1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] 207 S2000 Cup Season 2 [AM] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 10 mrt 2013.

1. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    iK HERINNERDE MIJ DE VORIG dtm-CUP OP sEBRING lol:+

Ik dacht ik kan beter ff een paar ronden slipstreamen. Dan tijd te verliezen met een gevecht.
    Dit bleek de sleutel tot mijn 2e plek in heat 2. Ik had net genoeg voorsprong gemaakt op Flavour door deze slipstream.
    Ik zei al eerder: berekenend en voorzichtig gereden. Dat incident met Asjemenou en Etro gebeurde vlak voor mij. Kon nog net Etro ontwijken.
    Ik dacht nog: daar gaat mijn klassementspositie.
    Was niet zo netjes van Etro om precies in de APEX van de rechtse bocht vanaf het gras de baan weer op te rijden, waardoor een aanrijding met Asjemenou ontstond. Maar dat zal Etro achteraf ook wel inzien.
    Laatste race wordt erg spannend. Er zijn rijders die voor het klassement gaan en er zijn rijders die vrij voor de overwinning of een maximum raceresultaat kunnen gaan. Wordt een tactisch spel. Of zo hard mogelijk proberen te gaan met wat risico. Of ik gooi de traction control en ABS aan:+
    Ik denk dat ik GRID2 ff laat staan tot na de laatste race van de cup:+
    Wat zeg ik: "Ik ga nu gelijk oefenen vanmorgen op Hockenheim:D

Laatst bewerkt: 6 jun 2013
  2. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    Hahaha ik dacht precies hetzelfde toen ik achter je zat8)

3. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Ja Menno, dat weet ik ook nog, na 5 pre-race brievings waarin meer dan uitgebried gewaarschuwd werd voor in totaal 3 bochten op Sebring waarin je ongetwijveld op je voorganger zou klappen als je niet genoeg afstand hebt, c.q. op tijd remt, gebeurde het uitgerekend bij jou 8)...BAM! Loyall in de kreukels en Menno tanden door z'n lip !! Het gebeurt dus zelfs "pro's"

Gisteren niet een beste dag, te weinig geoefend, in Q1 maakte meteen bij de eerste bocht Etro een foutje en schoof door. Ik kwam binnendoor en kreeg een tikkie, maar wel veel schade :confused:. Kon toen alleen maar op 70 mtr achter Denvan blijven hangen, omdat Etro ook schade had, bleef hij ook op "gepaste" afstand.

In 2e heat, na foutje van mij kwam Etro clean voorbij. Hij had een paar bochten later ff moeite om zijn peug in bedwang te houden wat resulteerde in een grasmaaiachtie, daarna midden in de bocht kwam hij weer de baan op, waar ik reed....., vervolgens schade die later nog ff werd bevestigd door lawaai was de peug niet echt meer te besturen....kan allemaal gebeuren en we moeten er van leren.

Check XBW algemene regels en met name ff art 4.5 http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=169096

Op naar HHeim :b:

Menno!!_0/_0/_0/_0/_0/_0/\o/

4. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Oh ja ik tikte je nog aan, excuus daarvoor. Weet niet precies wat er fout ging maar denk dat het te maken had met je schade... wel vreemd dat er in heat 2 geen schade te zien was ... (het doorzichtige autootje kwam geen enkele keer naar voren)

5. asjemenou75

Leuk Bevonden:
    772
    Misschien bij jou niet....., maar bij mij wel :b:

.....no hard feelings.......

[EDIT] Als je op de replay doelt, dan kan dat kloppen, die geeft in Forza vaak niet (qua schade) correct weer wat er in de race aan schade is opgelopen......

6. asjemenou75

Leuk Bevonden:
    772
    FF polsen voor summer show down..... zijn er nog mensen met FM3?

7. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Wrm? Is die beter dan 4...

Verstuurd met Tapatalk.

8. asjemenou75

Leuk Bevonden:
    772
    Aantal andere banen/circuits

9. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Nieuw topic?

Verstuurd met Tapatalk.

10. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    We deden vorig jaar een korte summer showdown cup met elke week een andere discipline. We zijn aan het brainstormen.

11. Etro

Etro Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, ging niet helemaal goed inderdaad. Mijn auto schoot bij het uitkomen van die bocht op onverklaarbare wijze gewoon ineens naar rechts richting de boarding. Ik reed welliswaar op de curbs, maar dat doe je de hele tijd met deze auto. Hij brak gewoon ineens uit, erg vaag. Ik kon hem nog net uit de muur houden en al ging al grasmaaiend(en vooral inwendig vloekend) richting scherpe bocht om weer op de baan te komen. Helaas iets te laat geremd(moet je ook veel eerder doen op het gras|:- ) waardoor ik de baan opschoot voordat iedereen er langs was. Excuses.

12. FuzzySkittle

FuzzySkittle Active Member

Leuk Bevonden:
    37
    Kwali, hell yeah pole voor de eerste keer, goed getimed laatste rondje ben ik blij dat het er optijd uitkwam.
    Race1 had ik een goede start en voorzichtig de eerste chicane gepakt. De eerste rondjes Menno gecontroleerd en redelijk tempo kunnen pakken. Tegen halfweg race begon ik de grip op mezelf te verliezen, maakte een foutje waardoor Menno erlangs kwam en wilde had gat klein houden dus ging vol in de aanval. Hoe harder ik wilde hoe slechter mijn tijden werden, Lawaai kwam me ook voorbij en Flavour zat op mijn bumper. Het besef dat ik aan het "overdriven" was kwam pas 2 ronden voor het einde en in de eennalaatste ronden reed ik gelukkig weer een 11.4.
    Laatste rondje was lekker spannend Lawaai laten leven in bocht 1 en een paar bochten later een inhaal poging gewaagd waar ik net een halve sec te laat remde en iets te ver naar buiten gleed, leek een beetje op Menno en Freaky van vorige week. Plekje terug gegeven en Lawaai werkte goed mee zodat ik gelukkig niet meer plaatsen verloor dan 1
    Race2 vanachteren, kwam snel in aanvaring met Denvan die een andere uitvoering heeft op artikel 4.5 Hij heeft het wel goed gemaakt door 2 maal zijn plekje op te geven zonder te verdedigen. Door een heel rommelig eerste helft van de race was ik toch veel meters verloren. Maar na vrijbaan kon ik toch nog lekker doorrijden en druk op Flavour kunnen uitoefenen.

Voor Fm3 moet ik ff in de kast kijken maar ik dacht het wel

13. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    _0/Ik heb helaas geen FM3_0/

Wel FM2

14. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Net na even oefenen al een 1:09,5xx kunnen rijden, aangezien jullie meestal er nog wat onder rijden denk ik dat 1:09,0xx ook wel moet lukken

Update:
    1:09,393

15. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    De Hockenheim National baan heb ik nog niet zo in de vingers.
    Voelde wat onwennig aan.
    Ik vind de korte baan lekkerder.

16. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Gelukkig is de korte layout de kwalificatie + heat 1, en dat is samen 25 punten waard. :)

17. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Oh ja dat moet ik ook nog oefenen.

Verstuurd met Tapatalk.

18. Alexij

Alexij Alexij NL

Leuk Bevonden:
    0
    FM3 heb ik ook...
    Sorry voor het niet afmelden voor gisteren, het waren een paar hectische dagen en het is helemaal langs mij heen geschoten...

Greetz
    Alexander

19. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Ik heb mijn Fm3 en Fm 2 saved game gedelete!
    Australische super V8 helemaal full upgrades en dan 20 of 30 % power reductie en dan scheuren maar.

Laatst bewerkt: 7 jun 2013
  20. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Peugeot 207 S200 cup:
    warmlopende XBOX360 die zichzelf uitschakelde: problem fixed.
    Instabiel internet: problem fixed.
    Xbox Live lobby problemen: buiten mijn controle.
    Woensdag avond gereserveerd voor FM4 racen: problem fixed.
    Racetempo: fixed:+

Fanatec CSR stuur DEFECT op 10-06-2013: IK WORDT GEK!!!!8)8)

Ik kan mijn 2e plek in het klassement niet verdedigen.
    Controler is geen optie voor mij.

Ik stuur de CSR maar weer op naar Fanatec.

Deel Deze Pagina