacers gaan de Heat pakken denk ik.

13. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Bij voetbal wordt er toch genoeg geluld? Bij basketbal ligt de focus er ook op met de camera's zo dichtbij ingezoomd.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.638
    Post deze dan ook

[yt]iHcesyGQXCA[/yt]

_O_

Eindbaas _O_

15. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Spurs in finale

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.638
    Kutzooi.

17. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.040
    Verdomme, uit routine nu.nl geopend en naar beneden gescrold. Naja, vanavond wat uurtjes over dan... ga niet heel de wedstrijd meer kijken nu. Toch knap hoe Miami zich steeds herstelt na een verliespartij. (ook Bulls game 1)

18. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Meh.. Ineens dit.

19. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
  20. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    de Heat die winnen, ik ben voor de underdog in dit geval.

Deel Deze Pagina