Kwali, hell yeah pole voor de eerste keer, goed getimed laatste rondje ben ik blij dat het er optijd uitkwam.
Race1 had ik een goede start en voorzichtig de eerste chicane gepakt. De eerste rondjes Menno gecontroleerd en redelijk tempo kunnen pakken. Tegen halfweg race begon ik de grip op mezelf te verliezen, maakte een foutje waardoor Menno erlangs kwam en wilde had gat klein houden dus ging vol in de aanval. Hoe harder ik wilde hoe slechter mijn tijden werden, Lawaai kwam me ook voorbij en Flavour zat op mijn bumper. Het besef dat ik aan het "overdriven" was kwam pas 2 ronden voor het einde en in de eennalaatste ronden reed ik gelukkig weer een 11.4.
Laatste rondje was lekker spannend Lawaai laten leven in bocht 1 en een paar bochten later een inhaal poging gewaagd waar ik net een halve sec te laat remde en iets te ver naar buiten gleed, leek een beetje op Menno en Freaky van vorige week. Plekje terug gegeven en Lawaai werkte goed mee zodat ik gelukkig niet meer plaatsen verloor dan 1
Race2 vanachteren, kwam snel in aanvaring met Denvan die een andere uitvoering heeft op artikel 4.5 Hij heeft het wel goed gemaakt door 2 maal zijn plekje op te geven zonder te verdedigen. Door een heel rommelig eerste helft van de race was ik toch veel meters verloren. Maar na vrijbaan kon ik toch nog lekker doorrijden en druk op Flavour kunnen uitoefenen.
Voor Fm3 moet ik ff in de kast kijken maar ik dacht het wel
Laatst bewerkt: 6 jun 2013