Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik hoop het, want in dat geval krijg ik een kratje Hertog Jan van Delphiki :cool:
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Omdat niemand die begreep en tijd, geld en moeite in wilde steken. Dat het deze gen weinig uitmaakte zegt niks over next gen. Lees bovenstaande:

     
  3. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad interessant! Maar zeker ook dit gedeelte uit de quote;

    Remember all of my talk earlier about a slight pivot in strategy? Microsoft seems to believe that throwing as much power as possible at the next Xbox wasn’t the key to success and its silicon choices reflect that.

    Power is niet het enige wat een console goed doet verkopen. Denk aan de Wii. Ben benieuwd wat MS nog in petto heeft voor ons!
     
  4. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Alan Wake (Ook al kwam hij 2 jaar? later op windows) en die Halo 1 remake , maar dan blijft de aanbod alsnog karig.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Als je nou eerst mijn reply nog eens leest en dan pas reageert....man ik heb het stuk waar jij de plank mis slaat zelfs dik gemaakt.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ja, maar wat had de Wii nou echt te bieden voor echte gamers, een handjevol games die echt de moeite waard waren maar voor de rest was het niet speciaal, meer voor huisvrouwen die denken af te vallen door Wii Fit.
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het niveau van de PS3 only games was op visueel gebied hoger dan het beste van de 360. Uncharted, God of War waren games die visueel misschien wel het beste waren van deze generatie. Hoewel de verschillen wel te verwaarlozen zijn imo hoor. Ik denk ook dat de power op papier niets zegt, dat deed het inderdaad ook heel weinig bij de 360 vs PS3
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2013
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vond het maar knap van Nintendo. Mooiste moment vond ik nog dat ik bij een vriend zijn ouders langsging om iets op te halen. En ik de kamer in liep en beide daar stonden te bowlen voor hun TV. En dit waren mensen die ik al 20 jaar kende en nooit een spelletje op een computer heb zien spelen of enige interesse hadden voor spelletjes. Ze zaten liever in hun stoel een boek te lezen. Op dat moment dacht ik "nice Nintendo" :cool:

    Hoe ze het nu hebben kunnen verprutsten met de WiiU is mij de vraag..
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    nog maar een keer dan.....

     
  10. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    RE:
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Interessant, maar eerst zien dan geloven :)
     
  12. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat dacht ik dus ook. Denk dat al het speculeren dat de ene console superieur is aan de ander uiteindelijk toch wel gebagatelliseerd wordt.

    Is er trouwens al wat bekend over het geluid dat van de onderdelen zoals de fans afkomt? Zeker bij een all-round mediabox is geruisloosheid belangrijk.
     
  13. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    The Redman FTW, heb je het artikel ook gelezen waar het hele cloud gebeuren logisch in ontkracht wordt?
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dat stuk is al door talloze tech-geeks compleet onderuit gehaald. Daarnaast kan je nooit meer aan data binnenhalen dan je internet toe laat. Laten we zeggen dat dat 2MB per seconde is. Dat is nog geen schijntje van de totale rekenkracht van de Xbox zelf. (68.000 MB per seconde)

    http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-in-theory-can-xbox-one-cloud-transform-gaming

    http://arstechnica.com/gaming/2013/...s-more-processing-power-from-cloud-computing/


    Door een medewerker van MS zelf is ook al aangegeven dat dit ws niet gebruikt gaat worden voor gaming maar andere zaken zoals leaderbords etc.
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja ik geloof eerder die techies dan MS PR praat zelf. Lijkt me iets op papier te concurreren met PS4
     
  16. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Laatst bewerkt: 5 jun 2013
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Surprise. Killzone is multiplatform. :+
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Tweede is 100% zeker Killzone ja :+
     
  19. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Wat een pijnlijke fout,, doet me denken aan sony die ooit een PGR screenshot ergens had staan.
     
  20. Seh

    Seh Guest

    Jij denkt dat Microsoft for teh lulz vol daarop heeft ingezet?
     

Deel Deze Pagina