Omdat niemand die begreep en tijd, geld en moeite in wilde steken. Dat het deze gen weinig uitmaakte zegt niks over next gen. Lees bovenstaande:
Inderdaad interessant! Maar zeker ook dit gedeelte uit de quote; Remember all of my talk earlier about a slight pivot in strategy? Microsoft seems to believe that throwing as much power as possible at the next Xbox wasn’t the key to success and its silicon choices reflect that. Power is niet het enige wat een console goed doet verkopen. Denk aan de Wii. Ben benieuwd wat MS nog in petto heeft voor ons!
Alan Wake (Ook al kwam hij 2 jaar? later op windows) en die Halo 1 remake , maar dan blijft de aanbod alsnog karig.
Als je nou eerst mijn reply nog eens leest en dan pas reageert....man ik heb het stuk waar jij de plank mis slaat zelfs dik gemaakt.
Ja, maar wat had de Wii nou echt te bieden voor echte gamers, een handjevol games die echt de moeite waard waren maar voor de rest was het niet speciaal, meer voor huisvrouwen die denken af te vallen door Wii Fit.
Het niveau van de PS3 only games was op visueel gebied hoger dan het beste van de 360. Uncharted, God of War waren games die visueel misschien wel het beste waren van deze generatie. Hoewel de verschillen wel te verwaarlozen zijn imo hoor. Ik denk ook dat de power op papier niets zegt, dat deed het inderdaad ook heel weinig bij de 360 vs PS3
Vond het maar knap van Nintendo. Mooiste moment vond ik nog dat ik bij een vriend zijn ouders langsging om iets op te halen. En ik de kamer in liep en beide daar stonden te bowlen voor hun TV. En dit waren mensen die ik al 20 jaar kende en nooit een spelletje op een computer heb zien spelen of enige interesse hadden voor spelletjes. Ze zaten liever in hun stoel een boek te lezen. Op dat moment dacht ik "nice Nintendo" Hoe ze het nu hebben kunnen verprutsten met de WiiU is mij de vraag..
Dat dacht ik dus ook. Denk dat al het speculeren dat de ene console superieur is aan de ander uiteindelijk toch wel gebagatelliseerd wordt. Is er trouwens al wat bekend over het geluid dat van de onderdelen zoals de fans afkomt? Zeker bij een all-round mediabox is geruisloosheid belangrijk.
The Redman FTW, heb je het artikel ook gelezen waar het hele cloud gebeuren logisch in ontkracht wordt?
dat stuk is al door talloze tech-geeks compleet onderuit gehaald. Daarnaast kan je nooit meer aan data binnenhalen dan je internet toe laat. Laten we zeggen dat dat 2MB per seconde is. Dat is nog geen schijntje van de totale rekenkracht van de Xbox zelf. (68.000 MB per seconde) http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-in-theory-can-xbox-one-cloud-transform-gaming http://arstechnica.com/gaming/2013/...s-more-processing-power-from-cloud-computing/ Door een medewerker van MS zelf is ook al aangegeven dat dit ws niet gebruikt gaat worden voor gaming maar andere zaken zoals leaderbords etc.
Lolwut, op Facebookpagina van Windows Nederland: Vier top games. Wie herkent ze? Tweede is toch Killzone? :') https://www.facebook.com/photo.php?...8862149.129550.476245352401828&type=1&theater