FM4 [Finished] DTM "The Golden Years" Championship [PRO] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Divimus, 2 feb 2013.

1. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Er staat echt 2 berichten boven je dat als er minder dan 5 komen het verzet wordt...

2. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Dat weet je vanavond pas.

3. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Ja, maar ik heb tot nu toe alleen maar afmeldingen gehoord.
    Welke mensen komen er dan vanavond?

4. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Zien we van zelf. :)

5. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Zowel Rinq als ik zijn vanavond niet aanwezig......F1

6. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Er zijn 4 mensen aanwezig vanavond. We hebben er nog 1 nodig om het door te laten gaan.

7. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik zet om 19:45 een lobby op. als er om 19:55 niet genoeg zijn gaan we F1 kijken. :)

8. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Race is jammer genoeg niet door gegaan

9. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    En terecht.

10. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    Bij deze meld ik me alvast af voor de race van zondag. Ik ga zelf heerlijk scheuren in de Eifel en misschien in een gekke bui en bij goed weer op de Nordschleife.

11. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Leuk!!! zeker in een een roze fiat panda!!!

Ik ben er overigens zondag ook niet bij, kom er met de organisatie maar niet uit over mijn startpremie 8)

12. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    Ja, maar dan anders:lol:

Lekker touren met de motor\o/. Routes in de Garmin en enkele komen langs de Nordschleife. Morgen weg en maandagavond weer thuis.

13. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Veel plezier Menno!

14. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Door privé omstandigheden ben ik niet in staat om vanavond aanwezig te zijn.

15. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Vanavond zal Flavour hosten mijn xbox heeft het begeven. Denk dat ik een nieuwe voeding nodig heb

16. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Ben er niet bij, tentamens :mad:

17. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Vriend en vijand, maar vooral mezelf, verbaasd door hier niet één keer over de klop te slaan tijdens kwalificatie, sprintrace en hoofdrace! Sprintrace als 2e gestart nadat ik het moest afleggen tegen een supersnelle MentalJnoob in de kwalificatie. Mental kon snel een gat slaan en na wat foutjes reed ik achteraan een spannend treintje met (in wisselende volgorde) Witteveen, Freaky, Flavour en ik. Coldzero had z'n auto toen al in de muur geparkeerd helaas. Na een gevecht wat eigenlijk de hele race duurde 3e gefinisht achter een sterk rijdende en vooral racende Witteveen, Freaky was toen helaas ook in de muur (en in Coldzero) beland.

Race 2 vanaf de eennalaatste positie vroeg gepit wat een goede strategie bleek. Na een serie snelle ronden kwam ik voor iedereen terecht toen die hun pitstops maakten. MentalJnoob kwam elk rondje wat dichterbij maar de race duurde uiteindelijk te kort voor hem om een echt gevaar te vormen. Best een aardig rendement gehaald hier :)

18. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Slechte kwalificatie gehad, 4e gestart, was 0,8 sec langzamer dan normaal. Door concentratie problemen en kleine foutjes had ik moeite om hem clean te houden.

Heat 1 ging wel aardig, beetje last gehad van druk. Veel kleine foutjes, had een beetje last van concentratie problemen gehad. Ik had vandaag ook een beetje koppijn, dus dat speelde ook een beetje mee. Paar kleine foutjes aan het begin gehad. Toen ging het een tijdje goed, kwam eindelijk AZT B Tender voorbij die veel moeite had om Witteveen voorbij te gaan, maar die ging ik weer simpel voorbij haha.
    In de 1 na laatste ronde gleed ik weg uit de chicane waar Coldzero nog stond die gecrashed was en knalde daar vol tegen aan (weg 2e positie en uitloopje op Tender:mad:)
    Op de kop beland maar door een vriendelijk tikje van Coldzero kon ik nog doorrijden tot pit en de race afgemaakt. 5e geëindigd wat zeer pijnlijk is.
    Had trouwens wel in de eerste ronde een ninja reactie, ging op twee wielen maar zette hem weer keurig neer.
    EDITHad in Heat 1 een iets snellere pace dan Tender zei mijn gevoel

Heat 2 een PERFECTE start gehad. Ging meteen Witteveen voorbij en had als snel de leiding te pakken en liep al een beetje uit. Toen kwam ronde 6, ging door de chicane, maar omdat ik net te vroeg instuurde gleed ik een beetje weg waardoor ik heel licht de banden raakte en spinde (dat heeft me een 2e en misschien wel een overwinning gekost). Geen schade, maar wel mentale schade :) Nog flink kunnen doorrijden en het rondje erna weer de leiding gepakt. 3 rondes erna gepit, kwam uit achter AZT B Tender (wat wel te verwachten was na mijn spin, na me spin had ik geen fout meer gemaakt :mad:)en kwam achter Mental uit. Toen geen druk meer gehad en me eigen tempo kunnen rijden en 3e geëindigd.

Mijn mening over de races: Redelijk gereden, baal er wel van dat AZT B Tender door mijn eigen stomme foutjes 16 punten op me is ingelopen. Nu is het gat nog maar 24 punten.
    Wel complimenten naar AZT B Tender die strakke sessies reed:thumbs:
    (Wel goed dit voor het team klassement;))

Laatst bewerkt: 16 jun 2013
  19. MentalJ

MentalJ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wel een succesvol race weekend, 2x 1ste en in de hoofdrace 2de.
    Kwalificatie en sprintrace gingen goed, kon een gat slaan en reed eigenlijk vooral rond de 1:38.1. Omdat de gasten achter me allemaal aan het knokken waren, continu stuivertje wisselen, kon ik uiteindelijk met 20s voorsprong de finish over. Erg knap van witteveen, zijn eerste podium klassering?!?

2de race begon uiteraard van achteren en het koste nogal wat moeite om plekken goed te maken. Ik zag Tender vroeg de pits in gaan, maar durfde niet te volgen, omdat dan freaky de ronde erop ook zou gaan, en dan hadden tender en ik erachter gezeten. Dus even kijken of ik flavour onder druk kon zetten, dat lukte niet echt tot ie in bocht 1 het gras opzocht.Toen freaky een muur licht raakte kwamen we met z'n 3 (freaky, witteveen) weer dichter bij elkaar. Dus toch maar de pits in en hopen dat ik met een goede outlap freaky kon pakken. Ik kwam vrij kort voor flavour de baan op en kon met goede outlap freaky in halen.
    Daarna eigenlijk beetje wisselend tempo. Het ging wel even lekker en kwam ook snel dichterbij, maar toen 2 hele slechte rondjes en tender reed toen een 1:38.1 en 1:37.7. Daarmee stelde hij zijn overwinning veilig, want ik kwam pas in de laatste rondjes dichterbij, toen tender wat gas terug had genomen. Scheelde niks, of hij had zelfs teveel gas terug genomen. Ik reed een geweldige laatste ronde en tender wou wat curbs ontwijken ofzo, kwam er nog naast op start finish, maar niet voor ;) Als tender wat ruimer voor me was gebleven, had ik een ~1:37.5 clean kunnen noteren, maar nu bleef de snelste ronde bij Tender ;) Zeer goed gereden van hem.
    Ondanks dat we maar met 6 waren, toch goede races. Alleen coldzero had wat pech met schade.

20. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    De uitslagen en klassementen worden denk ik morgen gepost. Ben vandaag pas laat thuis, en moet 's avonds werken, dus weet niet of ik vanavond nog tijd en zin heb om dat te doen.

Deel Deze Pagina