Die "we" in je laatste zin klopt niet. Het is misschien maar een klein verschil, maar bij MS wil MS er ook aan verdienen, en bij Sony laat Sony het (zoals het er nu voor staat, wie weet kan het nog veranderen door de tweet-actie) aan de publisher's over. Maw, MS games zullen waarschijnlijk duurder zijn 2de hands, dan Sony's games....
http://www.amazon.de/gp/bestsellers/videogames/ref=sr_bs_1?tag=028013070-21 na 3 dagen staat de ps4 al voor tov 8 dagen voor de Xbox. Tis wel duidelijk nu!
pfff ik ga echt geen 600 euro aan een console uitgeven... Beter is dat een tijdelijke prijs en word de prijs 400 euro dat lijkt er meer op.
Sorry maar volgens mij lees je het verkeerd.. Er staat dat de ps4 3 dagen in de top 100 staat en de xOne 8 dagen. En plek 1 om 2 met nog een half jaar te gaan is het dan niet een beetje volbaarig om te zeggen dat het duidelijk is
Microsoft presentatie op E3 is om 18:30 of 19:00. Ik kan niet duidelijk vinden welke van die 2 (Nederlandse) tijden de juiste is.
Waarheid. Ik bedoelde eigenlijk dat ik hoop dat MS bereid is een stukje onder de prijs van Sony te gaan zitten, nóg meer verlies lijden dus.